חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך להצליח בשיווק רשתי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כרטיס אשראי אשראי חוץ בנקאי הלוואה cal

נושא המאמר: אשראי חוץ בנקאי – מהפכת כרטיסי האשראי החוץ-בנקאיים - כרטיס אשראי - אשראי חוץ בנקאי - הלוואה - cal
מאת: בנקרייט   שמור מאמר למועדפים


אשראי חוץ בנקאי – מהפכת כרטיסי האשראי החוץ-בנקאיים - כרטיס אשראי - אשראי חוץ בנקאי - הלוואה - cal


חברות כרטיסי אשראי שונות מפיקות בשנים האחרונות ,כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים, המעניקים למחזיקים בהם הטבות שונות שהותאמו במיוחד לקהל הלקוחות שלהם. לדוגמא : כרטיס אשראיMore של חברת לאומי כארד , כרטיס אשראי Multi של חברת ישראכרט או כרטיס אשראי Active של ויזה כ.א.ל. כרטיס אשראי חוץ בנקאי הינו כרטיס אשראי שהונפק ע"י חברת כרטיסי האשראי, לרוב בשיתוף עם עוד מספר גופים מסחריים שונים. להבדיל למצב שהיה קיים בישראל, עד לפני מספר שנים, בו הבנקים היחידים שהנפיקו כרטיסי האשראי, כיום ניתן להנפיק את כרטיס האשראי דרך חברת כרטיסי האשראי, ללא בדיקה של בטחונות בבנק, ובכלל, ללא קשר לחשבון הבנק. המצב בעולם ובישראל - שוק האשראי בישראל משתנה בכיוון מדינות כמו אנגליה וארה"ב, בהן כעקרון לא ניתן כלל להיכנס למצב של משיכת יתר (אוברדראפט), שלא לדבר על מסגרת מאושרת של הבנק לחריגה. על כן אדם המתכנן לחייב את חשבונו בסכום הגדול מהיתרה שלו בחשבון, ואינו מעוניין לקחת הלוואה מהבנק, או שהבנק לא מאשר לו הלוואה כזו, זקוק למסגרת אשראי חלופית לזו של הבנק. אירועים אלו הובילו לכך שאת מרבית האשראי שלהם, מקבלים האמריקאים והאנגלים מחברות כרטיסי האשראי, שמעמידים להם מסגרת אשראי חיצונית ונוספת לבנק. מיולי 2007, אסר בנק ישראל על הבנקים לאשר חריגות ממסגרת האשראי. באתר בנק ישראל רשום : "הנוהג הקיים בישראל, של פעילות בחשבונות העו"ש תוך חריגות מתמידות מהמסגרות, אינו מקובל בעולם ויש לו חסרונות מהותיים מנקודת מבטו של הלקוח. הוא משלם ריבית חריגה גבוהה מאוד ואין ודאות שהבנק ימשיך לכבד את השקים הנמשכים על החשבון בחריגה ובשאר חיובים המבוצעים בו. החזרת החיובים כרוכה בתשלום עמלות לבנק, באי נעימות ובחשיפה לתביעות". אמנם עדיין לא הגענו למצב הקיים בחו"ל, אך המגמה ברורה ויותר ישראלים שהתרגלו לחיות במינוס, שלפעמים אף חרג מהמסגרת המאושרת, נאלצים לחפש מקורות אשראי חלופיים. מגלגלים את המינוס - חברות כרטיסי האשראי משווקות כרטיסי אשראי חוץ-בנקאיים, שאינם תלויים במסגרת האשראי של הבנק. החברות מציעות מסגרת אשראי חוץ-בנקאית המנותקת מחשבון הלקוח בבנק, או הלוואות חוץ בנקאיות לצרכים שונים ביניהם כיסוי האוברדראפט. לקוחות כרטיסים אלו ישלמו עמלה חודשית קבועה, הנעה בין 8-9 ₪, הבאה במקום עמלות שונות הקיימות בכרטיסי אשראי רגילים (עמלת חיוב נדחה, דמי הגבלת אחריות ודמי ניהול). הריבית על ``גלגול`` החיובים תנוע בין פריים+2%-7%. גודל המסגרת הניתנת לבעלי כרטיסי אשראי אלו, והריבית שהם משלמים נקבע בהתאם לסיווג הכרטיס שלהם. לקוחות רגילים יקבלו מסגרת של כ-4000 ₪ וישלמו ריבית של כ-פריים+7%, בעלי כרטיסי זהב יקבלו מסגרת של כ-20,000 ₪ וישלמו ריבית פריים+5-6% 2%-3%. כרטיס אשראי חוץ בנקאי - האם זה כדאי? רצוי שנבדוק עם עצמנו קודם לכן, מה מצבינו הפיננסי עכשיו, ומה אנחנו צופים לעצמנו בהמשך. מי שנוהג לחליפין לחרוג ממסגרת האשראי שלו בבנק, אך ההכנסה שלו יציבה, והוא אף צופה גידול בעתיד, כרטיס אשראי חוץ-בנקאי יכול להתאים לו מאוד. כיוון שהריבית על האוברדרפט גבוהה, והאפשרות של חריגה ממסגרת האשראי בבנק גורמת לצרות גדולות, אדם כזה צריך לבדוק אם הריבית שישלם במסגרת כרטיס האשראי החוץ-בנקאי נמוכה יותר מזו שהוא משלם על המינוס בבנק. מצד שני, מי שהכנסותיו אינן יציבות, ומחפש מסגרת אשראי נוספת שתאפשר לו להגדיל את חובותיו, עלול למצוא את עצמו בבור ללא תחתית. למאמרים נוספים ניתן להיכנס לאתר בנקרייט


אשראי חוץ בנקאי – מהפכת כרטיסי האשראי החוץ-בנקאיים - כרטיס אשראי - אשראי חוץ בנקאי - הלוואה - cal

www.bankrate.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בנקרייט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]