חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לאכול נכון בעבודה





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום הספרות
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מייבש שיער מייבש שיער מקצועי מייבש שיער למספרות פן מקצועי לשיער

נושא המאמר: טיפים לרכישת מייבש שיער מקצועי
מאת: מיטל עיצובים   שמור מאמר למועדפים


כיצד לבחור מייבש שיער מקצועי למספרות?
חשוב לבדוק את עוצמת מייבש השיער
אורך הכבל של מייבש השיער
משקל מייבש השיער
אחריות מייבש השיער - ניתנת על ידי מי?
עיצוב מייבש השיער- לאחיזה נוחה ונעימה ביד

מייבשי שיער מופעלים ע"י חשמל. תפקידם לייבש את השיער ב - 3 צורות:
לעצב את השיער וליצור בו נפח
להחליק את השיער
ליצור בשיער גלים

כמו שכולם יודעים, חום לא טוב לשיער. בשימוש לעיתים רחוקות אין זה פוגע בשיער אך בשימוש לעיתים קרובות כמו שימוש יומיומי, ייבוש השיער עם מייבש שיער פוגע בבריאות השיער, מעלים מהשיער את הברק שלו, מייבש אותו ואף שובר את השיער ואף גורם קצוות מפוצלים ונשירה.
אך בכל זאת נוכל להנות משימוש במייבש שיער מבלי לגרום לשיער נזק גדול?
אך בכל זאת תצליחי לרכוש מייבש שיער טוב ומתאים לשיערך?
על מנת לעזור לך בבחירת מייבש שיער - הנה כמה קווים מנחים:
1. בבואך לרכוש מייבש שיער, כדאי שתבדקי את מותג המייבש ומי נותן עליו אחריות. אל תרכשי מייבש שיער על דעת עצמך. השתדלי לקבל חוות דעת מקצועית ממעצב שיער שאת סומכת עליו. מייבש השיער משתמש במייבש שיער מקצועי למספרות. הוא יכול להמליץ לך על מייבש שיער טוב.
אם כבר החלטת לפנק את עצמך במייבש שיער, אל תירכשי מייבש שיער רק בגלל ההיותו זול. זול במרבית הפעמים עולה ביוקר בסופו של דבר. את עלולה גם להפסיד כסף וגם לגרום נזרק לשיערך.
2. תמיד תבדקי את ההספק החשמלי בוואטים של המייבש. אין דגם המייבש מעיד על עוצמתו - דבר שרוב האנשים הלא מקצועיים נוטים להתבלבל. את ההספק החשמלי תוכלי למצוא על ידית המייבש והוא בדר"כ מסומן באות "W". ככל שהוואטים גבוהים יותר, כך המייבש חזק יותר הן מבחינת חום והן מבחינת אויר המייבש וכן ייבוש השיער יותר מהיר. מייבש חזק צריך להיות לפחות עם הספק של 1800W. בחנויות של ציוד למספרות ניתן למצוא מייבש שיער למספרות בהספק בין 2000W ל - 2300W. מומלץ לא לרכוש מייבש שיער עם עוצמה יותר גבוהה מ- 2150W על מנת לשמור על השיער.
3. רכשי מייבש שיער שיש לו מהירות וחום משתנים. השתדלי בייבוש הראשוני של השיער לפני ההחלקה שלו, להשתמש בחום גבוה יותר ובזמן ההחלקה שלו עם השימוש בפיה, להוריד את החום על מנת למנוע מגע קרוב מידי של חום גבוה מידי עם שיערך. אם החום לא מספיק חזק תעלי אותו. עדיף להעלות את החום ולא לגרום מכת חום חזקה מידי לשיער. נשים עם שיער עדין, דליל ושברירי, בכלל לא מומלץ להישתמש בחום המקסימלי של מייבש השיער מכיוון ששיערן רגיש יותר ושביר יותר.
4. משקל מייבש השיער חשוב לא פחות. לפני שאת רוכשת מייבש שיער, אחזי אותו ביידך על מנת שתוכלי לבחון אם המייבש לא כבד לך מידי. מייבש כבד יעיק עליך בפעולת הייבוש משום שהינך אוחזת במייבש זמן ממושך עד לייבוש סופי.
5. התחשבי בסוג שיערך. למשל, שיער מתולתל זקוק לדיפיוזר המתלבש על המייבש לייבוש איטי של התלתלים. שיער חלק זקוק לפיה צרה להלבשה על המייבש על מנת ליצור ריכוז של החום והאויר בזמן ההחלקה עם מברשת הפן. הפיה נותנת דיוק נקודתי במקום אותו את מעוניינת לייבש ולעצב. החזיקי את מייבש השיער כשפית המייבש נוטה קצת כלפי מטה בכיוון חלקת השיער אותה את מייבשת.
6. ריכשי מייבש שיער עם כבל של 3מ` לפחות - דבר היקל עליך בתימרון עם מייבש השיער אם תקע החשמל רחוק מהמראה מולה את ניצבת.
כמה טיפים לאחר רכישת מייבש שיער:
1. לכי עם מייבש השיער שרכשת למעצב השיער שלך על מנת שיוכל לתת לך הדגמה ראשונית אך להישתמש במייבש השיער, באיזה מרחק להחזיק את המייבש מהשיער כדי לא לשרוף אותו, באיזה מברשת לפן להשתמש כדי להחליק את השיער בצורה מהירה וטובה.
2. מייבש שיער- לעולם אין להצמידו לשיער בזמן ייבוש. יש להשאירו במרחק מה מהשיער. אין לגרום מגע ישיר בין מייבש השיער לשיער עצמו. חום גבוה מידי על השיער גורם לנזק. נזק בשיער קשה מאוד לשקם ולהחזירו למצבו הקודם. שיער פגום, לעיתים נדירות יוכל לחזור להיות בריא בעתיד.
3. לעולם אל תשתמשי במייבש שיער על שיער רטוב לגמרי. תייבשי את השיער עם מגבת חמה עליו ותני לו להתייבש מעט באויר הטיבעי. חום גבוה מידי על שיער רטוב מידי ישרוף את השיער.
4. אם ברצונך להחליק את השיער, הברישי את שיערך קודם ההחלקה כדי לפתוח את כל הקשרים. שימוש במברשת לפן על שיער מקורזל עם קשרים יגרום לתלישת שיער, כאב ונזק.
5. תמיד מרחי על שיערך סירום טוב כדי להגן עליו לפני שימוש עם מייבש השיער.
6. יבשי את השיער בחלקים. לא ניתן לייבש את כל השיער בבת אחת.


www.mt-universal.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטל עיצובים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]