חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השקעות זרות לאור שיטת המס בקוריאה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אחסון אתרים אחסון אתרי אינטרנט אכסון אתרים אירוח אתרים

נושא המאמר: אחסון אתרים - מה זה? - אחסון אתרים - אחסון אתרי אינטרנט - אכסון אתרים - אירוח אתרים
מאת: אחסון אתרים - סיון גולדברג   שמור מאמר למועדפים

אחסון אתרים - מה זה? - אחסון אתרים - אחסון אתרי אינטרנט - אכסון אתרים - אירוח אתרים - אחסון אתר אינטרנט


ראשית, לפני הכל, אני שמח לבשר על פתיחת האתר המפורט ביותר בישראל בנושא אחסון אתרים - הוסטינג. אחסון אתרים מהו? המושג אחסון אתרים פירושו אחסון אתרי אינטרנט. למדת HTML/PHP או כל שפת אינטרנט אחרת וברצונך לבנות אתר? אתה מוזמן לעשות זאת על מחשבך ללא תשלום. לאחר שסיימת את בניית אתרך על מחשבך, אתה בוודאי מעוניין להציגו באינטרנט לקהל הרחב.. כאן נכנס המושג "אחסון אתרים". על מנת שקבצי האתר שלך יוצגו באינטרנט, הינך צריך לרכוש אחסון על גבי שרת אינטרנט בכדי שיחבר בינך-לאתר-ולרשת כולה. סוגי אחסון האתרים בעולם מתחלקים להמון קבוצות: אחסון אתרים בתשלום, אחסון אתרים חינמי, אחסון אתרים על גבי שרתי לינוקס, אחסון אתרים על גבי שרתי ווינדוס ועוד.. אנו נדבר בעיקר על ארבעת הקבוצות הנ"ל. נתחיל מהחלק הקל, אחסון אתרים על גבי לינוקס ווינדוס. מה ההבדל אתם שואלים? מערכת ההפעלה של שרת האינטרנט שעליו תאוחסנו משפיעה מאוד בתמיכת שפות האינטרנט שברצונכם להעלות לרשת! בישראל ובשאר העולם לרוב שרתי האינטרנט רצים על הפצות(מערכות) של לינוקס אשר תומכות ברוב שפות האינטרנט: PHP/HTML/PYTHON/FLASH/JS ותומכים גם במסדי הנתונים MYSQL. מה שאומר, שאם בניתם אתר בשפת האינטרנט ASP/ASP.NET לא תוכלו לרכוש אחסון אתרים על גבי שרת לינוקס - זה יהיה לשווא. מערכת ההפעלה WINDOWS תומכת גם היא בהרבה פונקציות וביניהן: ASP/ASP.NET/PHP/FLASH/JS/PYTHON ותומכת בסוגי מסדי הנתונים MYSQL/MSSQL/SQL2005 וכו'.. השאלה היא, למה חברות האחסון מעדיפות לינוקס על ווינדוס למרות שלינוקס תומך בפחות פונקציות? התשובה הינה כסף חברים. לרוב זה אך ורק כסף. להזכירכם - לינוקס מערכת חינמית. ווינדוס מצריכה רישיון שעולה הרבה כסף. זה היה ההבדל בין אחסון אתרים לינוקס לאחסון אתרים ווינדוס. --- נשארו עוד שתי קבוצות, אחסון בתשלום וחינמי. לרוב, ילדים/בעלי אתרים קטנים ולא חשובים מעדיפים לא לשלם לחברות האחסון ולקחת אחסון אתרים חינמי כלשהוא. ההחלטה אך ורק בידייכם, אך מה קורה במידה וחברת האחסון סוגרת את שעריה ונתקעתם ללא גיבוי? חבל מאוד, כיוון שאף אחד ברגעים אלו לא חייב לכם כלום.. זהו ההבדל בין אחסון בתשלום וחינמי. אחסון בתשלום, מומלץ יותר, מהרבה סיבות - יש על מי לסמוך, לרוב איכותי יותר, תמיכה טובה... אחסון האתרים בישראל ירד משמעותית בערכו, כלאחר יד והתערבות של ילדים ואנשים ללא ניסיון בתחום זה. אני יכול לומר בפה מלא, שעד לפני כמה שנים טובות, מחירי אחסון האתרים בישראל היו גבוהים יותר מהיום, והירידה המשמעותית הזו נובעת בעיקר מחברות אחסון אשר נפתחות ונסגרות מידי יום ע"י ילדים, בני נוער צעירים, שלרוב לא יודעים לחשב רווחים ובגלל זה טועים ונופלים. כל קפיצות הללו מאוד משמעותיות ופוגעות במחירי אחסון האתרים בארץ. זה טוב לצרכן הפשוט, אך כיום לא שווה לפתוח חברת אחסון יותר, כיוון שזהו לא רווח שאפשרי לחיות ממנו. חשוב לציין שכל מה שכתבתי בנושא הרווחים תלוי בניהול וקידום העסק - ישנם לא מעט עסקים שמצליחים. לסיכום, אחסון אתרים בישראל זהו תחום רחב מאוד, אשר אין אפשרות להסבירו במאמר אחד, וגם לא בשניים. שירותי אחסון אתרים מקצועי לאחסון בלוגים תוכלו למצוא באתר של ניו סרב פתרונות אינטרנט, פשוט לחצו על הקישור ותגיעו ישירות לאתר.

www.newserv.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אחסון אתרים - סיון גולדברג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]