חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לידה רגילה או לידה טבעית - מה בשבילכם?





    קישורי טקסט (לפרטים)




עורכי דין
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חברות בארה"ב מס הכנסה מיסוי בינ"ל עו"ד מיסים

נושא המאמר: ישראלים מקימים חברות LLC בארה"ב מבלי לקחת בחשבון שבישראל חברה זו עלולה להיחשב ע"פ פקודת מס הכנסה ובכלל כ"חבר בני אדם"!
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]


"חבר בני אדם" ייחשב כתושב ישראל לצורכי מס, בהתאם לפקודת מס הכנסה (נוסח חדש), התשכ"א-1961 (להלן: "הפקודה") אם הוא התאגד בישראל או אם השליטה על עסקיו וניהולם מופעל מישראל. על פי דיני המס בארה"ב חברה אמריקאית מסוג LIMITRD LIABILITY COMPANY (להלן: "LLC") הנה תאגיד שקוף לצורך מס באופן שתוצאות המס שלה מיוחסות לבעלי הזכויות בה.

מכאן יוצא לכאורה, כי מאידך, בישראל עשויה להיתפס ה - L.L.C כ"חבר בני אדם" לצרכיי מס, דבר העלול להוביל לחסרונות מס ניכרים משום שהלכה ולמעשה יוצא שחבר בני האדם יהא חייב במס גם בישראל וגם בארה"ב (באמצעות בעלי הזכויות בה).

בטרם הנכם רצים לעיין בפקודה, בפסקי דין שונים ככל שיש כאלה בנמצא ובאמנה למניעת כפל מס בין ארה"ב לבין ישראל, אנו ממליצים לכם לפנות לחוזר שהוציאו רשויות המס ביום 19.4.04, אשר היו ערות לבעיה זו - חוזר מס הכנסה מס' 5/2004 – היחידה למיסוי בינלאומי בנושא: זיכוי ממס זר לתושב ישראל המחזיק ב – L.L.C (להלן: "החוזר").

בהתאם להוראות החוזר, תאגיד מסוג L.L.C יכול לבחור להיחשב כחברה לצורכי מס בארה"ב, ומשכן ההתייחסות אליו תהיה כאל חבר בני אדם לכל עניין ודבר, לרבות יישום הוראות הפקודה כפי שהן מיושמות לגבי כל חבר בני אדם אחר. במקרה כגון זה לא נוצרת בעיה של כפל מס, הואיל וההתייחסות אל הישות המשפטית זהה בשתי המדינות, הן בארה"ב והן בישראל. מכאן עלינו לחזור להגדרת התושבות של חבר בני אדם בראשית מאמרנו ולהבחין בין סיטואציה בה השליטה על ניהול ועסקיו של ה – L.L.C מופעלים בישראל, אז ההתייחסות אליו תהיה כאל חברה תושבת ישראל לכל דבר ועניין, לבין סיטואציה בה השליטה והניהול על עסקיו של ה – L.L.C אינם מופעלים בישראל.

הווה אומר, כי כאשר השליטה והניהול על עסקיו של ה- LLC אינם מופעלים בישראל, אזי ככלל התאגיד אינו חייב במס בישראל. יחד עם זאת נדגיש ונציין, כי על מנת למנוע כפל מס מאפשרים רשויות המס למחזיק (תושב ישראל) ב – L.L.C לדווח על הכנסות התאגיד באופן אישי בישראל תוך קבלת זיכוי בגין המס הזר ששולם על ידו בחו"ל (כתוצאה מייחוס הכנסות התאגיד אליו), זאת בהתאם לסעיפים 199 – 210 לפקודה.

כמו כן, לאור העובדה כי ההכנסה יוחסה ליחיד תושב ישראל בהתאם לשיעורי המס הרגילים אליהם הוא כפוף, הרי שלא יחול מס נוסף בעת חלוקת הרווחים מה – L.L.C ליחיד תושב ישראל. נקודה חשובה נוספת היא העובדה כי הכנסות ה – L.L.C המיוחסות לתושב ישראל יישמר אופיין, קרי הכנסה מעסק, דיבידנד או רווח הון שמפיק ה – L.L.C יהווה בהתאמה הכנסה מעסק, דיבידנד או רווח הון בידי המחזיק תושב ישראל. במקביל לשימור אופי ההכנסה ייקבעו שיעורי המס בהתאם.

שימו לב - מבחן הניהול והשליטה הוא אינו מבחן פשוט, כפי שנוכחתם לראות במאמרים קודמים וטובים מטעם משרדנו בהם הטמענו, כי מבחן זה טומן בחובו אספקטים רבים מאוד שיש לשים אליהם את פעמיכם ולדין הישראלי יש אפשרות לראות את ה-LLC כחברה ישראלית גם בדרכים חוקיות נוספות ולפיכך, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם עו"ד ו/או עו"ד הבקיא בתחום המיסים, בטרם הנכם מתעתדים להקים חברת LLC אמריקאית.

לסיום נציין, כי אין לראות באמור לעיל כתחליף לחוות דעת משפטית ו/או לייעוץ משפטי ויש לראות באמור מעלה מכאן כסקירה חלקית ביותר בנושא שבנדון.



רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]





www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]