חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת ציוד לאירועים- אין סוף עולם של סגנונות!





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום בניית אתרים

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים עיצוב אתרים אחסון אתרים חנות

נושא המאמר: הוספת עזרים חיצוניים לאתר בתהליך בניית אתרים
מאת: דרור שתיוי   שמור מאמר למועדפים


הוספת חיפוש לאתר - כאשר האתר שלכם מתחיל לגדול ומכיל עשרות או אולי מאות דפים, מציאת נושא מסוים על ידי הגולשים עשויה להיות בעיתית. לצורך זה קיימים מקורות בעולם האינטרנט שתוכלו להשתמש בהם לצורך הוספת רכיב חיפוש לאתר שלכם. לצורך זה יש להכין את האתר בתהליך בניית אתרים כדי שיוכל לקבל חיפושים. לשם כך מכינים את האתר למנועי חיפוש, כלומר יש צורך להוסיף כותרות המתארות את האתר בכל אחד מהדפים, להשתמש בתגיות של תיאור ומילות מפתח וכדו'.

מנוע חיפוש – זהו החלק שמבצע את החיפוש הממשי באתר שלכם. קיימים סוגים רבים של מנועי חיפוש אך יש שניים עיקריים שיש לקחתם בחשבון בתהליך בניית אתרים: סקריפטים של CGI ומארחי חיפוש.

אינדקס חיפוש – לפני שמנוע חיפוש יוכל לבצע את החיפושים הוא חייב לעבור על כל הטקסט המופיע באתר. המילים ביחד עם המצביעים אל העמודים שבהם הן נמצאות נשמרות בקובץ הנקרא Index . כאשר המשתמש מחפש מילה מסוימת, מנוע החיפוש מחפש אותה באינדקס, אוסף רשימה של מספרי העמודים שבהם היא מופיעה ומציג אותה למשתמש.

טופס החיפוש – זהו הטופס שהגולש משתמש בו להכנסת נושא החיפוש. חפשו שרותי חיפוש המספקים טופס חיפוש בנוי מראש.

על מנת לחפש מנוע חיפוש טוב, שאלו בתהליך בניית אתרים את ספק שרותי האירוח שלכם אם הם מציעים שרותי חיפוש ללקוחות שלהם. אם לא, התחילו את החיפוש אחרי מנוע המתאים לכם כשיש כאמור שניים עיקריים:

סקריפט CGI – דורש התקנת סקריפט בשרת האינטרנט שלכם, בתיקיה CGI-BIN שלכם או בתיקייה הכללית של המארח.

מארח חיפוש – הוא אתר נפרד המארח מנועי חיפוש ואינדקסים של חיפוש. סוג זה של חיפוש הוא איטי יחסית מפני שהנתונים נשלחים אל שרת אחר ומוחזרים ממנו.

הוספת חדר צ'אט או פורום הודעות - אם תוסיפו באתר שלכם קישור mailto או תציבו בו טופס משוב, הגולשים יוכלו לפנות אליכם. אולם אם תוסיפו חדר צ'אט בתהליך בניית אתרים זו תהא דרך מצוינת ליצור מעין קהילה באתר שלכם ולהבטיח שאנשים ימשיכו לבוא ולבקר בו.

כמו מנועי החיפוש גם חדרי הצ'אט והפורומים באים בסוגים שונים והשלושה הפופולאריים ביותר הם: Javascript וסקריפטים של CGI . להלן כמה מחדרי הצ'אט והפורומים שכדאי לבדוק:

BoardServer – זהו לוח מודעות מבוסס JavaScript שמאוחסן באתר BoardServer .

Chat-Forum - זהו שרות ללא תשלום של צ'אט מבוסס JavaScript . יופיעו בו באנרים ופרסומים שונים אחרים.

Chat-Town - זהו שרת אירוח צ'אט ללא תשלום המציע מספר חדרי צ'אט בקטגוריות שונות.

שימוש בתוספות צד שרת בתהליך בניית אתרים – תוספות צד שרת מאפשרות לכם להוסיף אוטומטית לדפים שלכם, סוגים שונים של תכנים. הדבר יכול לחסוך זמן יקר במיוחד אם אתם מוסיפים תכולה דומה בכל הדפים באתר או במרביתם.

אחד מעמודי המפתח של כל אתר בתהליך בניית אתרים הוא סידור דומה של כל העמודים שבו. אחד מן הדברים הקשורים בכך הוא הצגת אלמנטים זהים בכל או במרבית דפי האתר. לדוגמא:
• קישורים לחלקים החשובים באתר.
• כותרת בראש כל עמוד, הכוללת את הלוגו או תמונה אחרת כלשהי, שמו של האתר וסיסמא או מוטו כלשהו.
• כותרת בתחתיתו של כל עמוד הכוללת פריטים כמו שם, מידע על יצירת קשר אליכם והודעה על זכויות יוצרים.

הוספת מאפיינים כאלה לכל אחד מהדפים אינה פעולה מסובכת במיוחד אך כאשר צריך לשנות למשל מילה ויש באתר עשרות עמודים משתמשים בתהליך בניית אתרים בתוספת צד שרת – SSI

השימוש ב-SSI דורש שני שלבים:

1. צרו את קובץ המלל החדש והתשמשו בו להוספת המלל והתגיות שאתם רוצים להציג באתר שלכם. בסיום יש להעלות את הקובץ לתיקייה בשרת.
2. בכל אחד מקבצי ה-HTML של האתר שאתם רוצים שיופיע בהם המלל שבקובץ המלל, הוסיפו תגית SSI.





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דרור שתיוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]