חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קואנזים-Q10, או CoQ10 או ubiquinone - ויטמין B6 - ויטמין Q10 - הכבד והכליות - סוגי סרטן - התשישות הכרונית - אוסטאופורוזיס





    קישורי טקסט (לפרטים)




רואי חשבון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים עסק יזמות יזמות עסקית

נושא המאמר: יזמות עסקית הקמת עסק מאמר 1 מתוך 3 פרק מתוך הספר החדש
מאת: רואה חשבון משה פרג   שמור מאמר למועדפים

אם אתה קורא שורות אלה, סביר להניח שאתה רוצה להקים עסק, ואתה מתחבט בשאלות כגון:  מהם השיקולים בעד או נגד הקמת העסק.  מהן הבדיקות שיש לבצע לפני הקמת העסק.  האם לפעול כעצמאי או כחברה.  כיצד לתכנן את האסטרטגיה העסקית הנכונה לעסק שלך לרבות את מדיניות השיווק.  כיצד לקבוע מחירים למוצרים שלך.  כיצד להימנע ממצוקת אשראי. זהו מדגם קטן מרשימת השאלות שכל בעל עסק שואל את עצמו, לא רק עם הקמת העסק, אלא גם במהלך העבודה השוטפת. כפי שתראה בהמשך, רשימת השאלות שבהן מתחבטים בעלי עסקים היא ארוכה למדיי, וככל שהעולם שלנו נעשה מתוחכם יותר, כך מתארכת רשימת השאלות ונעשית מורכבת יותר. יועצים רבים מפרסמים "מתכונים" להצלחה עסקית בבחינת "כזה ראה וקדש". בניגוד אליהם אני טוען כי אין "נוסחת פלאים" להצלחה. הסיבה לכך היא שהסביבה העסקית משתנה עד שקשה לפעמים לחזות את האתגרים והקשיים שבפניהם תעמוד. גם אם ביצעת את כל הבדיקות, ניתחת את כל המצבים האפשריים וקיבלת את "ההחלטות הנכונות", עדיין קיימת אי-ודאות ביחס לעתיד. זה לא אומר שעליך "להרים ידיים" ולהפסיק לקרוא בספר. האלטרנטיבה לתכנון מראש היא לא לתכנן בכלל ולהיגרר אחר המציאות - אך היא גרועה יותר. מטרתם של תכנון מוקדם וביצוע בדיקות ו"ניתוחי מצב" היא לצמצם ככל האפשר את אי-הוודאות. זה כמו לשאול "האם עדיף לצעוד בשדה מוקשים באפילה מוחלטת או עם פנס-כיס קטן". ככל שתלמד יותר ותיישם אסטרטגיה עסקית נכונה יותר, כך תתרחב אלומת הפנס שלך. ככל שתבין את השוק שבו אתה פועל, ותהיה רגיש לשינויים החלים בו, כך יעלו סיכוייך להצליח. בחודש דצמבר 2005 פתח אחד ממכריי הצעירים חנות ל"מוצרי היריון ולידה" בבאר-שבע. כמובן שראיתי את עצמי מחויב לתת לו ייעוץ ראשוני, ועשיתי זאת בשמחה. לצערי מצאתי את עצמי "רודף" אחר ההתרחשויות. הבחור הנמרץ פעל בהתאם לצו ההלכתי "נעשה ונשמע". לרשימת הבדיקות הראשוניות שנתתי לו הוא בקושי התייחס. הוא לא הגדיר לעצמו במדויק מיהם לקוחותיו, מהם הצרכים שלהם, מהם נוהגי הקנייה שלהם ואיזה ערך מוסף יש למוצרים שלו על פני מוצרי המתחרים. למעשה, לא היה לו מושג מיהם באמת המתחרים שלו וכיצד יגיבו לפתיחת החנות שלו. הוא הקציב סכום נמוך להקמת העסק, ועם פתיחתו לא נותר לו כסף לפרסום מינימלי. זוהי רק רשימה חלקית של טעויות שעשה. החנות שלו מקרינה יוקרה, ואיכות המוצרים ומחיריהם גבוהים מאוד - וזאת בסביבת שוק שמעדיפה בדרך כלל סחורה ממוצעת וזולה. אז מה דעתך – ישרוד או לא? מחקרים שנעשו בשנות האלפיים מראים כי בממוצע רק 33% מהעסקים שורדים לאחר חמש שנים מיום הקמתם. ישנם מחקרים שאף מקצינים נתון זה ומראים כי רק 20% שורדים. גם בלי לברור ביניהם, שני הנתונים האלה מרשימים ומאיימים. משמעותם היא שרוב היזמים פועלים ללא אסטרטגיה עסקית ברורה, ואינם מבינים את החשיבות של תכנון מוקדם. במאמר מוסגר אומר שגם לאחר שפתחת את העסק לאחר "ריצות" רבות ובירכת על המוגמר, אינך יכול לשקוט על השמרים. עולם העסקים של ימינו מתאפיין בדינאמיקה הן מבחינת הצרכים של הלקוחות והן מבחינה טכנולוגית ולכן עליך להיות ער לשינויים כדי להמשיך ולהפעיל עסק מצליח. הספרון הנהדר "מי הזיז את הגבינה שלי" של ספנסר ג'ונסון נוגע בנקודה זו בדיוק ומבהיר אותה בקצרה ובהומור. מדריך זה יביא בפניך בלשון פשוטה וברורה את ה"אני מאמין" שלי להקמת עסק מצליח. הוא מבוסס על ניסיוני כרואה-חשבון עצמאי וכיועץ לעסקים קטנים ובינוניים במשך 25 שנה, וכן על ניסיוני כיזם של מפעלי תעשייה וחברות היי-טק הפועלים כיום בשוק הבינלאומי בהצלחה. כהשלמה לספר זה אני ממליץ לך לקרוא את ספרי "הדרך לפסגה – מדריך יישומי להצלחה בעסקים". הספר עוסק בבניית אסטרטגיה עסקית מנצחת לעסקים קיימים, וכולל תוספות כגון הכנת תוכנית עסקית וכללים לניהול משא-ומתן מוצלח. ספר זה מחולק לשלושה חלקים:  חלק ראשון – דן בבדיקות שעליך לעשות לפני הקמת העסק עד לשלב קבלת ההחלטה הסופית על הפתיחה. פעולות אלה כוללות את בדיקות השוק (פרק 2), הבנת היתרון התחרותי שלך (פרק 3), התכנון הפיננסי הראשוני (פרק 4) והחלק המסכם את תהליך קבלת ההחלטה (פרק 5). אני מציע שתקרא את כל הפרקים בחלק זה לפני שתבצע פעולה כלשהי.  חלק שני - עוסק בפעולות שעליך לעשות מייד עם קבלת ההחלטה לפתוח עסק, כגון בניית מודל עסקי (פרק 6), בחירה בין פעולה כעצמאי או כחברה (פרק 7), המחרה (פרק 8), קידום מכירות בחיסכון כספי ובדרכים לא שגרתיות (פרק 9), תכנון פיננסי ראשוני (פרק 10), פירוט של קרנות סיוע (פרק 11) ואת הפעולות הפורמליות הנחוצות להקמת עסק (פרק 12).  חלק שלישי – דן בנושאים שונים הכרוכים בהפעלת העסק; ניהול ספרי חשבונות (פרק 13), העסקת עובדים (פרק 14), טיפים בנושאי ביטוח (פרק 15), טיפים משפטיים (פרק 16), טיפים בתכנון מס (פרק 17) ואתיקה עסקית (פרק 18). אני רוצה שתבין כבר בשלב זה של קריאת הספר שההנחיות והעצות הניתנות במדריך זה אינן "סוף פסוק" בתורת הניהול. ניהול עסק הוא דבר מורכב היות והוא משלב את השאיפות והתכונות האישיות שלך כיזם, עם מערכת כלכלית רחבה הכוללת את סביבת השוק הקרובה לעסק וגם את הרחוקה ממנו. ייתכן שיועצי ניהול אחרים ידגישו היבטים אחרים שאינם מופיעים בספר זה. ספרי ייעוץ רבים נכתבים על היבט צר של הניהול העסקי כגון "טקטיקות שיווק" או "מנהיגות אישית" או "תכנון זמן", ואינם תופסים את התמונה השלמה של ניהול עסק. מעטים הספרים שנכתבו על הצעדים הנדרשים מיזמים בעת הקמת העסק. הספר כולל גם מידע רב שחלקו משתנה חדשות לבקרים, וחלקו נתון גם לפרשנויות. אני ממליץ שבנושאים הרלוונטיים תתייעץ גם עם רואה-החשבון שלך, עם סוכן הביטוח ועם עורך-הדין שלך. בספר זה אני נוגע בשלב הראשון של חייך כיזם, ומביא בפניך את הפעולות הרצויות ואת הנושאים שאליהם אתה צריך להתייחס בפתיחת העסק, כדי שסיכוייך להצליח יעלו במידה ניכרת. מגוון העסקים האפשריים הוא עצום, לא רק מבחינת ההגדרה שלהם (נגר, חשמלאי וכד'), אלא גם מבחינת המאפיינים שלהם כגון הגודל, המיקום, הבעלות ועוד. האופי של בעל העסק משפיע מאוד על האופי של העסק ולכן שני עסקים זהים יוקמו בדרך אחרת רק משום שהבעלים שלהם שונים. לכן זה לא מעשי לתת מרשמים מדויקים לכל סוגי העסקים באשר הם. ספר זה נוגע במרכיבים המשותפים לכל העסקים. קורא חד-עין ישים לב שחלקים מסוימים בספר עלולים לפגוע באופטימיות של היזם הממוצע. גישה זו מכוונת, והיא עומדת כמשקל נגד להתלהבות הטבעית המאפיינת יזמים רבים אשר "מאוהבים ברעיון של עצמם" ומתעלמים מדברי ביקורת. כדי שיהיה ברור, אני רואה בהתלהבות של יזמים מתחילים דבר רצוי. התלהבות זו היא ה"דלק" שמניע אותם והיא חיונית להצלחה. נסה להשוות בין יזם נמרץ וחיוני ליזם "ישנוני", ותבין בעצמך למי יש סיכויים גדולים יותר להצליח. הגישה הביקורתית-משהו שאני נוקט בספר באה כדי לגרום לך להבין שבדרכך כיזם עומדים מכשולים רבים, ועליך להסירם באמצעות תהליך תכנון מסודר. לבנות עסק מצליח לוקח זמן, ולעניות דעתי חמש שנים לפחות. רובנו מוכנים להפסיד בשנים הראשונות, ואף להנמיך את רמת חיינו כדי להקצות משאבים רבים לעסק. "נקודת השבירה" באה כשאין לנו אפשרות לממן הפסדים מתמשכים. למעט מקרים קיצוניים שבהם זה קורה קודם - הרי שחמש שנים הם הגבול המקובל. הנשואים שבקוראים בוודאי ימצאו דמיון לחיי הנישואין שבהם מקובל לומר ששבע השנים הראשונות הן שנות המבחן לזוגיות. שתי הבהרות קצרות אך חשובות:  ספר זה כתוב בלשון זכר מטעמי נוחיות בלבד. עם בנות המין הנשי סליחה.  במהלך הספר אני משתמש במונחים "מוצר" ו"יצרן". המונח "מוצר" כולל גם את המונח "שירות" או כל דבר אחר שעליו משלם הלקוח. כך המונח "יצרן" כולל את כל המונחים האחרים כגון "נותן שירות", "סוחר" או כל מי שהלקוח משלם לו עבור ה"מוצר". במקרים שבהם יש חשיבות להבדל ביניהם, יצוינו המונחים האחרים במפורש. רואי חשבון רואה חשבון

www.pereg.com
קישור לאתר המקור: http://www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רואה חשבון משה פרג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."