חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הגנה עצמית ברוח הנינג'יצו בסכסוכים ותקיפות בין אזרחים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סטרואידים תזונה סטרואידים הורמונים

נושא המאמר: סטרואידים ודהטוקסיפיקציה (ניקוי הגוף) \ קובי עזרא
מאת: יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140   שמור מאמר למועדפים

סטרואידים ודהטוקסיפיקציה (ניקוי הגוף) \ קובי עזרא

סטרואידים ודהטוקסיפיקציה

מאת יעקב עזרא מאמן כושר מוסמך. מומחה לתזונה טיפולית, דיאטות הרזיה, עיצוב וחיטוב הגוף.

מתוך הספר: "סטרואידים – כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאול!".

סטרואידיםודהטוקסיפיקציה

דהטוקסיפיקציה: (ניקוי רקמות הגוף מרעלנים שונים). דטוקסיפיקציה מומלצת ורצויה לעשות אצל אנשים בכלל וספורטאיםבפרט.

השיטה עוזרת לנקות את הגוף והכבד מטוקסינים (חומר טוקסי הינו סם או חומרכימי שמפריע לתהליכים ביולוגים בגוף), כגון כימיקלים שאנו נושמים, זיהום אוויר שלהתעשייה והמפעלים, עשן המכוניות והסיגריות שמכילים עופרת וקדמיום, (מתכות רעילותומסוכנות השוקעות בכבד ובכליות בעיקר, אשר עשויות לגרום ליתר לחץ דם וכך להחישמחלות לב וכלי דם).

כימיקלים כמו צבעי מאכל, חומרי טעם וריח, חומרים משמרים (ישנם כיום מעל ל- 300 סוגים שונים).

תרופות כמו אקמול ואספירין שהן שכיחותביותר - פוגעות בכבד ובכליות בעיקר.

אצל ספורטאיםהנוטלים הורמונים, כגון: טסטוסטרונים על סוגיהם, תרופות דיורטיות (משתנות), חוסמיבטא ותרופות רבות אחרות, שכיחות מחלות הנשימה (כמו אסטמה וברונכיטיס), מחלות כבד, מחלות כליה ומחלות רבות המכונות "מחלות מודרניות" נמצאות בעליהמתמדת.

תרופות המכונות סטרואידים אנבוליים בעלות פוטנציאל לסיכוןחיים הם בעיקר: anadrol וניגזרותיו, halotestin, dianabol, sustanon, החומרים הנ"להנם בעלי הפוטנציאל לגרימת מחלות כבד, כליות, לב וכלי-דם בעיקר!

שימוש בלתימבוקר בתרופות אלו יכול לגרום לגידולים סרטניים בעיקר בכבד ובכליות, להתקפי-לב - עקב תהליך טרשתי מוגבר בנוסף למחלות רבות ומסובכות!

צריך להיזהר מתרופותהמגיעות ממקורות מפוקפקים ומדינות בעלות שוק שחור מפתה, כגון: רוסיה, תאילנד, ירדן, מצריים וכן מחברות פרטיות "שחורות" שהתנאים הסטריליים בהם ירודים, עקב כך נתגלובאמפולות של dianabol וירוסים שיכולים לסכן חיים ולגרום למוותבייסורים.

דוגמא נוספת היא שגילו בהורמוני גדילה חלבון בשם jkd (מחלה על שם יעקב קרויינצפלד) חלבון זה משתכן בתאי המוח ומתנהג בדומה לוירוס, מרגעהחשיפה כעבור מספר שנים ועד שני עשורים החלבון "מתעורר" וגורם לפתולוגיות, כמו: שיתוקים בחלקי גוף שונים, עקב שקיעתו בקרומיות התאים הגורמת למותם.

מכה כאובה נוספת הנה התרופות הוטרינריות, שהן בעלות פוטנציאל מסרטןחזק, נוסף על העובדה שלא יודעים בדיוק כיצד הן משפיעות על האדם האינדיבידואל.

כאשר הזריקו תרופות אלו לבעלי חיים, כמו: סוסים, פרות, כלבים, חתולים וכ"ונצפתה עליה בשכיחותם של גידולים שפירים וממאירים (סרטן).

אגב, בעלי חייםשקיבלו את התרופות הנ"ל, הנם אסורים למאכל אדם מחשש לסכנת הרעלה, נכותומוות.

ולהלן התרופות הוטרינריות (הורמונליות) המסוכנות ביותר!:

winstrol, testo’ suspesion, testo propionat, equipoise boldenone, nandrabolin.

נטילת סטרואידים לסוגיהן פוגעת בספורטאים בצורותהבאות:

1)כבד (עליית האנזימים, גידולים, כבד שומני וכ"ו).

2)כליות (העמסה מטבולית העלולה לגרום נזק בלתי הפיך שיכול להוביל לכדיכריתת כליה).

3)גניקומסטיה (הגדלת רקמת השד בגברים, הנוצרת עקב פגיעה בכבדו/או עליית רמות האסטרוגנים בדם).

4)לב (כשלון שריר לב כרוני - זו הסיבהלמות פתאומי אצל ספורטאים צעירים, הגדלת שריר הלב עם אזורים נימקיים).

5)כלי-דם (קישיון עורקים אשר מוביל ליתר לחץ דם והתקפי לב).

6)דם קרישי דם - הגורמים להפרעות בזרימת הדם, בנוסף לעליה בשכיחות מחלות, כמו: שבץ מוחי, התקף לבואפילו מוות פתאומי.

7)כולסטרול (עליה ב- ldl-כולסטרול וירידה ב- hdl-כולסטרול הגורמים לטרשת עורקים וליתר לחץ דם).

8)פרוסטטה – (ערמונית (הגדלת בלוטת הפרוסטטה וגידולים סרטניים.

9)עקרות (ירידה בספירת תאי הזרעושבושים ביצירתם. המצב עלול להיות בלתי הפיך.

10)פציעות ספורט (שכיחותגבוהה יותר לפציעות באימונים, כמו: קריעה ונזק לגידים, עקב חיזוק כוח השרירים ללאפרופורציות ביחס לגידים, בנוסף לפציעות שרירים בכלל.

11)מערכת העצבים- עצבנות יתר, דיכאון והיבטים מנטליים שונים שמקצינים.

12)שינויים בכמותהשיער (הקרחה גברית בעיקר אצל נשים, עידוד צמיחת שיער בגוף ובפנים.

13)בצקות ופני ירח (ההורמונים גורמים לצבירת נוזלים עקב עידוד ספיגת יוני הנתרן והכלורבעיקר, הביטוי שניראה הינו בצקות בעיקר בקרסוליים ובפנים.

14)מערכת מין - אימפוטנציה, במקרים מסוימים המצב יכול להיות בלתי הפיך כשהוא לאמטופל.

למרות כל הבעיות הנ"ל ניתן למזער ואף למנוע אותן!!!



הסטרואיד במבנהו הבסיסי דומה בצורתו הכימית לכולסטרול ובשל כך הואשוקע ברקמות השומנים, שם הוא נאגר (ויכול להיאגר למשך שנים רבות). כשמופיע מצב סטרסקיצוני (לחץ חזק), חומצות השומן משתחררות לדם, בגלל הורמונים כמו אדרנלין, גלוקגוןוכ"ו. במצב זה ישנם תהליכים אוקסידטיביים (חמצונים) גבוהים מאוד מולקולות רבותמתחמצנות בדגש על שומנים וחלבונים, ואיתם גם חמצון הסטרואיד שנילקח בעבר. נוצרתהליך שדומה להפלת קוביית דומינו אחת שבעקבותיה נופלות שאר קוביות הדומינו, אך בגוףהתהליך מתרחש במיליוני תאים. זהו הקשר העיקרי בין השימוש בסטרואידים לבין סרטןומחלות שונות אחרות.

הסרטן פורץ לרוב בכבד, בגלל שהמטבוליזם של הסטרואידמקשה על הכבד.

חשוב לציין, שהתהליך הסרטני (גידולי) פורץ לרוב לאחר הפסקתהשימוש בסטרואידים!!! לכן צריך לסלק את הטוקסינים (רעלים) והקרצינוגנים (חומריםמסרטנים), בהקדם לאחר כל סייקל בכדי למנוע סיכונים מיותרים ודאגות מיותרות!!!

תהליך הדהטוקסיפיקציה מתבצע ע"י חומרים המחלישים את הקשר הכימי ביןמולקולת הטוקסין (רעל), במקרה זה בין הסטרואיד לרקמת השומן. הטוקסין מופרש דרךהכליות לשתן ו/או ממערכת העיכול לדרכי המרה ומשם לצואה.

לחומצותאמינו קשורות (שתי חומצות אמינו ויותר) ישנו מסר גנטי לתאי גופינו. חלק מהמסריםגורמים לריאקציות שונות, כמו למשל: טריפטופאן שהינה בעלת משקל מולקולרי מהגבוהביותר, בעת היותה קשורה לחומצת אמינו מטיונין וגליצין, כלומר טריפפטיד (שלוש חומצותאמינו קשורות יחד), הינה בעלת יכולת לגרום לריאקציה ברקמות השומן.

ריאקציהזו גורמת לשחרור מולקולות כימיות כמו: רעלנים ותרופות שונות, אל מחוץ לרקמות השומןאל מחזור הדם ומשם הן מפונות דרך הצואה ודרכי השתן אל מחוץ לגופינו.

לאחרשהגיעו ה"רעלנים" אל מחזור הדם עלינו להגן על רקמות גופינו מפניהם באמצעות פפטידים (שרשראות של חומצות אמינו), גליקופפטידים (פחמימה חלבונית) וליפופפטידים (שומןחלבוני), אשר הינם מתמגנטים אל ה"רעלנים" ובכך מונעים את שקיעתם המחודשת ורעילותםלרקמות אחרות, כמו: כליות, כבד וכ"ו, כל זאת בנוסף לחידוש רקמות שונות מכימיקליםשונים.

תהליך הניקוי נמשך 3 - 4 שבועות לרוב, אך אלה ש"עמוסים" ב"חומרים" צריכים בדרך כלל זמן ארוך יותר.

בארצות הברית ספורטאים בכללומפתחי-גוף בפרט, מבצעים תחת פיקוח רפואי את תהליך ה"ניקוי", לאחר כל סייקל. למעשהתהליך הניקוי עוזר לשמור על מערכות הגוף תקינות, וכך הסייקל הבא משפיע טוביותר!!

לדוגמא: חלק מתפקודי הכבד הינם בניית ויצירת חלבונים (השריר מורכב מ- 22% חלבון) וכן הקטנת תופעות הלוואי של תרופות ע"י יצירת חומרים המנטרלים גורמיםרעילים. לכן כשספורטאי נימצא במהלך השימוש בסייקל תאי הכבד מתחילים ל"התפרק" (באופן "לא משמעותי") ואז כל סייקל שיבוא אחריו ישפיע על קצב גידול השרירים פחות ופחות, ומאידך תופעות הלוואי כמו מחלות חמורות, הולכות ומתגברות!!

כמו כן, הגוףמתחיל להתרגל להורמונים הסטרואידים ולכן יעילותם הולכת ופוחתת.

במצב שנוטליםהורמוניםבצורה בלתי מבוקרת, רמות ההורמונים הטבעיים בגופינו פוחתת (בשל ההסתגלותלמקור החיצוני), לעיתים עד כדי מצב שגופינו מפתח תלות בתרופות הנ"ל, ועלול להוביללמצב בו ניכנס למעגל קסמים שאינו ניגמר.

* כל הנ"ל הנם מחלות מודרניות שניתן להתגבר עליהן, אך רצוי בכלל שלא להגיע אליהן!!!

לפרטים מדויקים:

פנו ליעקב עזרא או לספר סטרואידים כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול.





יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר. מר יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים של וינגייט - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה).

כתב את הספרים:

1. אבן הפינה בתחום פיתוח הגוף.

2. ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי.

3. סטרואידים-כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאות!

בעל קליניקה לרפואה נטורופטית ונותן שרותים:
* טיפול במחלות שונות (כולסטרול, מחלות לב, סוכרת ועוז...).
* דיאטות הרזייה ועיצוב הגוף.
* פיתוח גוף - עיצוב וחיטוב הגוף.
לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140
* מנהל האתר: ארגון הבריאות ו
ארגון הבריאות והכושר הישראלי -
www.healthnfit.org

אתר הדיאטות http://www.dietme.co.il/



www.healthnfit.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]