חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עבודה מהבית- הקמת עסק





    קישורי טקסט (לפרטים)




מסיבת רווקים  מסיבות רווקים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צימרים מסיבת רווקים

נושא המאמר: צימרים למסיבת רווקים ורווקות
מאת: טל נתנזון   שמור מאמר למועדפים

צימרים למסיבת רווקים ורווקות
מסיבות רווקים או רווקות הפכו בשנים האחרונות לעסק כלכלי לכל דבר. ככל שהחתן והכלה רוצים את החתונה שלהם גדולה, בהתאם הם רוצים לחגוג את יציאתם מחיי הרווקות לחיי הנישואין בגדול. וכאן מגיעות אינספור הצעות, לאחרונה השתתפתי וגם ארגנתי את מרבית מסיבת הרווקות של חברתי.לאחר דיונים רבים, החלטנו לשכור צימר מדהים לסופ"ש, ואז גיליתי שיש עולם שלם שלא הכרתי. עולם הצימרים, מסתבר שרף הציפיות גבוה כיום יותר מאשר בעבר וניתן להבחין כי המאמץ וההשקעה של בעלי הצימרים להיענות ללקוחותיהם הפוטנציאליים הוא גדול. מי שמתקין טלוויזיה יודע שהציפייה של האורחים היא להימצאותם של מסכי פלזמה ו - LCD , גישה לאינטרנט, המזרן אמור להיות אורתופדי, המצעים רכים, וניחוחיים. ככל שכמות הפינוקים ואיכותם גבוהה יותר כך הצימר מבוקש יותר. הבעלים כבר מתורגלים ושום בקשה או גחמה לא נשמעת להם מופרזת ממסא'ז לכל אחת עד להביא מניקוריסטיות, חשפן, אסטרולוגית נומורולוגית וכו'.
ראשיתם של הצימרים בהיותם קורת גג ללילה עבור אורחים דלי תקציב. האורחים ציפו להימצאם של מיטה ואם היה מזל צורפה ספה נפתחת לילדים. לימים, בהדרגה, נהפכו הצימרים לא רק ברירות מחדל או, אולי,חלופות סבירות לבתי מלון אלא אף לאופציה מועדפת לבילוי חופשות.
עכשיו רק מה שנשאר הוא לבחור איזה צימר ואיפה, ההיצע גדול והכלה לחוצה. חשוב לבדוק לפני שסוגרים על מיקום, שאפשר לעשות רעש עד שעה מאוחרת, מזג אוויר ועוד משהו בדיעבד שלא חשבתי עליו הוא כמות הברחשים ( כן, אני יודעת זה טבע והכול אבל אנחנו המין הנשי מעולם לא הסתדר עם חברינו הקטנים והמזיקים).
אם קמתם ביום למחרת בלי האנגאוובר, ויש לכם חשק לקצת אקסטרים, ביישובים שבהם יש עשרות צימרים מתפתחים, בהדרגה, שירותי-עזר נלווים כגון: שירותי הסעדה, טרקטורונים, ג'יפים ועוד.











www.cuponofesh.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל נתנזון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]