חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ענישה מחמירה למרות הסרת מחדל - עבירות מס - מס הכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום קידום אתרים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום בגוגל חברה לקידום אתרים שיווק באינטרנט

נושא המאמר: קידום אורגני Vs קידום ממומן
מאת: גיא יום טוב   שמור מאמר למועדפים

עסקים רבים מקבלים את ההחלטה המבורכת לקדם את האתר שלהם.

לשאוף להתקדם זה טוב, להחליט להתקדם זה בכלל טוב אבל הדרך בה להתקדם היא זו שתכריע את המערכה עבורך.
כמעט כל עסק שהחליט לקדם את האתר שלו נתקל באותה דילמה - קידום אורגני או קידום ממומן. זו השאלה.

על מנת לבחור בשיטה הטובה ביותר עבורך, חשוב להכיר את היתרונות והחסרונות של כל שיטה.

קידום אורגני

יתרונות:

אין מה לעשות... על קידום אורגני מקליקים יותר

בלי עובדות מהפכניות שיפילו אותך מהכסא ואין הרבה מה לעשות בנידון, אבל אחוז הקלקות על הקישורים האורגניים עומד על 70%-80% לעומת הקמפיין הממומן.
אם כן, בהשוואת הגודל, לאורגני יש יותר גדול (הרבה יותר גדול). נכון, זה לא כוחות, אבל...חכה ליתרונות של הממומן ואולי בכל זאת תיווכח שעל גודל אפשר לפצות...

לעניינינו- הדרך היעילה ביותר להגדיל את התנועה באתר שלך היא באמצעות קידום אורגני מקצועי. נקודה.

עמיד בזמן

יתרון נוסף של הקידום האורגני הוא העמידות שלו לאורך זמן.
קידום אורגני בתמצית, מטרתו להביא את האתר שלך לדירוגים טובים במנוע החיפוש. קידום נכון באמצעות חברה מקצועית משאיר אותך באותם דירוגים טובים גם לאחר שתקופת הקידום מסתיימת.
קידום אורגני טוב הוא קידום עוצמתי לאורך זמן- בד"כ 6 חודשים לפחות , כאשר ניתן ליהנות מההשפעה שלו גם אחרי אותם 6 חודשים.
עוד הרבה אחרי תום העבודה, הקידום האורגני עובד ועובד ועובד...

כניסה חינם

בניגוד לקידום ממומן, בקידום אורגני לא יוצא לך כסף מהכיס בכל פעם שמישהו נכנס לאתר שלך. בקידום האורגני אתה משלם סכום כסף מסוים עבור העבודה כולה והכניסות לאתר שלך לא עולות לך כסף.

עולים ליגה

חלק בלתי נפרד מקידום אורגני מקצועי הוא טיפול עשרת אלפים לאתר שלך. קצת בדומה לתמונות של "לפני ואחרי"- האתר שלך עובר Make Over.
בתקופת הקידום האתר יחיה כמו מלך- יוסיפו לו תכנים, ישנו את התפריטים, הפונטים, התמונות יוסיפו לו קישורים ברשת ועוד.
בתום החצי שנה הזו אתה מקבל אתר של "אחרי" – אתר משודרג שפשוט עלה ליגה.

להפיץ את השמועה

הקידום האורגני המקצועי הוא קידום חכם אשר מכיר היטב את האינטרנט על כל רבדיו. הוא יסייע לך להגדיל ולשפר את המוניטין שלך ברשת. כחלק מהעבודה, האתר שלך יזכה לקישורים וקשרים בכל המקומות הכי "אינים" ברשת ותכנים שונים שלך יופצו בכל המקומות הנכונים.


חסרונות:

נדרשת סבלנות

העקב אכילס של הקידום האורגני הוא אורך הזמן שלו. כפי שציינתי מקודם, קידום אורגני אורך כ-6 חודשים לפחות עד שהוא "נתפס". לא רואים את התוצאות מיד ולכן דרושה סבלנות. קידום מסוג זה לא מתאים לקצרי הרוח שבינינו או למי שרוצה או צריך תוצאות כאן ועכשיו.

משאבים

החלק הארי בקידום האורגני הוא השקעה ניכרת בתכנים באתר. ברוב המקרים, גם אתה כבעל העסק או האתר, תיקח חלק בהשקעה הזו. אתה מכיר הכי טוב את העסק שלך, שירותיו ולקוחותייך ולכן בד"כ רצוי שתהיה מעורב בפעילות הכתיבה או השכתוב. פעילות זו, מבורכת ככל שתהיה, תגבה ממך משאבי זמן וכ"א ולפעמים אף כסף אם תחליט לשכור שירותי קופירייטינג או כתיבה שיווקית לאינטרנט.
קח בחשבון שעדיף לך להישאר בתמונה ולהיות מעורב כמה שיותר. בד"כ ככל שבעל העסק מעורב יותר כך הוא משפר את אחוזי הצלחת הקידום האורגני שלו.


ליפול לידיים לא טובות

כמו בכל קבלת שירות, גם בקבלת שירות קידום אתרים אפשר ליפול לידיים הלא נכונות. לסיטואציה הזו של "ידיים לא נכונות" יכולות להיות שתי תוצאות- מקרה טוב (יחסית לרע) ומקרה רע.
במקרה ה"טוב" אתה מגיע לחברה לא מקצועית, משלם ולא מתקדם. במקרה הרע אתה מגיע לחברה שעוסקת ב- Black hat - טכניקות קידום פסולות. חברות כאלה נחשבות לרמאיות לכל דבר והן מציעות קידום מהיר למקום הראשון במהירות מסחררת. עם זאת, היחידים שמסתחררים מכך הם בד"כ הלקוחות התמימים. את מנוע החיפוש קשה לסובב...הוא תמיד "עולה" על השיטות הפסולות ומעניש. את מי הוא מעניש? לא את חברת הקידום, אלא אותך- את האתר שלך.
יש להיזהר מחברות אלה במיוחד, מפני שבמקרה הרע הזה אתה לא רק משלם לחברה ולא רואה תוצאות, אתה משלם לחברה ואח"כ מנודה מתוצאות החיפוש.


קידום ממומן

יתרונות

מהיר ועכשווי / מהיר ועצמאי

היתרון הגדול ביותר של הקמפיין הממומן הוא התוצאות המהירות שהוא מביא.
בניגוד לקידום האורגני, הקידום הממומן (כשהוא מנוהל באופן מקצועי) מעלה קמפיין המייצר הקלקות מיידיות. ברוב המקרים, כבר ביום הראשון שתעלה את הקמפיין, האתר שלך ייחשף לגולשים ותזכה לכניסות לאתר.
קידום זה מכניס גולשים לאתר שלך, במיידי. לכן הוא מתאים למי שצריך תוצאות כאן ועכשיו.

שידוך מושלם

בנייה נכונה של קמפיין ממומן מביאה לך בדיוק את קהל היעד שלך.
לאחר בחירת מילות המפתח הרלוונטיות עבורך, הקמפיין מביא לך את הגולשים אשר חיפשו בדיוק את אותן מילים. לכן, הקידום הממומן, כמובן כאשר הוא מנוהל באופן מקצועי, מביא לך גולשים המחפשים בדיוק את מה שאתה מציע.

שליטה

הקמפיין הממומן מעניק לך יותר שליטה- אתה מחליט מה המקסימום שאתה מוכן לשלם עבור כל הקלקה, מהו תקציב החודשי והיומי, מאילו מילות מפתח אתה רוצה שהגולשים יגיעו אליך ועוד.


בדיוק

קידום זה מאפשר לך מדידה מדויקת של האפקטיביות עבור כל מילת מפתח בנפרד ועבור הקמפיין כולו.
חברת קידום אתרים מקצועית עושה שימוש בכלים המתקדמים של Google Adwords. כלים אלה מאפשרים לך לדעת כמה פעמים המודעה שלך מופיעה כל יום, כמה הקלקות מתבצעות בכל יום ועל אילו מילות מפתח, כמה עולה לך כל הקלקה, כמה עולה לך כל המרה ועוד. אתה יודע הכל ואתה יודע הכל במדויק.

גמישות

האלמנט אשר משלים את יתרון הנתונים המדויקים הוא הגמישות. לאחר שקיבלת את הסטטיסטיקות המדויקות אתה יכול בכל רגע נתון, 24 שעות ביממה, להגיב לנתונים האלה. הקמפיין הממומן מאפשר לך להגיב בזמן אמת ובהתאם לנתונים אתה יכול לשנות באותו רגע את מילות המפתח, המודעות, התקציב ועוד.




חסרונות

להישאר באוויר

החיסרון הכי גדול של הקמפיין הממומן הינו שהוא יוצר תלות. כל עוד הקמפיין באוויר אתה תזכה לפניות לאתר אבל ברגע שתפסיק, הפניות לא יגיעו יותר. זאת כמובן בניגוד לקידום האורגני אשר גם לאחר תקופת הקידום עדיין ממשיך לייצר הקלקות ופניות.

מקליקים פחות

כפי שציינתי בהקשר של הקידום האורגני, ישנן פחות (הרבה פחות) הקלקות על הקמפיין הממומן מאשר על התוצאות האורגניות. רק 20%-30% מגולשים במנועי חיפוש מקליקים על הקישורים הממומנים.

כל הקלקה עולה כסף...

לקידום זה ישנם שמות רבים- ppc/ קמפיין ממומן/קישורים ממומנים/קידום ממומן- לכל השמות האלה יש מכנה משותף אחד- כסף.
פשוט כל הקלקה עולה לך כסף.
בקמפיין הממומן נוצר מצב קצת אבסורד- אתה משלם עבור הכניסות לאתר של עצמך. ייתכן שעל חלק מההקלקות תשלם יותר ועל חלק פחות, אבל בכל זאת בכל פעם שמישהו נכנס לאתר שלך זה עולה לך כסף. אחת המטרות שלך בהקשר זה היא להגיע למינימום עלות להקלקה עם מקסימום הקלקות. זו לא משימה קלה וברוב המקרים על מנת להגיע למטרה זו נדרשת חברה מקצועית ומנוסה בניהול קמפיינים ממומנים.

גם דורש עבודה

אתחיל כבר משבירת מיתוס- על מנת שקידום ממומן יצליח לא די ביצירת קמפיין המייצר הרבה הקלקות. גם לא די לייצר הרבה הקלקות זולות.
השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך היא לאחר שהגולש הקליק על המודעה שלך ונכנס לאתר (ואתה שילמת על ההקלקה הזו...) – האם הוא מבצע את הפעולה שאתה רוצה שהוא יבצע- לפנות אליך, לסלוק כרטיס אשראי, להתקשר אליך וכו'.
אם הוא לא מבצע את הפעולה, הקמפיין שלך לא משתלם לך- אתה מוציא כסף מדי חודש ואמנם יש כניסות לאתר אבל אתה לא מקבל מהן תמורה.

שים לב למה הגולש נחשף לאחר שהוא מקליק ומגיע לאתר שלך. שים לב כיצד האתר שלך בנוי- האם הוא ידידותי לגולש? האם אתה בכלל מכוון אותו לפעולה שאתה רוצה שהוא יעשה?
כאן, בתוך האתר, אתה צריך "לתפוס" אותו. עלייך לשפר ולהתאים את האתר שלך לגולש – לא מספיק שהוא יקליק על המודעה, אתה רוצה שהוא גם יהפוך להיות לקוח שלך.

ולסיכום

ישנן נקודות חוזק אבל גם נקודות חולשה לשני סוגי הקידומים- האורגני והממומן.
מה לעשות, אף אחד לא מושלם...
מבחינתך, אתה צריך לבחון היטב את שתי האלטרנטיבות ולבחור בשיטה המתאימה לך ולצרכים שלך.

עם זאת ,אני רוצה לציין כי ניתן לשלב בין שתי הדרכים ושהאחת איננה סותרת את השנייה או מתחרה בה אלא בכל המקרים דווקא ההיפך הוא נכון- קיים ערך מוסף גבוה מאוד לחילופי הנתונים בין שתי השיטות, וקידום אורגני לצד ממומן זהו לרוב השילוב האולטימטיבי לאתר המתקדם.


www.advanced.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]