חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אירועים לחברות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה חתונות

נושא המאמר: להיות יפה לפני חתונה
מאת: רן ביטון   שמור מאמר למועדפים

מי לא רוצה להיות יפה ביום חתונתה? להרגיש את השלמות נוגעת בך. להתרוצץ, למדוד פעם אחר פעם את השמלה, לבחור את הנעליים המתאימות ולדמיין עשרות פעמים את הרגע בו את פוסעת אל החופה, הכי יפה- בדרך לחיים מאושרים. מי יכול להגיד לא לזה?

כלות רבות עושות הכל למען היום המיוחד. שיער איפור, שמלה ונעליים תכשיטים ועוד. אבל לאחרונה המירוץ לכלה היפה עובר בעוד תחנות.

כלות רבות בוחרות לעשות טיפולי יופי וניתוחיים לקראת החתונה: ניתוחים פלסטיים, הסרת שיער, הגדלת חזה, הסרת משקפיים הרמה, הקטנה ועוד טיפולים כאלה ואחרים. אבל צריך לעצור רגע ולחשוב לעומק, האם זה כדאי? ואם כן מה צריך לדעת?

לפני כל טיפול או ניתוח צריך לבדוק היטב את תופעות הלוואי ואת ההשלכות של הניתוח לזמן הקרוב. למשל, הסרת שיער זמן קצר לפני החתונה תגרום לך לאי נוחות, להיות "מהודקת" בתוך שמלת הכלה שעורך כואב ונצרב זאת לא חוויה נחמדה.

ניתוח פלסטי ? בדקו את זמן ההחלמה ומהם הבעיות העלולות לצוץ לאחר ניתוח. יש מקרים שניתוח חזה לא מצליח או חזה האישה נפגע מזיהום ויש צורך להוציא את השתלים. לא, המטרה היא לא להפחיד אף אחת והמקרים האלה שכיחים אבל מומלץ לבדוק את כל הסיכונים לפני. גם ניתוח אף מומלץ לעשות כשנה לפני החתונה כי ההחלמה והתוצאה הסופית לוקחת כמה חודשים.

לא מעט אנו נתקלים בעבודתנו בכלות שמציירות את גופן המושלם בדמיון ורוצות לעשות הכל להיראות כך עד החתונה. נכון שיום החתונה הוא ויום בלתי נשכח אך הבריאות חשובה מכל, בוודאי שאתם בתחילת פרק חדש בחייכם המשותפים.

רצוי ואף מומלץ לדחות כל ניתוח פלסטי למועד מאוחר יותר, לאחר החתונה. או לחלופין לבצע ניתוח שכזה זמן מוקדם טרם החתונה. הטכנולוגיה אינה בורחת היא רק משתבחת.

היום כמעט כל כלה שנכנסת לסלון כלות יוצאת אישה אחרת לגמרי. איפור מדהים, שמלה התפורה היטב למידותיה, הרמת החזה בצורה מלאכותית וכל מה שמציעים המעצבים למיניהם לשפר את פניך וגופך – להיות אישה יפה. ללא ספק אפשר להסתפק בזה.

מטרת החתונה היא לחגוג את ברית הנישואין. אהבה ומצב רוח טוב עושים את כל העבודה. עשו את כל ההכנות לחתונה בצורה רגועה ומובטחת לכם חתונה מוצלחת.

אנו מאחלים לכם המון מזל טוב והצלחה!



www.ryan.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]