חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד ניתן להפחית את השבח במכירת נכס?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתג LAN במערכות התקשורת

נושא המאמר: אפשרות אחת היא לרכוש מוצר תקשורת (אחד או יותר) עבור כל אחת מהמערכות. כך למשל, נתב של ייצרן א' מחובר ל-firewall של יצרן ב' עם רשת אלחוטית של ייצרן ג' ומרכזיית IP של יצרן ד'. החיסרון בשיטה זו נובע מהצורך לבצע אינטגרציה בין שלל היצרנים והמערכות, שלא לדבר על
מאת: נטויזן   שמור מאמר למועדפים

"אין לי זמן" , "אני מטפל בתקלה מהבוקר", "אני עסוק בהטמעה של המערכת החדשה" – משפטים כאלה מוכרים לכולנו. ה"צרה" היא, שהלקוחות שלנו רוצים רשת עובדת. אותם לא מעניין שהטמעת טכנולוגיה חדשה לוקחת זמן. הם רוצים לשלוח אימייל או לדבר בטלפון מבלי לקחת בחשבון מושגים כמו פרוטוקולים, תולעים ושאר ירקות. פתרונות התקשורת של היום מחויבים לספק מענה טכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר, בשילוב עם מערכות ניהול המפשטות את התחזוקה השוטפת. הנחת העבודה היא, שמנהל הרשת מטפל במגוון רחב של מערכות (תקשורת, אפליקציות, אבטחת מידע ועוד) והזמן והמשאבים העומדים לרשותו להתמקצע בכל אחת מהן מוגבלים.
אם נתבונן במערכות התקשורת העיקריות של ארגון ממוצע, הן יסתכמו ברכיבים העיקריים הבאים: מתג LAN, נתב, מערכת אבטחת מידע, מרכזייה ורשת אלחוטית. כיצד עושים אינטגרציה בין כל אלה? כיצד דואגים לאבטחת מידע כוללת? כיצד בוחרים במערכת ניהול התומכת בשלל השירותים?
אפשרות אחת היא לרכוש מוצר תקשורת (אחד או יותר) עבור כל אחת מהמערכות. כך למשל, נתב של ייצרן א' מחובר ל-firewall של יצרן ב' עם רשת אלחוטית של ייצרן ג' ומרכזיית IP של יצרן ד'. החיסרון בשיטה זו נובע מהצורך לבצע אינטגרציה בין שלל היצרנים והמערכות, שלא לדבר על הצורך לוודא שהחיבור של כולן מאובטח. כמו כן, נדרש מנהל הרשת ללמוד את ממשק הניהול של כל אחת מהמערכות. המצב מסתבך בזמן תקלה, שהיצרנים "מאשימים" זה את זה במקורה. לעיתים אף קיימת התקשרות עם מספר ספקי אינטגרציה שונים, ובכך, במקרים רבים, מגדילים את הוצאות התחזוקה ונאלצים לתאם בין גורמים שונים.
אפשרות שנייה היא לשלב בין כל המערכות במוצר יחיד. סדרת הנתבים החדשה -ISR (Integrated Services Routers) של חברת סיסקו מספקת פתרון זה. היתרון העיקרי בשיטה זו הוא בקלות האינטגרציה; כך למשל, ניתן לשלב בין נתב, מרכזית IP, רשת אלחוטית ומתג LAN במוצר יחיד. בנוסף, עם הפעלת יכולות האבטחה (כגון Firewall, IPS ו-VPN), ניתן לוודא ששילוב המערכות מאובטח ושלא שכחנו "לחסום פורט" או להפעיל מנגנוני אבטחה אחרים. למשל, ניתן להפעיל תכונה בשם Security Audit בנתב, הבודקת את הקונפיגורציה של כל השירותים הפועלים ומתריעה על סיכוני אבטחה אפשריים.
כמו כן, הניהול הופך פשוט יותר; ממשק ניהול אחיד לכל המערכות חוסך זמן לימוד ומפשט את התחזוקה השוטפת.

חסימת Kaza ואפליקציות peer to peer – מתוך תפריט הניהול של הנתב

סדרת נתבי ה-ISR כוללת נתבים לארגונים מסדרי גודל שונים, החל מסדרת ה-800 המתאימה לארגון קטן (בחיבור ADSL או כבלים) ועד נתבי ה-3800 המתאימים לסניף מרכזי או לארגון עם נפח תעבורה גבוה. שילוב בין זיכרון מורחב וחומרה מתקדמת מספק יכולת מרשימה להפעיל מספר שירותים רב בו זמנית גם בקצבים גבוהים. כידוע, פתרונות סיסקו מובילים את שוק התקשורת, הטלפוניה ואבטחת המידע הבינלאומי. הידע והניסיון שנצבר בפיתוח מוצרי IP הוטמע בנתבי ה-ISR לתמיכה בשירותים הבאים:
• מערכת אבטחת מידע – הכוללת Stateful Firewall (כולל תמיכה בשכבה 7 וחסימת אפליקציות peer to peer ,(IPS (להגנה על הרשת באופן פרו-אקטיבי ובכלל זה התגוננות בפני איומים כגון תולעים ווירוסים. הנתב כולל חתימות של חברת Trend Microלהגנה מקיפה יותר), VPN ויכולת לזהות משתמשים (לרבות בדיקת שונות כגון גרסת אנטי וירוס ומערכת ההפעלה) NAC.
• מערכת טלפונית IP – כולל תמיכה ב-Unified Messaging לשילוב בין הודעות קוליות ודואר אלקטרוני, IVR, שלוחות טלפון על גבי מחשב לעבודה מרוחקת (softphone) ועוד.
• רשת אלחוטית מאובטחת – תמיכה במנגנוני האבטחה המתקדמים ביותר, תמיכה ב-QoS לשילוב טלפוני IP ניידים ותמיכה בגישה פתוחה לאורחים.
• מתג LAN מובנה – מבוסס על הטכנולוגיה ממשפחת ה-Catalyst.

www.013netvision.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נטויזן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]