חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שבת בקול הלב - אביב הגואל - עמית הגואל - לוחם אור - מרכז האור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אקטיב טרייל דיוור אלקטרוני רשימת דיוור טיפים

נושא המאמר: שלושה טיפים לטיפול במנויים שלא נרשמו דרך האתר
מאת: אקטיב טרייל - פתרונות דיוור אלקטרוני (www.activetrail.co.il)   שמור מאמר למועדפים

כאשר לקוחות חדשים מצטרפים לרשימה דרך האתר, הם מועברים בדרך כלל לדף שמודה להם על הצטרפותם. מומלץ שבדף זה יובהרו גם הכוונות שלכם לגבי תדירות הדיוור, סוג התכנים וכו’, ושהוא יכיל קישור אל מדיניות הפרטיות שלכם. בשלב זה נהוג לשלוח דיוור “ברוכים הבאים” שמאשר את הרישום, ועשוי להכיל גם הצעות מיוחדות למצטרפים החדשים. מטרת הפעולות הנ”ל היא להפוך את תהליך הצטרפותם של הנרשמים החדשים לקהל מקבלי הדיוורים שלכם לחלק ככל האפשר.

אבל מה קורה לאותן הכתובות שנאספות מחוץ לאתר (למשל באמצעות איסוף שמות בכנסים, הופעות, הגרלות או תערוכות)? ברוב המקרים נאספות כתובות אלה באמצעות טפסים במילוי ידני, והאינטראקציה עם הלקוח אינה מיידית. במקרים רבים קיים הבדל גדול בין אופן הטיפול במצטרפים חדשים שנרשמו דרך האתר, המקבלים טיפול באמצעות תהליך מלא ומסודר לעומת מצטרפים ממקורות אחרים, אשר זוכים לעיתים קרובות ליחס אחר לגמרי. במקרים רבים מתחילים לקוחות אלה לקבל דיוורים רק זמן רב לאחר הרישום ומבלי שזכו לשמוע אפילו “תודה” על הצטרפותם לרשימה.

בעיה נוספת שקיימת כאשר מרכיבים רשימות ממקורות שונים היא גם שעבור כל שיטת גיוס נאספים סוגים שונים של מידע אודות המצטרפים. ברישום באתר נהוג בדרך כלל לבקש את הכמות המינימאלית האפשרית של המידע (לעיתים רק את כתובת הדואר האלקטרוני) בעוד שבהצטרפות בכנסים נהוג לאסוף מידע רב יותר כגון כתובת, תפקיד בארגון ועוד. חוסר האחידות ברשימה מקשה על משלוח אפקטיבי של דיוור ממוקד מטרה.

ניתן לטפל בבעיות אלה באמצעות בניית תהליך טיפול במצטרפים חדשים שלא נרשמו דרך האתר. נעשה זאת בשלושה שלבים פשוטים:

1. וודאו שתהליך הרישום שלכם אחיד בכל הערוצים

אם אתם משתמשים בפרסונליזציה בדיוור, ולמשל פותחים את הקמפיינים שלכם בשימוש בשדה השם הפרטי (”שלום דניאלה“), אל תשכחו לוודא שאתם אכן אוספים את השדה הנ”ל מכלל הנרשמים ללא קשר לערוץ שדרכו נרשמו. נסו לצפות מראש לאיזה פרטים תזדקקו, ואספו פרטים אלה. מצד שני הימנעו מאיסוף של פרטים רבים מידי במעמד הרישום (בקשת מספר רב של פרטים עלול להפריע לתהליך הרישום).

2. פילוח אפקטיבי של רשימת התפוצה מתחיל כבר בתהליך הרישום

דיברנו בעבר על פילוח נכון של רשימת התפוצה על פי פרופיל ההיענות של הלקוחות לדיוורים שלכם. כל ערוץ רישום מושך סוגים שונים של מנויים. ברור לחלוטין שהצרכים והציפיות של מנויים שנרשמו דרך האתר שונים מאלה של מנויים אשר נרשמו לתחרות או להגרלה. גם סוג הקמפיין המתאים לכל סוג של לקוח, וטיב ההצעות שאתם מעוניינים להציע לו שונה בתכלית. מסיבה זו מומלץ שלא לזרוק את כל הכתובות לערמה אחת, אלא דווקא להקפיד על הפרדה בין מנויים שנאספו בשיטות שונות, תוך ציון סוג הרישום בתאור הרשימה.

3. הכו על הברזל החם

אם אתם מחזיקים תיבת רישום בחנות שלכם, או בדוכן בתערוכה, בדקו כמה זמן לוקח לכם להזין את הפרטים של המצטרפים החדשים. האם פרטי הנרשמים החדשים מוזנים באופן מיידי או שוכבים בתיבה או במשרד ימים, ואפילו שבועות וחודשים עד שמישהו מתפנה כדי להזין אותם? מומלץ מאוד להכניס לשימוש את הכתובות בהקדם האפשרי ולשלוח דיוור “ברוכים הבאים” גם לאותם הלקוחות שלא נרשמו דרך האתר. דיוור ברוכים הבאים מאשר את הרישום, יוצור חוויה חיובית אצל המצטרפים החדשים, מחזק את הביטחון שלהם בנוגע להחלטה להצטרף לרשימה שלכם, ומגדיר עבורם את הציפיות מהדיוורים שאתם מתכוונים לשלוח. קיימת עדיפות לצרף לדיוור זה גם הצעה ייחודית אשר קשורה לנסיבות הרישום (הרווח כאן הוא כפול: אנחנו גם מזכירים ללקוחות את הנסיבות בהן הצטרפו לרשימה שלנו ומקטינים את הסיכוי שיסמנו את הדיוור כספאם, וגם מספקים דיוור שהוא רלוונטי יותר ולא נראה כחלק מהפצצה של דואר לא אישי).

מאמרים נוספים ומאגר טיפים ניתן למצוא בבלוג של אקטיב טרייל: http://www.blog.activetrail.co.il

www.activetrail.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אקטיב טרייל - פתרונות דיוור אלקטרוני (www.activetrail.co.il) שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]