חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יצירתיות ואפקטיביות בפתרון בעיות.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ זוגי ייעוץ לפני נישואין

נושא המאמר: ייעוץ זוגי לקראת נישואין
מאת: דורית כהן   שמור מאמר למועדפים

ייעוץ לפני נישואין

זוגות העומדים להתחתן משקיעים את מירב זמנם בהכנות לחתונה ולא בהכנות לנישואים. האם יעלה על הדעת כאשר בונים בית שהדבר העיקרי שנתרכז בו יהיה דלת הכניסה?
שיעור הגירושין הגבוה, המתקרב ל 50% מעמיד אתגר מאוד קשה בפני זוגות העומדים להינשא. הנחת היסוד היא שהמשיכה המינית והאהבה הסוחפת ימיסו את כל הקשיים שבדרך, אבל זה לא עובד לאורך זמן אם לא מפתחים יכולות אחרות.
כאשר נותנים את הדעת לגובה ההשקעה הכספית והרגשית שזוגות ובני משפחותיהם שמים בהכנות לחתונה, יש הגיון רב להשקיע מעט זמן וכסף בחיזוק היחסים מן ההתחלה, וכך להגדיל בהרבה את הסיכוי להצלחת הזוגיות לאחר החתונה...
בעצם, מכיוון שלא לומדים זאת בשום מקום, כל פרטנר מגיע לנישואין כאשר הוא מצוייד בכלים אותם ספג בצורה לא מודעת מבית הוריו. ברגע שמתחיל קונפליקט, כל אחד מוציא לאור מיומנויות שפיתח בעבר נוכח קונפליקטים משפחתיים. ואם תגובותיכם במצב זה נעות בין: ביקורתיות ושיפוטיות, התגוננות, בכי, לעג, או הסתגרות והימנעות משיחה - יש צורך דחוף בקבלת ייעוץ על מנת ללמוד כישורי תקשורת מועילים ובונים.

מה ניתן ללמוד בעזרת ייעוץ זוגי בשלב מוקדם של הנישואין או לפני החתונה?

תקשורת - להקשיב בצורה שנותנת לשני בני הזוג וודאות שכל אחד מהם הובן עד הסוף גם אם אין הסכמות. להשמיע את עמדתך ואת רגשותיך בצורה שאינה מתקיפה את השני אלא מדגישה את רגשותיך ותחושותיך שלך.
ציפיות - לדון בגלוי ובפתיחות בציפיות זה מזו בתחומים השונים של תעסוקה, כסף, מטלות, סקס, ילדים, מגורים, פנאי ובילויים. כאשר הדיון הזה נעשה מוקדם, יש הרבה פחות אכזבות ואי הבנות לאורך הדרך.
פתרון בעיות – למידת כישורי פתרון בעיות מפחיתה את האנרגיות השליליות המתלוות לקנפליקטים, את הזמן המתבזבז עליהם, ודבר נוסף חשוב – הידיעה שיש ביכולתנו לפתור בעיות מעודדת את בני הזוג להצביע על בעיות בצורה פתוחה במקום לצבור בפנים תסכולים מחשש לריבים אינסופיים!
משפחות המוצא - לזהות נושאים בעייתיים שמקורם בבית בו גדל כל אחד מבני הזוג, סגנון תקשורת, דומיננטיות ומאבקי כוח, ציפיות התנהגותיות מסויימות, פחדים (מבעיות שקרו להם ועלולות לחזור גם אצלנו).
יעדים - דיון ופיתוח בצוותא של יעדים אישיים, זוגיים ומשפחתיים.
ידידות – איך לחזק מחוות של ידידות, איך לבקש בקשות מבן הזוג במקום לדרוש דרישות, איך לפרגן, להפתיע, להעניק, לשמח, לבוא לקראת, לבלות יחד, ליהנות יחד.

ייעוץ לפני הנישואין לא צריך להיות ממושך ויקר, ויכול להתרחש גם לאחר החתונה, אבל רצוי לערוך אותו מוקדם, לפני שבני הזוג מתחילים להרגיש אכזבה, התרחקות, ייאוש וחוסר אונים.

כותבת המאמר היא פסיכולוגית (M.A), עוסקת בעל 25 שנה ביעוץ זוגי ליחידים, זוגות וזוגות שבדרך.
יעוץ מהיר וממוקד, בגובה העיניים. פרטים נוספים באתר הבית: זוגיות.

www.zugiut.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורית כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]