חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אטרקציות לאירועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום הריהוט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיטות מתכווננות חדרי שינה מיטות זוגיות מזרונים

נושא המאמר: מיטל מור-תרום
מאת: מיטות מתכווננות   שמור מאמר למועדפים

שגרת היומיום דורשת מאיתנו כוחות רבים, מאמץ וערנות. כאשר מסיימים את מטלות היום, אנו מחפשים את הפינה האישית שלנו, החדר האינטימי אשר משאירים על סף דלתו את הטרדות והמעמסות ומחפשים להירגע, לנוח ולהתפנק. חדר השינה הוא המקום האידיאלי ומלבד מילואו ברהיטים אהובים בטעם אישי, המיטה היא שעונה על מירב הצרכים שלנו לרוגע, שלווה ונוחות. אם מחפשים פינוק אולטימטיבי, ראוי לבדוק את טרנד המיטות המתכווננות שכובש אותנו בסערה. כיום מיטה אינה נחלתה של השינה בלבד. אנו מחפשים מיטה המאפשרת חווית ישיבה,קריאה, צפייה בטלוויזיה, כתיבה ידנית או במחשב נייד, חימום, עיסוי ועוד תכונות ואפשרויות מזמינות ומשוכללות. את אלו ניתן למצוא במגוון מיטות מתכווננות. בעבר, מיטות אפריון סימלו את מעמד המלוכה והעשירים, כיום מיטות מתכווננות משמשות כפריט אופנתי אך בעיקר מסמלות בריאות, תמיכה אורטופדית ואיכות. מיטות מתכווננותעונות על ההתעסקות והרדיפה המתמדת בעיקר בשנים האחרונות אחר שיפור איכות החיים ותמיכה בריאותית מלאה. מיטות מתכווננות משלבות מזרנים אורטופדיים המספקים תמיכה לכל חלקי הגוף ושומרים על עמוד השדרה ועל תנוחת שינה נכונה בכדי שלא תיווצר בעיה אורטופדית. מיטות מתכווננות מתקדמות טכנולוגית ומכילות אופציות מתוחכמות וחדשניות. מיטות מתכווננות מכילות יתרונות בריאותיים רבים לעומת מיטות רגילות. למיטה מספר מצבים, בניהם ישיבה המאפשר כתיבה, הנקה או אכילה ללא כיפוף ומאמץ מיותר של הגוף. הרמת המיטה למשענת גב בזוויות שונות, שומרת את עמוד השדרה מעיקום בשעת צפייה בטלוויזיה למשל. מיטות מתכווננות מאפשרות מצב של הרמת רגליים ובכך נוצרת סירקולציה הפוכה של זרימת הדם ברגליים החשובה למניעת התנפחות ורידים או דליות בין השאר. כמו כן, בהרמת רגליים גבוהה ישנה מנוחה לשרירים דואבים הנמצאים ברפיון במצב זה. עם מיטות מתכווננות אין למעשה צורך בכרית. הגבהת הראש מייצבת את פעולת הנשימה. גם הירכיים מקבלות תמיכה ומצב הרמתם מפחית עומס על עמוד השדרה ומשפר את התפקוד השלדי. במידה ובוחרים לרכוש מיטות מתכווננות, ראוי לשים לב לנושא המיקום בחלל. רצוי למקם מיטות מתכווננות בזוית אלכסונית לדלת, חובה להצמיד את ראש המיטה לקיר ולשמור על מרחק מספק בין המיטות לקירות או הרהיטים למעבר קל ולמניעת צפיפות. בבואכם לרכוש מיטות מתכווננות, הדבר מהווה עניין טכני הדורש הבנה מקצועית ומומחיות מיוחדת. מומלץ לרכוש את המיטה ברשתות או חנויות המתמחות במכירת מיטות מסוג זה. אלו ידעו לייעץ לכם איזו מיטה מתאימה לשילוב עם חדר שינה קיים ויעניקו פתרונות מקצועיים לכול בעיה טכנית ופיזית הקשורה לחדר השינה עצמו. מעבר לכך, מאחר ומיטות מתכווננות מכילות פונקציות שימוש רבות המתאימות למטרות ורצונות שונים, המומחים יידעו להתאים את המיטה הנכונה בדיוק לצרכים שלנו. מיטות מתכווננות הם שילוב מנצח של תמיכה, יציבה, בריאות ואיכות חיים טובה יותר יחד עם פינוק, הנאה, נוחות מקסימאלית ועוד.

www.a-designer.co.il/ריהוט.asp?page=מיטות_מתכווננו


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטות מתכווננות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]