חיפוש מאמרים

11663 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהי פסיכולוגיה רוחנית?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים הקמת עסק יזמות עסקית רואה חשבון

נושא המאמר: יזמות עסקית הקמת עסק מאמר 2 מתוך 3 פרק מתוך הספר החדש
מאת: רואה חשבון משה פרג   שמור מאמר למועדפים

פרק 1 - רגע לפני ההתחלה "קח נשימה עמוקה וספור עד 10..............." את המשפט הזה אנו שומעים במקרים שבהם תגובה פזיזה שלנו עלולה לחזור אלינו כבומרנג. כמאמר הבקשה הנ"ל אני מציע שלפני שתפתח עסק, קח נשימה עמוקה ובצע כמה פעולות חיוניות כדי שהמציאות לא תטפח על פניך בבוא היום. הרשימה אינה ארוכה, אך היא תחייב אותך להפעיל את המוח ואת הרגליים. פעולה מס' 1 - הגדרת העסק פעולה זו תראה לך אולי תמוהה כי הרי ברור לך איזה עסק אתה רוצה לפתוח. ראה הרחבה בהמשך פרק זה. פעולה מס' 2 - הגדרת שאיפותיך בפתיחת עסק יש לך בוודאי חלומות על "איך היית רוצה לראות את עצמך בעוד חמש-עשרה שנה". ראה הרחבה בהמשך פרק זה. פעולה מס' 3 - בדיקת השוק אהה...... כאן כבר מדובר בעבודת רגליים לשמה. הכרת השוק פירושה לדעת מיהם הלקוחות שלך, מיהם המתחרים שלך וכיצד יגיבו על הופעתך בשוק, מיהם הספקים שלך ומהי מדיניות המחירים שלהם. ראה הרחבה בפרק 2 להלן. פעולה מס' 4 - הגדרת היתרון התחרותי כדי לשרוד בתחרות, חייב להיות לך יתרון כלשהו על מתחריך. הגדרת היתרון התחרותי חשובה מאוד לקבלת ההחלטה על תכנון המודל העסקי. ראה הרחבה בפרק 3 להלן. פעולה מס' 5 - חישובים פיננסיים לפני פתיחת העסק אתה חייב לארגן מקורות כספיים שיספיקו למימון הציוד, לשכירות ושיפוצים, ל"הון חוזר" ולפעילות השוטפת. פרק 4 ירחיב על מבנה ההוצאות בעסק וההבדל בין "הוצאות קבועות" ל"הוצאות משתנות". פרק זה יסביר לך כיצד לחשב את הרווחיות הצפויה של העסק, את הסיכוי להחזר ההשקעה שלך ואת התשואה הגלומה בו - כל זאת לפני שתקבל החלטה סופית על פתיחת העסק. פעולה מס' 6 - קבלת ההחלטה לגבי פתיחת העסק חמש הפעולות הראשונות אמורות לתת לך את האינפורמציה הדרושה כדי לקבל את ההחלטה החשובה הראשונה שלך - האם לפתוח את העסק! ראה הרחבה בפרק 5 להלן. הפעולות הבאות נעשות לאחר שקיבלת החלטה לפתוח את העסק, והן כלולות בחלק השני של הספר: פעולה מס' 7 - בניית מודל עסקי המודל העסקי פירושו האופי הכללי של האסטרטגיה שתנקוט וכן מהי אסטרטגית השיווק שלך. אם מונחים אלה נראים לך סתומים-משהו, ראה הרחבה בפרק 6 להלן. פעולה מס' 8 – קידום מכירות קידום מכירות היא פעולה חשובה מאוד לעסק בתחילת דרכו. אך כמו שלאחר שסיימת לבנות בית, לעתים אין לך מספיק כסף להשקיע בגינה יפה, כך לאחר הקמת עסק, לא תמיד יש לך את האמצעים לקדם את המכירות באופן משמעותי. פרק 9 ייתן לך רעיונות כיצד לקדם את העסק שלך בדרכים לא שגרתיות, ובעלויות נמוכות. פעולה מס' 9 - תכנון "תזרים המזומנים" עם פתיחת עסק אתה חייב מקורות כספיים שיספיקו למימון הציוד, לשכירות ושיפוצים ו"הון חוזר" לפעילות שוטפת. פרק 10 יכלול הסבר נרחב על "תזרים המזומנים" וכיצד להיעזר בו בעת התכנון הפיננסי של העסק. אני מקווה שבמהלך קריאת כל הפעולות הנ"ל לא תתייאש ותחשוב שהקמת עסק היא פעולה מסובכת מדיי. אתה מביט סביבך ורואה עסקים קמים ללא הרף, ובוודאי עולה אצלך השאלה "האם כולם ביצעו כל-כך הרבה בדיקות לפני כן". בוודאי שלא! מרביתם קורסים בתוך מספר שנים מועט! מרבית היזמים פועל מתוך אינטואיציה שחלקה מסתמכת על ניסיון עבר שלהם או של אחרים, וחלקה מסתמכת על משאלת לב בלבד. אתה יכול להיכנס לעסק שבו יש תנועת לקוחות ערה ולומר לעצמך "עם כל-כך הרבה קונים הוא לבטח עושה מיליונים..... אם הוא יכול גם אני יכול!". לו רק ידעת כמה חנויות הומות מאדם הפועלות בקניונים אינן מגיעות לרווחיות נאותה....... כאמור פרק זה יעסוק בהגדרת העסק והשאיפות לטווח הארוך. שבעת הפרקים הבאים יעסקו בפעולות הנוספות. פעולה מס' 1 - הגדרת העסק הגדרת העסק דומה לתכנון המתווה הכללי של בית. היא ביטוי לרצון הראשוני שלך, עוד בטרם ביצעת את בדיקות השוק. היא מסתמכת על תחושות הבטן שלך ומנוסחת באופן כללי למדיי. היא נוגעת בנושאים הבאים:  מהו התחום שבו אתה פועל - הגדרת התחום היא שלב ראשון בדרך לקביעת המיקוד העסקי שלך. פלוני מחליט להקים מפעל לבלוקים, אלמוני יכול לפתוח חנות בגדים ופלמוני פותח משרד עורכי-דין. לעיתים קל לקבוע מהו התחום, למשל נגר הוא נגר, וקיוסק הוא קיוסק. לעיתים הדבר אינו ברור מאליו. עסקים הנותנים שירותים יכולים להרחיב את תחום פעילותם או לצמצם אותו: חברה לשירותי שמירה יכולה לפעול גם בתחום של שירותי ניקיון ואספקת כוח-אדם מגוון. רואה-חשבון יכול לתת שירותי הנהלת-חשבונות, ייעוץ-מס, ייעוץ כלכלי וייעוץ במחשוב (כל אלה אינם כלולים בהגדרה הפורמלית של ראיית חשבון). הערה חשובה – הגדרת השוק או תחום הפעולה אינה מוחלטת ויכולה להיות שונה מאדם לאדם. יצרן אחד של בלוקים מדימונה יכול להגדיר את השוק שלו בתחום באר-שבע – דימונה – ירוחם ואילו יצרן אחר מדימונה יכול להגדיר את השוק שלו באזור הכולל גם את מרכז הארץ. ברור מאליו כי ההתייחסות של שניהם למאפייני השוק היא שונה. בפרק 2 תבין את החשיבות הרבה של הגדרת התחום (בהיבטיו השונים) בעת ביצוע בדיקות השוק.  מהו פלח השוק ומיהם הלקוחות שלך - לאנשים יש צרכים שונים אפילו ביחס לאותו מוצר או לקבוצת מוצרים. בחירה בפלח שוק מסוים פירושה צמצום מגוון הלקוחות הפוטנציאלים, והתמקדות בלקוחות בעלי צרכים דומים, בהנחה שפעילות רק בפלח שוק זה מדגישה את היתרון היחסי שלך (וראה על כך בהמשך). נניח שאתה צלם במקצועך, אתה יכול לפעול כצלם וכבעל חנות צילום ולפנות ללקוחות פרטיים בלבד. נניח שהחנות שלך תימצא בקניון הממוקם בתוך העיר, אתה יכול לפנות ללקוחות מהסביבה הקרובה בלבד, אך אם תרצה, אתה יכול למשוך לקוחות משכונות מרוחקות יותר או אפילו מכל המדינה (אם אתה מפתח תמונות באמצעות האינטרנט). אתה גם יכול לצלם אירועים של חברות או מוסדות ציבור או לפעול רק כצלם עיתונות. הבחירה צריכה להיות בפלח שוק שבו אתה מניח שתהיה לך יכולת פעולה טובה משל המתחרים. עורך-דין א' יכול לפעול בשוק הפלילי, ואפילו בו לבחור רק את הפלח העוסק בדיני תעבורה. עורך-דין ב' יכול להתמחות במשאבי-אנוש ותנאי עבודה. השלישי יעסוק בדיני נזיקין וכך הלאה. נגר יכול לעסוק בריהוט לחדרי שינה, בריהוט לחדרי מגורים או בארונות מטבח. בעל מסגרייה יכול לפעול בשוק הפרטי (לקוחותיו הם אנשים פרטיים) או בשוק המוסדי (לקוחותיו הם מפעלים ומוסדות ציבור). בעל חנות בגדים יכול להתמחות בבגדי ילדים, בבגדי שרד, בבגדי ספורט וכד'. בכל אחד מהעיסוקים האלה הלקוחות שונים ולכן הגדרתם חשובה לצורך ההיערכות העסקית. פילוח השוק יוסבר בהרחבה בפרק 2 הדן בבדיקות השוק.  האם אתה יצרן, קמעונאי או נותן שירות - ההגדרה יכולה להיראות מיידית וברורה, אך לא תמיד זה כך. נניח שיש לך נגרייה, אם לקוחותיך הן חנויות בלבד, אתה יצרן בלבד, אך אם לקוחותיך הם אנשים פרטיים, הרי אתה גם יצרן וגם קמעונאי, ולעיתים גם נותן שירות (תיקונים שלקוחותיך מבקשים לעשות ברהיטים שלהם). אם אתה יצרן של מכונות תעשייתיות (אל תתפלא, יש הרבה יצרנים קטנים של ציוד תעשייתי), הרי לרוב אתה יצרן, קמעונאי ונותן שירות כאחד. הגדרת מהות העסק חשובה מאחר שכל אחד צריך להתמקד בייעול היבטים אחרים של העסק, לדוגמא (בפשטנות-מה): יצרן צריך ליעל את קו היצור שלו ולהיות יצירתי וחדשן. קמעונאי צריך להתמקד באיכות השירות ובניהול המלאי. נותן שירותים צריך להתמקד בשמירה על מקצועיות, באיכות השירות ובניהול משאבי-אנוש. לכן הגדרת המעמד שלך תעזור לך להתמקד בדברים שבהם תצטרך בעתיד להיות יעיל במיוחד.  מהו מיצוב המוצרים או השירותים שאתה מייצר או נותן - לאחר שבחרת את פלח השוק שבו אתה רוצה לפעול, אתה צריך לקבוע את המיצוב של המוצרים שלך. זוהי ההגדרה האחרונה בתור וקשורה קשר חזק מאוד ליכולת האישית ולתחום ההתמחות שלך, הקובעים במה יש לך יתרון על מתחריך.


רואי חשבון - משה פרג

www.pereg.com/mainpage.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רואה חשבון משה פרג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."