חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רכבים תפעוליים בימנו





    קישורי טקסט (לפרטים)




חבילות נופש באיטליה : סורנטו, אגם קומו, גארדה ועוד..  אתונה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתי פרג'י טורקיה נופש טיול

נושא המאמר: טורקיה.המלצה,הלצה והצצה.
מאת: מתי פרג'י   שמור מאמר למועדפים

לפני ימים מספר חזרתי מחופשה,מה שקרוי בלשון המשווקים נופשון.וואלה מה אגיד לכם להשאר בארץ עולה יותר,טורקיה ארץ האפשרויות הבלתי מובנות,טיסה+העברות+אחלה מלון(4 לילות)+פנסיון בסגנון הכל כלול,כל-כך הרבה פלוסים רק המחיר יותר מינוס מנמוך.סוכנת הנסיעות הציעה לי אחלה דיל ועוד בחגים השבתי בחיוב.שלפתי את כרטיס הפלסטיק אך זו אמרה שאינה מאמינה כי אספיק להגיע לשדה בזמן הקצר שנותר עד לטיסה,גייסתי את כל כובד שיכנועי והפצרתי עם כל ההסברים שבעולם- אני כבר ארוז,יש לי רכב מהיר...שיכנעתי קיבלתי אור ירוק צא לדרך.
עברנו את שיעמום הדיוטי פרי נפרדנו לשלום מג'ימס ריצרדסון ויצאנו כמצוות רותי(לקנות בדיוטי) מבושמים את הארץ.

ראשית לשם גילוי נאות אני לא נציג של משרד התיירות הטורקי ולא של אף גוף אחר ויתרה מזאת עד הפעם לא נלהבתי מביקוריי הקודמים בארץ הרחת- לוקום.אך הפעם אלילת המזל בסיוע אחלה חברה ישראלים במלון גרמו לי הנאה מתוקה מבקלווה.

פחות משעת נסיעה מהשדה באנטליה ועד למלון שהאר ריזורט,סמוך לעיר מנבגד.המלון לא הבטיח הרבה(אנונימי יחסית) אבל קיים המון,חדרים מרווחים,פלאזמה,ניקיון מופתי אך רק בבוקר היום נחשפנו לחלק מפינוקיו בריכות,מגלשות מים,ספא-חמם טורקי,חוף ים עם שלל פעיליות אקסטרים,גינות ועוד...אבל ביננו הכל נעים אותי מעניין יותר מה שטעים.

ראשית המקום מומלץ לאנשים סנילים ,כדאי לשכוח כמה אוכלים וחשוב להתנתק מספירת הקלוריות.חדר אוכל מרכזי עם שפע עצום ,מבחר מרשים של מנות עיקריות-בשרים,דגים,עופות,סלטים צבעוניים וחינניים ורוב המבחר הססגוני משתנה מארוחה לארוחה,יוצאים למרפסת המסעדה ושם מידי ערב מנגל חביב מאתגר אותנו במנת היום.אך החוכמה היא להזמין מקומות למסעדות השף של המלון,מסעדת הדגים והמסעדה הטורקית ,למי שייש קשרים לא צריך פרוטקציה, הצליחו להזמין לי שולחן ופונקתי כהוגן.

גם השתיה חופשית ברחבי הממלכה,אני שלא מומחה לאלכוהול המשכתי לתור אחר מנעמי המזון,בית קפה אינטימי וחינני פתוח אחה"צ, בסיום האספרסו והעוגה המקומית המשכתי ככלב דם בעל חוש הריח המפותח לגלות פיתויים חדשים,על חוף הים ביתן קטן ובו אשה כפרית העושה מנפלאותיה על סאג', מאפה דוגמאת ה-קדה הכורדית במילויי לפי בחירת המזמין,תענוג חם ומומלץ.בסמוך בבר שעל החוף פלטת בשרים המציעה מנות מתחלפות -דגים,קבב(חלש),חלקי עוף ועוד ...ובתוספות ציפס רענן ובירה קרה,אחלה.
בתוך הלובי, בר חביב שענה לדרישותינו בסבר פנים טורקי(קפוא)אך יעיל.

מידי ערב התכנסנו חלק מהחברה הישראלים (חברה נהדרים ללא עבר משותף ,אך הלוואי עתיד לטיולים ביחד)ותמיד היה מי שבחר לעשות חישוב איך תמורת כ-300 $ אנחנו מקבלים 5 ימי פינוק גסטרונומי,מלון מצויין,טיסות,מי מסבסד את זה ? ומה היינו מקבלים בארץ בסכום הזה.

הגלידה הקפואה ומשחק פינג פונג סוער היו משכיחים מאיתנו את חישובי הטורקים ומראים לנו איך הזמן עובר מהר כשנהנים ושבעים.

חזרנו לארץ ,הדיאטנית שלי תגלה מייד שנהניתי ותגרום לי לשכוח מהכול כלול בגירסה הטורקית, ותעביר אותי להכול שקול בגירסה הצימוקית.

לסיום מוסר השכל,גם שהכלכלה העולמית בכי רע יש מי שיתן אחלה תמורה לדולר,תהנו.





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מתי פרג'י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]