חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גבי המנעולן - מנעולן בנתניה





    קישורי טקסט (לפרטים)




איפור מקצועי וקוסמטיקה - עסקים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפים לאיפור שלבי האיפור לבוקר

נושא המאמר: שלבי האיפור לבוקר
מאת: סיון קורן - איפור מקצועי   שמור מאמר למועדפים

תחילת העבודה
עוד לפני שמתחילים באיפור עצמו, אני בודקת את מבנה הפנים וסוג העור של עירית.

1 מריחת קרם לחות
שלב חשוב בכל יום. הנחתי חמש נקודות של קרם לחות (מצח – אף – סנטר – 2 לחיים) ומרחתי בצורה שווה. (טיפ: מומלץ להניח קרם לחות עם מקדם הגנה, בכל ימות השנה).

2 נקודות מייק אפ
בדומה לקרם הלחות, הנחתי חמש נקודות של מייק אפ בגוון פנייה של עירית. את המייק אפ מרחתי עם מברשת מייק אפ על כל שטח הפנים. (טיפ: ניתן למרוח בעזרת ספוגית לחה או על ידי כריות האצבעות).


3 מייק אפ
לקבלת מראה מואר יותר, מרחתי את המייק אפ גם על השטח העליון והתחתון של העיניים. בשלב זה אני דואגת שהמייק אפ יכסה באופן אחיד וחלק את כל הפנים. (טיפ: אפשר להניח קונסילר סביב העיניים, אך במידה והמייק אפ מצליח לכסות כהויות, אין צורך להוסיף קונסילר).

4 פודרה
קיבעתי את המייק אפ בעזרת פודרה שקופה בגוון העור ודאגתי שלא יהיו חלקים מבריקים על הפנים. (טיפ: אפשר להניח פודרה בעזרת מברשת או כרית פודרה).

5 סומק
הנחתי סומק בגוון מוקה על תפוחי הלחיים. (טיפ: כדי למצוא את המקום המדויק לך, חייכי והניחי את הסומק על התפוחים לכיוון הרקות).

6 הנחת צללית קרם
הנחתי צללית בהירה בגוון שמנת על עצם הגבה ובחלק הפנימי של העין (בצמוד לאף). בנוסף, עם מברשת סינטטית, הנחתי על כל שטח גלגל העין צללית קרם עדינה בגוון ורוד עתיק. (טיפ: ניתן למרוח צללית קרם גם בעזרת כריות האצבעות).

7 צללית אבקה מבריקה
הוספתי צללית אבקה מבריקה בטפיחות מעל צללית הקרם. צללית אבקה מבריקה משדרגת כל צללית רגילה למראה מבריק וזוהר. (טיפ: אפשרי להניח צללית אבקה מבריקה בלבד ללא צורך בבסיס של צללית קרם למראה טבעי ומעט מבריק).

8 תיחום עיניים
תחמתי את קו הריסים העליון והתחתון בעזרת מברשת תיחום דקה וצללית חומה כהה. דאגתי להתחיל מזוית חיצונית כלפי פנים, לכיוון האף (טיפ: ניתן לקחת צללית עם מברשת מעט רטובה וליצור אייליינר כהה ודק).

9 מעגל ריסים ומסקרה
לאחר הנחת הצלליות, עיגלתי את הריסים, ומרחתי מסקרה חומה על הריסים העליונות ומעט על התחתונות.

10 שפתיים
במקום להשתמש בשפתון, הנחתי עיפרון שפתיים (תוחם) בצבע טבעי על כל השפתיים ומעל הנחתי גלוס בגוון טבעי חום.

אחרי
זוהי הדרך הטובה והמהירה לאיפור פנים שלם.
נכון, לא תמיד יש לנו את כל הזמן הדרוש כדי להשיג אותו ולפעמים, בעיקר בבוקר, הוא לא נדרש. לכן, אני ממליצה לכן בימים עמוסים יותר להסתפק בשלבים 1-6 של התהליך בתוספת מעגל ומסקרה.

השדרוג מובטח.



www.sivankoren.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סיון קורן - איפור מקצועי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]