חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניהול פרויקטים, פרויקטים חדשים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יחסי ציבור ייעוץ עסקי בעל עסק אלעד הדר

נושא המאמר: יחסי ציבור- עשה זאת בעצמך - יחסי ציבור - בעל עסק - ייעוץ עסקי - אלעד הדר
מאת: אלעד הדר   שמור מאמר למועדפים

בעל עסק יקר, כשאתה שומע את צמד המילים יחסי ציבור, מה עולה לך לראש? אם אתה שומע יחסי ציבור והאסוציאציות הראשוניות שלך הן: כסף (והרבה), מאמץ, משרד גדול ומפואר, יחצ"ן שעושה הרבה רעש, קשרים עם מפורסמים ועוד... אתה כמו רבים אחרים שבוי ברעיון כוזב, המחזיק בתפיסה שיחסי ציבור הם תמיד גדולים, חד פעמיים, המוניים וכרוכים ברעש ובעיקר מתאימים רק לעסקים גדולים. אז זהו שלא! למען האמת יחסי ציבור הם פשוט הבאת דברים טובים לידיעת הציבור, הם תהליך של בנייה של תדמית או מסר בצורה יציבה ומתוכננת ונכונה של אדם, משרד, חברה. התוצאה של יחסי ציבור טובים תהיה הסכמה ועניין במוצר, בשירות והרצון לקבלו. בפשטות - יחסי ציבור הם החשיפה של הדברים הטובים שיביאו שיגרמו לעניין ולרצון בקרב הציבור. נקודת ההתחלה היא, שבכדי לעשות יחסי ציבור טובים לעסק חייב להיות מוצר או שירות טוב ושניתן לקדם אותו, עסקים כושלים חושבים שיצאו מהמצב שלהם באמצעות שכירת משרד יחסי ציבור טוב וזה מה שיאפשר להם להגיע לקוחות חדשים שיכניסו כסף "למערכת" ואז יוכלו להשקיע ולשפר את השירות או המוצר שלהם וכאן הטעות! פעולה כזו תגרום יותר נזק מתועלת. ראשית יש לשפר את המוצר או השירות או לחלופין יש למצוא מה הדבר שהעסק יכול לספק ללא דופי ב-100% שביעות רצון ואותו יש לקדם ביחסי ציבור, הדבר הבטוח ביותר הוא לקדם משהו שעובד, שיש לעסק ניסיון עמו ושכבר יש תוצאות ולקוחות מרוצים. ישנם מספר טיפים ביחסי ציבור שיכולים לסייע ולקדם כל עסק באשר הוא רק על ידי היישום הפשוט שלהם: 1. תוכן מקצועי – כתוב תוכן מקצועי בתחום שלך, טיפים, עצות, סיפורים מעניינים מהתחום, הצע את התוכן לעיתונים מקומיים, לאתרי אינטרנט מהתחום, לאר אינטרנט שמפרסמים מאמרים וכו'. אתה לא צריך להיות משורר או סופר דגול הכי חשוב שתהיה מקצוען ותכתוב תוכן שעניין את הקוראים, במידה ואת ממש חלש בכתיבה לא חסר פרילנסרים שיסמכו לשכתב את התוכן בעבור סכום זעום. 2. השג שליטה אזורית- הפעולה הבסיסית של יחסי ציבור הינה לוודא מהי סביבתך, המעגלים הפנימיים והרחוקים יותר ויותר, האם הם מכירים אותך? שמעו עליך? האם יש לך שליטה עליהם? אם לא מה אתה יכול לעשות כדי להיכנס עמם לתקשורת על מנת שיכירו אותך ויידעו שאתה טוב. ביקורי נימוסים הם דרך אחת, בקר את השכנים שלך, הצג את עצמך והצע להם את שירותך, במידה ומדובר בעסקים אל תתבייש לבקש להשאיר במשרדם כרטיסי ביקור והצע לעשות אותו הדבר עבורם. 3. השתתף בפעילויות קהילתית, זהו מקור פורה מאד לפרסם את העסק שלך ואת שירותיך, פעמים רבות ההשקעה בכזה פרויקט תעלה אחוזים בודדים מהמחיר שהיית צריך לשלם כדי להגיע לנפשות הפעולות שאתה פוגש בכל ישיבה... כמובן שמעבר לכך תרומה לקהילה זה תמיד דבר טוב וחיובי, נותן הרגשה טובה לבעל העסק ואף לעובדים והערך המוסף הוא שלרוב מספק חשיפה דרך הפעילות עצמה. 4. פורומים ובלוגים – קח חלק פעיל בפורומים ובבלוגים שרלוונטים לתחום שלך אפילו אם זה בעקיפין, אנשים אוהבים לעשות עסקים עם מי שהם מכירים, גם אם זה רק דרך המקדלת והעכבר. הייה דעתן ופעיל, כתוב שאלות ותשובות ענייניות ובזמן המתאים דאג לציין טלפון או אי-מייל שלך, אם רק תנסה לשווק את עצמך, תמחק מהפורום! אם תתמיד יש סיכוי שיתנו לך בבוא העת אפילו לנהל את הפורום, אתה לא חייב להמתין שיציעו לך אתה תמיד יכול לפנות להנהלת האתר ולהציע את עצמך כמנהל פורום או אפילו להציע פורום חדש. 5. סיפורי הצלחה – דאג לבקש מלקוחות מרוצים מכתבי תודה, פרסם את המכתבים בעצמך אל תחכה שאנשים אחרים יפארו את שמך, אתה יכול לשם את הסיפור באתר שלך או אפילו בפורום בו אתה פעיל, תתפלא אבל עדיין קיימים קומץ אנשים שיפרגנו... אז אם חשבת שלבד לא תוכל לעשות יחסי ציבור, אם אתה חושב שרק יחצ"ן מקצועי יוכל לעזור לך ביחסי ציבור, תתחיל לפעול בהתאם לטיפים הנ"ל ותיווכח לראות עד כמה קל ופשוט להתחיל לבסס תקשורת ולקדם את עצמך ואת העסק שלך ולייצר שם טוב רק על ידי ביצוע מספר פעולות פשוטות שלא דורשות מקצועיות מיוחדת או ניסיון רב. ומה זה אם לא יחסי ציבור? למעשה יחסי ציבור הם פעולה שאנחנו עושים יום יום ללא מודעות לדבר, בכל פעם שאנחנו מציגים את עצמנו בפני אנשים חדשים. אנחנו עוסקים ביחסי ציבור.


יחסי ציבור- עשה זאת בעצמך - יחסי ציבור - בעל עסק - ייעוץ עסקי - אלעד הדר




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד הדר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."