חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהי אהבה ? במה היא מתבטאת ? כיצד תגרום לאהבה ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דפי זהב מנועי חיפוש מנוע חיפוש אינדקס עסקים

נושא המאמר: מחפשים וקונים
מאת: ynet   שמור מאמר למועדפים

מחפשים וקונים




פעם, היינו יוצאים לרחוב דיזינגוף כדי להסתובב בין החנויות ולבחור את המוצר שאותו רכשנו. היום, מנועי החיפוש הפכו להיות "רחוב הדיזנגוף" של חלק גדל והולך של הצרכנים – יותר מכך, באמצעות מנועי החיפוש אנו יכולים לרכוש מוצרים ושירותים לא רק מיצרנים וחברות מקומיות אלא גם מחברות בכל רחבי העולם.



כיום אחוז המשתמשים במנועי חיפוש לאיתור מידע על מוצרים ו/או שירותים גדל בהתמדה. מנועי החיפוש מאפשרים לצרכנים לחסוך בזמן החיפוש ולייעל אותו ע"י הרחבת מרחב המידע בארץ ובעולם.



הסקטור הקמעונאי עובר בשנים האחרונות תהליכי שינוי מואצים המוכתבים ע"י מנועי החיפוש באינטרנט.



המשתנה המשפיע על קצב השינוי הוא שיעור הצרכנים המחוברים לפס הרחב – ככל שיותר צרכנים גולשים בפס הרחב שיעור השימוש שלהם במנועי חיפוש גדל.



על פי התחזית של חברת האנליסטים הבינלאומית ג'ופיטר ריסרץ', בשנת 2010 כ- 50% מסך המכירות הקמעונאיות יושפעו מהאינטרנט. התחזית כוללת את המכירות שיבוצעו באינטרנט פלוס המכירות שיבוצעו בחנויות אבל יושפעו מהאינטרנט. התחזית הזו מבטאת את השפעתם המתעצמת והולכת של מנועי החיפוש על דפוסי הצריכה של הצרכנים.



מנועי החיפוש משפיעים על סקטורים אחרים

אנו עדים לעלייתו של עידן ה- Web-to-Store על פיו הצרכנים מתחילים את תהליך הרכישה של מוצרים ו/או שירותים במחקר באמצעות מנועי החיפוש באינטרנט ורק לאחר השלמת המחקר הם רוכשים או באינטרנט או בקניון. קרוב ל-90% מהצרכנים בארה"ב מבצעים מחקר מקדים באינטרנט באופן קבוע או לעיתים קרובות.



השפעת מנועי החיפוש 'מחלחלת' לסקטורים קמעונאיים אחרים:



Web-to-bank

מנועי החיפוש משמשים ככלי לעריכת מחקרים לגבי המוצרים הפיננסיים כמו משכנתאות, מוצרי חיסכון והשקעה, מוצרי ביטוח וכול'. על כל צרכן אמריקאי שמגיש בקשה למשכנתא באינטרנט יש לפחות צרכן נוסף שמגיש בקשה למשכנתא בסניף הבנק לאחר שביצע מחקר באינטרנט.



מעלה מ- 60% מצרכנים אמריקאים שרכשו משכנתא השנה השתמשו במנועי חיפוש לאיתור מידע על שוק המשכנתאות.



Web-to-Agent

סקטור נוסף המושפע מהאינטרנט הוא ענף הנדל"ן--בארה"ב 77% מרוכשי ומוכרי בתים בשנה שעברה התחילו את התהליך של איתור ,רכישה ואו/ מכירת בית מגורים באינטרנט לעומת 2% בשנת 1995 .



הדוגמא הבולטת למהפכה של מנועי החיפוש בקטגורית הנדל"ן, הנחשבת לאחת מהשמרניות ביותר, היא אתר zillow . באתר יש מאגר נתונים בגודל של 2שני טרהבייט (כ-2,000 גיגהבייט) ובו מידע על 67 מליון בתים ברחבי ארה"ב.



הצרכן יכול להקליד את המיקוד, שם האזור/הרחוב, ולקבל מידע על מחיר הנכס ופרטיו. בהקלקה נוספת, ניתן לקבל ניתוח של ערך הנדל"ן ברחוב או במיקוד בהשוואה לממוצע באזור או במדינה בשנה, חמש ועשר השנים האחרונות. יש באתר כלים באמצעותם יכול הצרכן לבצע הערכה של הנכס שלו על בסיס השיפוצים או השינויים שביצע בעצמו.



האתר מתבסס על תוכנת המפות של MSN ה-Microsoft Virtual Maps המאפשרת לראות את הרחוב והבית שהצרכן מחפש בתמונת לוויין ,בתמונה תלת מימדית או בתמונה משולבת כאשר מחירי הבתים מסומנים על המפה. ניתן לבצע סיור באזור על גבי מפת הרחובות של האישור המבוקש ולהתכוונן על בתים אחרים.



ניתן גם לצפות "במפות חום" (heat maps) המציגות את מחירי הנכסים פר מטר מרובע על פני מפת העיר כשהם מובדלים בצבעים.



מנוע החיפוש Zillow מאפשר בפעם הראשונה בהיסטוריית שוק הנדל"ן נגישות למידע על בתים במספר קליקים מהמחשב בבית



מנועי החיפוש הופכים להיות כלי המחקר העיקרי של הצרכן ברגעי חייו החשובים. מחקר של ארגון המחקר האמריקאי Pew Internet & American Life Project שפורסם באפריל השנה, מעלה:



45% מהבוגרים אמרו כי האינטרנט מילא תפקיד עיקרי כשהם ביצעו השקעות גדולות או כשנדרשו להחליט בעניינים פיננסיים.



43% מהבוגרים אמרו כי האינטרנט מילא תפקיד עיקרי כשחיפשו לעצמם מקום מגורים חדש.



42% מהבוגרים אמרו כי האינטרנט מילא תפקיד עיקרי כשחיפשו מוסד חינוכי לעצמם או לילדיהם.



40% במספר הבוגרים שאמרו כי האינטרנט מילא תפקיד עיקרי כשעמדו לרכוש רכב חדש.



על פי התחזית של ג'ופיטר ריסרץ' כמות החיפושים במנועי חיפוש בארה"ב צפויה לגדול מ- 133 מיליארד בשנת 2004 ל-162 מיליארד ב-2010. החיפוש המסחרי למוצרים ושירותים היווה ב- 2004 כ-38% מסך כמות החיפושים או 50 מיליארד חיפושים. הוא צפוי לעלות ל- 40% בשנת 2010 או 65.4 מיליארד חיפושים.



מנועי החיפוש משנים גם את קטגוריית המידע העסקי המקומי. כולנו זוכרים את ספרי "דפי זהב" המופצים לבתי הצרכנים: אותם ספרים כבדי משקל שהם


נחלת כל בית או עסק.



גם התחום הזה עובר שינויים ומנועי החיפוש של google clickgo Yahoo, MSN ואחרים מכרסמים במהירות בעסקי מדריכי חברות דפי זהב בעולם. הכתובת למעשה כבר רשומה על הקיר: רוב בני הנוער בארה"ב נעזרים במנועי חיפוש כאשר הם מחפשים מידע על עסק מקומי. בקרב הבוגרים הצעירים האמריקאים ( גילאי 18-34) למעלה ממחצית מעדיפים את מנועי החיפוש על פני השימוש בספרים הכבדים של דפי זהב.



מה המסקנה לגבי חברות ועסקים בעידן ה- web-to-store ?



התשובה מבטאת בממצאי מחקר (PDF) של ג'ופיטר ריסרץ ' וחברת iProspect שהתפרסם השנה ועל פיו 62% מהמחפשים במנועי החיפוש מקליקים על הלינקים בדף תוצאות החיפוש הראשון בלבד.



אם אתה לא שם (במנועי החיפוש) אתה לא קיים...


www.ynet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ynet שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]