חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ליווי משלחות מסין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מי עומד מולך התאם את הפיתיון לדג

נושא המאמר: הנאה בהנעת עובדים
מאת: לילך זיו-קנדלי   שמור מאמר למועדפים

הנאה בהנעת עובדים
לילך זיו-קנדלי

איתותים לשיפור ההנעה
האם יש אצל עובדיך איתותים של היעדרויות רבות, "ראש קטן", חוסר שביעות רצון מצידם, נראים מעט אדישים או מתוסכלים? יש תלונות שלהם וכלפיהם, תקשורת בינאישית ירודה? תחושה "שהסירה יכולה לשוט מהר יותר"?

אם כן, כדאי שתשאלו :
איך אני מניע אותם? איך אני אוכל להגיע אליהם טוב יותר? מה יתרום להעלאת המוטיבציה?

מהי הנעה? הנעת עובדים? ילדים? בן זוג?
זו היכולת לגרום לצד השני להיות בעל רצון, מוטיבציה, תשוקה והתלהבות להשיג את המטרות באמצעות מערכת ומגוון כלים ותהליכים.

הנעה בשביל מה?
מי מאיתנו לא רוצה שהעובד שלו יהיה עם מחוייבות גבוהה, שישיג את המטרות שנציב לו ויותר, שיהיה עם "ראש גדול" ויתרום מעבר לארגון? ויעבוד עם חיוך וחיוביות?
שימוש ומודעות בכלי ההנעה, היא לא אופציונלית היא חובה, מקלה ומאפשרת למנהל ולעובד להרגיש טוב יותר, משפרת את התחושה והתוצאות של שני הצדדים.

ישנם רווחים רבים בהנעת עובדים:
• שביעות רצון גבוהה
• מוטיבציה גבוהה
• גורמת לאדם להצטרף לארגון
• להישאר במסגרת לאורך זמן
• תפוקה גבוהה יותר
• תקשורת בינאישית טובה יותר


המפתח להנעה הוא:
כל המודלים בהנעת עובדים מייצגים את המשפט:
"התאם את הפיתיון לדג ולא לדייג!" -

1. לזהות מי עומד מולך- מיהו הדג?
מהם צרכיו?
מה תוכנת ההפעלה שלו?
מה חשוב לו?
?איך חושב?איך מדבר
מה יגרום לו לתחושה טובה?
מה מדליק אותו?

2. מה הפיתיון?
מה הדבר שאם אעשה יגרום לו להרגיש טוב יותר?
להיות עם תשוקה? ועיניים נוצצות?
מה תוכנת ההפעלה שלו מבינה?

3. נתאים את הפיתיון לדג
לאחר שזיהינו את צרכיו ותוכנת הפעלה שלו, כעת נתאים את הדרך, כך שיבין ויתאים לצרכיו הפנימיים. לא נפעל מתוך מי שאני אלא מתוך מה שנכון ומובן לצד השני.
לדוגמה:
עובד שהוא רגשי, ומדבר במונחים רגשיים-אני לחוץ..אני מרגיש..רע\טוב לי...
נדבר אליו במילים רגשיות, תוך סבלנות והקשבה.

אם העובד הוא אדם הגיוני ומשימתי - נדבר אליו במילים הגיוניות- מה אתה חושב? מה לדעתך יעזור? נדבר ביעדים ברורים ענייניים, קצר ולעניין.

עובד שהוא איש הפרטים הקטנים, בעל יכולת לעמוד בנהלים, להגיע לשורות הקטנות, נפרט לו ברמה הזו כשנרצה לתת לו משימה.

עובד שזקוק להערכה ופרגון, כשנחמיא לו, עיניו נוצצות, נזהה שזה אחד מצרכיו ונדאג ליישם אותם בשוטף.

אם העובד זקוק לתחושת שייכות ואהבה- נשתף אותו בהחלטות, נשתמש במילים "אנו יחד, אנחנו
משפחה"
וכן הלאה...


לזרום עם עוצמת הנהר
כשיש מודעות לכלי ההנעה, מודעות לאדם שעומד מולך, ומוכנות לדבר ולנהוג בדרך שמבין, הקשבה כל הזמן מה עובד ומה נכון לו. תתחילו לשחות עם הנהר ולא נגדו, וכך גם התוצאות העסקיות וההרגשה שלכם ושל עובדיכם. והנעה תניב הנאה ותעשה בהנאה רבה ובקלות.

טיפים "מהשטח" להנעת עובדים
• יחס טוב והקשבה- יוצרים אווירה טובה שנעים להיות בארגון
• "חנוך לנער על פי דרכו"- זהו מי העומד מולכם, מה דרכו, אמונתו, צרכיו ופעלו בהתאם.
• אדם כאדם- הכרת העובד, חייו, תחביביו, יום הולדתו, להתעניין בו באמת מידי פעם.
• שיתוף- שתפו את העובדים ועדכנו אותם באופן שוטף, בקבלת החלטות, בביצועים, ביעדים ובתוצאות. כשהעובד שותף, הוא מרגיש שיש אליו הערכה, ותפוקתו עולה.
• עצות מהשטח- לקבל מהעובדים עצות לשיפורים, מאפשר להם להרגיש חלק תורם וחשוב, מה גם שיש המון מה ללמוד מניסיון השטח.
• הכשרות עובדים – למדו אותם, שילחו אותם לימי עיון וללימודים. השקעה כזו גורמת לעובד להיות מקצועי, מיומן, נאמן, ונותנת לו הרגשה שהוא חשוב לארגון.
• אירועים וגיבושים- נותנים הרגשת שייכות ו"גאוות יחידה"
• לפרגן, להכיר תודה, להעריך ולציין זאת
• דוגמה אישית- תעשו מה שאתה דורש מהם.
• מקל וגזר- לאפשר מסגרת וחופש פעולה בתוכה, קבעו יעדים ומשימות להשגתם שיהיו ברורים לכם, ולעובד.
• גניבות, ליקויים, חריגה מהתנהלות תקינה- מיד לטפל, להעמיד גבולות ברורים, לא להזניח.
• בונוסים ותגמול כספי
• תחרות פנים מונחית ובונה- תחרות בין הצוות או אנשי המכירות
• WIN WIN SITUATION – עקרון בסיסי זה חל גם על ההתנהלות מול העובדים,הצדדים מרווחים, מכל הסכם והתנהלות, הן המנהל והן העובד.



נכתב ע"י לילך זיו-קנדלי, מלווה ומאמנת עסקית ואישית KIVOONIM.COM
לקבלת מאמרים בחינם למייל צור קשר




http:/www.kivoonim.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לילך זיו-קנדלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]