חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יח"צ גורר יחס





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום הריהוט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הובלות חברת הובלות אחסנה

נושא המאמר: הובלת פסנתרים – עבודה למומחים!
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים

הובלות הוא תחום מאד תחרותי, מי מאיתנו לא נזקק לשירותן של חברות הובלות על מנת להעביר את מיטלטלינו למעונינו החדש. המון חברות פועלות היום בשוק וניתן למצוא שלל מובילים במרחק הקלקה. חשוב לעשות שיעורי בית בטרם באים להוביל או לאחסן את רכושכם יקר הערך. במיוחד אם ברשותכם רכוש לא שיגרתי כל כך כמו פסנתר.

המון אנשים אינם מודעים לעובדה כי ישנם חברות הובלות המתמחות בהובלה ובאחסון של פסנתרים. פסנתר הוא כלי נגינה עדין ולא חפץ שתרצו לקחת איתו סיכונים מיותרים. בהטלת משימה זו על חברת הובלות המובילה ציוד מסוג זה, תוכלו לישון בראש שקט בידיעה כי אחד הפריטים היקרים בביתכם מועבר על יד מובילים מומחים בטיפול הראוי.

אך הוא שוקל 800 קילוגרם. כמה עדין הוא יכול להיות ?

כאן בדיוק רובינו נופלים. ודאי שניתן לזרוק את כלי הנגינה העצום הזה היושב בסלון ביתכם על גבם של 4 או 5 חברים ולקוות שיגיע בסופו של דבר אל המשאית, אך אל תטעו, למרות מראהו המגושם הוא גם כלי נגינה מדויק להפליא המכיל 1000 חלקים נעים ו- 200 מיתרים מכוונים. הובלתו על ידי חברת הובלות אשר לא מיומנת בסוג זה של הובלת מטענים תדרוש תיקון יקר ערך לאחר מכן.

מובילים מומחים מבינים בהובלת מטענים מסוג זה.

המורכבות הפנימית של פסנתר היא בדיוק הסיבה מדוע יש לשכור חברות הובלות מומחות כאשר נדרשת הובלה. חברות אלו מתמחות בהובלות מטענים מסוג זה. מהרמתו והוצאתו בדרך הבטוחה ביותר מדלת הבית עד פירוקו והרכבתו בצורה שלא תגרום לו שום נזק. וחשוב מכל, הן יודעות כי ברגע שכלי הנגינה מגיע לביתך החדש, אתה מצפה לשבת ולנגן עליו מיד. זו הסיבה מדוע ישנם חברות הובלות המחזיקות אנשי מקצוע מיוחדים בכוננות למקרה של תקלה כלשהיא.
לעיתים קרובות נדרשת אחסנה של הפסנתר. בעלי בתים לרב רוצים לשפץ את ביתם החדש בטרם הם עוברים אליו ולרב הם צריכים לפנות פריטים גדולים מהבית למשך העבודה. במקרים מסוג זה, התקשרות לחברת הובלות בנוגע לאחסנה הוא פיתרון מצוין. שוב המטען יקר הערך יובל על ידי מומחים אשר מודעים לכמה מורכב ועדין הפריט אותו אתם מאחסנים. טמפרטורה גבוהה או נמוכה מדי, לחות גבוהה או מחסנים אשר אינם מאווררים כראוי יכולים לזרוע חורבן בתכולה. כך שמשתלם לשלם טיפה יותר בכדי שהפסנתר אותו אתם רוצים לאחסן יטופל על ידי אנשים שמעריכים אותו ויודעים לטפל בו כראוי.

כמו שכבר צוין קודם, הפסנתר שלכם הוא אחד הפריטים העדינים ביותר והיקרים ביותר הנמצאים בביתכם. אל תסמכו על סתם חברות הובלות בנוגע להובלתו ולאחסונו. דברו עם חברות המתמחות בהובלת פסנתרים על מנת שתוכלו לישון היטב בידיעה כי רכושכם ממטופל על ידי מקצוענים אשר מומחים בשמירה על כלי נגינה מופלאים אלו.

www.move-it.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]