חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
היכרויות בפייסבוק





    קישורי טקסט (לפרטים)




עסקים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פיתוח תוכנה בניית אתר אריק דפני מיתוג ופיתוח אתר

נושא המאמר: לפני סגירת עסקה - שלא יאכילו אתכם לוקשים. -פיתוח תוכנה
מאת: אריק דפני   שמור מאמר למועדפים

מחזור פיתוח
שלום לכולם, חברים רבים ביקשו שאסביר קצת על שלבים בפיתוח תוכנה אז נענתי וצרפתי נקודות כלליות חשובות שעל רוכש שרותי פיתוח תוכנה ומיתוג לתת דעתו לפני שיחליט עם מי לעבוד. מה הקשר בין אריק דפני למחזור פיתוח תוכנה אתם שואלים ??? אריק (במקרה זה אני..)בילה מספר שנים רבות בפיתוח תוכנה במספר פרוייקטים .:)

לצורך ההסבר אציג נקודות עיקריות בפיתוח אתר:

הגדרת הצורך - בהתייחס לאתר לצורך תדמית, נוכחות רשתית, ככרטיס עסק ,כפורטל פנימי , כחנות וכו`

אפיון רעיוני – איפיון תוכן ומסר

איפיון טכני – מס דפים , טכנולוגיה ועוד

הגדרת צורה גרפית – השלב בו מצירים סקיצה של האתר

הערכות זמנים

ישנן עוד מספר נקודות התלויות בסוג הפרויקט ובמתודולוגית הפיתוח , אבקש להביא כאן רק "טעימה" לנושא שמכווונת לאנשים שידיעתם בתחום מועטה.

הגדרת הצורך – על פי רוב, בשלב מסוים הגעת למסקנה שאתה או עיסקך צריך נוכחות או מיתוג באינטרנט ...

לעיתים חברות מיתוג או נותני חסות ושרותי מדריכים עשויים לפנות אליך בהצעה לבניית אתר או יצירת נוכחות ברשת מאי אילו סיבות. הייתי ממליץ בשלב זה לבדוק עם עצמך ( במקרה שמדובר על תדמית אישית) או עם השותפים לעסק: איך ואיזה תדמית אתם מעוניינים ליצור.

כידוע לא כל הזהב נוצץ הוא ... לדוגמא , אם מציעים לכם להיכנס למאגר חינמי ברשת תבדקו אם המאגר הזה באמת עונה על הצורך שלכם למיתוג. יש לבדוק גם אם לאחר תקופה מסויימת תיאלצו לשלם בעבור שירותי אותו אתר , האם תוכלו למחוק את נוכחותכם באתר ??? ובבעלות מי התוכן שיפורסם באתר – מאגר , האם זה תואם את התדמית הרצויה ?? מומלץ לברר נושאים אילו לפני חתימה על חוזה התקשרות.

איפיון רעיוני - נקרא גם איפיון פונקצונלי - במידה וכבר הוחלט שיש צורך בנוכחות אינטרנטית ממותגת בצורת אתר, בלוג, מאגר נתונים, קמפיין גוגל וורדס או כל צורה אחרת – יש לשבת ולחשוב ( לעיתים הגוף- עסק – חברה שממנו תרכשו את השרות יציע רעיונות) כיצד להביע ולייצג את מבוקשיכם ברשת . אריק דפני אומר וחוזר ואומר : הייתי מתעכב על נקודה זו ומוודא שהאפשרויות המוצעות באמת תואמות את מבוקשיכם ושאתם מרגישים בנוח איתם . בעיקר הייתי מוודא שהתכנים שתעלו או שמשהו אחר יעלה בשמכם לרשת תואמים לצורך שלכם. אחרי הכל מה שאנחנו עושים באינטרנט זה מסתכלים וקוראים טוב נו לפעמים גם מקשיבים ....ולכן נושא זה מקבל משנה תוקף . יתרה על כן אתם אלה ש"תחיו" עם התוצאות ...

איפיון טכני - והיה והגעתם לשלב זה , יש לבחון עד כמה שביכולתכם מה אתם מקבלים - לפחות תנסו לשאול ...

יש שיגידו "זה לא מעניין אותי באיזה דרך , העיקר שנגיע" לאלה אומר יופי ובהצלחה.

לאלה שישאלו מדוע עלי להתעניין באיפיון הטכני אומר כי לעיתים ישנם מכשולים או בורות שעולים כסף וזמן , אסביר :

ניקח לדוגמה אתר תדמית לצלם , הוגדר צורך ואיפיון תוכני וכעת ניגשים לעבודה , באתר זה ישנם מספר רב של אלמנטים גרפים כגון תמונות מורכבות ואנימציות . אין ספק שבתהליך בניית האתר חלק זה של העיצוב עשוי לקחת הרבה שעות עבודה של גרפיקאי אם אתם משלמים פר שעה תעשו לבד את המתמטיקה לגבי עלויות ...ואולי גם עלולים "למרוח" אתכם בזמן פיתוח עד שהאתר יעלה לרשת.

פן נוסף הוא התמיכה לאורך זמן , אם מדובר באתר מורכב – ואין לכם מושג איך לעדכנו לבד תיאלצו לשלם תשלום חודשי או תשלום בעד שינויים תדירים באתר . לעומת אתר "פשוט" שבו אתם תוכלו להעלות תכנים ושינויים לבד אשר עשוי לתת לכם פיתרון טוב יותר לצורך שלכם.

תצורה גרפית - המראה/ העיצוב של האתר או מאגר הנתונים או כל נוכחות אינטרנטית , הייתי ממליץ לוודא שאתם ונותני השרות מסונכרנים וראיתם סקיצת אתר או שטח הפרסום או כל אלמנט אחר שכלול בעיסקה , מניסיוני במהלך תהליך הפיתוח ישנן מספר פגישות עם הלקוח בכדי לוודא ששני הצדדים על אותו דף. כך עוברים כל שלב בפיתוח.

הערכת זמנים - זו נקודה מעניינת כמעט בכל פרוייקט פיתוח תוכנה / עיצוב וכו` יש פריסה למשימות והערכת זמן. עבור כל משימה מוסיפים "זמן פציעות" ומגיעים לתאריך בו העבודה אמורה להסתיים.

בתור לקוח אריק אומר : הכניסו סעיף המפצה אתכם במידה ולא קיבלתם את מבוקשכם בזמן.

מנגד – פיתוח תוכנה / אתר או קמפיינים אינטרנטים דורשים תכנים שהלקוח אמור לספקם ! אם הלקוח לא סיפק את התכנים בזמן עלול להיווצר איחור בסיום הפרוייקט.

לא לשכוח שהיום הנוכחות ברשת האינטרנט הופכת להיות חלק בלתי נפרד מחיינו לכן כדאי לשים לב לפרטים.

המאמר אינו מתיימר לכסות את כל היבטי פיתוח התוכנה, אלא לשפוך אור מועט על כמה משלבי פיתוח כלליים.

בהצלחה
אריק דפני - מומחה לשיווק באינטרנט
למידע נוסף
www.ebrand.co.il




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריק דפני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]