חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול בNLP





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לוטו משחקי הימורים הימורים טוטו

נושא המאמר: לוטו, מהם סיכויי הזכיה?
מאת: seoisrael   שמור מאמר למועדפים

בליבו של כל אחד קיימת הפנטזיה לזכות יום אחד בהגרלת לוטו. ולכל אחד מאיתנו יש את אותה רשימה של "דברים שהייתי עושה אם הייתי זוכה בלוטו", חרוטה עמוק באחד מתאיו האפורים של מוחו. כמעט מידי שבוע מתפרסמים זוכים שונים בהגרלות לוטו שונות ורבים מאיתנו שואלים את עצמנו מידי שבוע, מדוע שהזוכה הבא לא יהיה אני? אם אזכה בלוטו יסתיימו כל צרותי. ואכן מדובר לעיתים קרובות בסכום כסף העובר כל דימיון.

הגרלות הלוטו נשאו כבר בעבר פרסים של כ-50 מיליון שקל ויותר. אך מהם הסיכויים באמת לזכות בלוטו? האם ניתן לפצח את השיטה או שמא מושתת הלוטו כולו על טהרת המזל?

לוטו הינו כאמור אחד ממשחקי ההימורים הפופולאריים ביותר בעולם. המשחק מזמין כל אחד, עשיר או עני, צעיר או זקן לשנות את מזלו באמצעות מספרי המזל שבחר, כשהפרס המובטח הינו סכום כסף גדול כל כך עד שהסיכוי עלול להיות משתלם. היות ובלוטו משתתפים רבים כל כך, לא פלא כי קיימות אין סוף שיטות למילוי טופס הגרלת לוטו. ישנם בינינו אנשים אשר ממלאים מזה שנים את אותם המספרים פעם אחר פעם מידי שבוע, מתוך ציפיה כי באחד מהמקרים יתמזל מזלם. אחרים דווקא ימלאו ללא כל שיטה מספרים אקראיים כל שבוע. אנשים רבים ימלאו טופס לוטו כל שבוע במשך כל ימי חייהם מבלי לזכות לעולם, יש שימלאו אחת לחודש בלבד, ויש שימלאו פעם אחת ויחידה ובפעם זו יתמזל מזלם.

משיקולי קומבינטוריקה, ניתן לחשב כי הסיכוי לזכיה בהגרלת לוטו בישראל. על מנת לזכות בפרס הראשון בלוטו עלינו לנחש 6 מספרים שיעלו בגורל מ1- עד 34 ובנוסף לנחש מספר נוסף מ-1עד 10 המכונה גם מספר חזק. כתוצאה מן החישוב נגלה כי הסיכוי לזכיה בפרס הראשון הינו 1 ל-14 מיליון לערך ואולי יותר.

כיצד אם כן נוכל לשפר את סיכויינו לזכות?

לאורך עשרות שנים ניסו רבים וטובים לפצח את האלגוריתם שיאפשר חיזוי של תוצאות לוטו. אפילו מכוני סטטיסטיקה עסקו בסוגיה זו, ובדקו את שכיחותן של זכיות בעלות מאפיין צורני בולט דוגמת טור או שורה, סדרות חשבוניות, סדרות מיוחדות ועוד. אחרים התמקדו בחיזוי על פי תוצאות שטרם התקבלו בעבר, מתוך הנחה כי מדובר בסטטיסטיקה טהורה והסבירות לעלייתן בגורל הינה גבוהה יותר. אולם נכון להיום, לא נמצאה עוד שיטה בטוחה לחיזוי התוצאות. ויש להניח כי במידה והייתה שיטה כזו בנמצא, לא ניתן היה לערוך את ההגרלות.

הדבר היחיד שעולה עד כה מבדיקות סטטיסטיות שבוצעו, הינו הסבירות שזוכה הגרלת לוטו שזכה בפרס הראשון יאלץ להתחלק בפרס, קשורה למקוריותו בבחירת המספרים. בחירת סדרת מספרים בנאלית או נפוצה כמו סדרת מספרים היוצרת סדרה חשבונית בעלת הפרש קבוע, או בעלת דפוס צורני מובהק כלשהו מבטיחה כמעט בוודאות, כי במידה וזוהי הסדרה הזוכה יאלץ הזוכה להתחלק בפרס עם אנשים נוספים. הסיבה לכך נעוצה בכך שמדובר בניחושים
פופולאריים ונוחים. אף על פי כן, לא ניתן להבטיח זכיית לוטו ללא חלוקת הפרס, שכן חלק גדול מהטפסים ממולאים על ידי מכונות הלוטו האוטומטיות, אשר בהן קשה לחזות את התוצאה, והיא רנדומאלית לחלוטין.

מכיוון שנוכחנו כי לא ניתן להבטיח זכיה בהגרלת לוטו, כל שנשאר לנו הוא להחליט אם אנו מעוניינים לסמוך על המזל ולקוות לטוב או להתבסס על שיטה שהוכיחה עצמה כיעילה ביותר. כמובן שהגרלת הלוטו מחלקת גם פרסי משנה, אולם אין הם עולים בקנה אחד עם מימדיה של הזכיה בפרס הראשון. סיפורי הזכיה בלוטו הינם לעיתים קרובות סיפורי סינדרלה מרגשים, ולנצח יתכן שישארו כך.

כולנו מוזמנים לנסות את מזלנו.

www.smartclub.co.il/%d7%9c%d7%95%d7%98%d7%95


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י seoisrael שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]