חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טופס זכרון דברים בקניית רכב יד שנייה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים מנהלות התפתחות אישית

נושא המאמר: טיפים והמלצות לקראת השנה החדשה
מאת: "נשים מחדשות ניהול"   שמור מאמר למועדפים


לקראת השנה החדשה, שתתחדש עלינו לטובה קיבצנו עבורכן 8 טיפים של מנחות בכירות לאימון והדרכת מנהלים.
המנחות כולן חברות בצוות הפרויקט שהינה תוכנית משותפת של עמותת "קול האישה" ושתי"ל , בתמיכת קרן דפנה יזרעאלי ז"ל. הנה תכנית חדשנית המיועדת למנהלות במגזר הציבורי והפרטי המעוניינות לקדם סגנון ניהול "נשי", לפתח מודלים פמיניסטים לניהול ולפתח חשיבה ביקורתית לסגנונות הניהול הקיימים.

שאלנו את עצמנו מה אנו מבקשות לתת לך מניסיוננו לקראת השנה החדשה.
נשמח לקבל תגובות, תובנות והארות למייל [email protected]

שיתוף פעולה
כאישה לאישה, אני יודעת עד כמה ה"לבד" קשה, לנו הנשים במיוחד.
בשנה חדשה זו, בה חברתי לעמיתה למקצוע והקמתי עימה שותפות. מתוך הקושי הגדול ש"בלבד", אני מודעת עוד יותר לתרומה הגדולה של שיתופי פעולה ומרגישה על בשרי את הקביעה כי: "השלם הוא יותר מסכום חלקיו".
הקפידי לחפש ולמצוא בכל מקום את שיתופי הפעולה, שתפי הרבה, חלקי ידע, פעלי בשקיפות גבוהה וזמני לעצמך שיתופי פעולה ורישותים אסטרטגיים וחברתיים. על מנת לעשות זאת, עליך לבטוח בעצמך, לפעול מתוך אמון וביטחון ולא מתוך פחד, מלאי את ליבך באהבה ומשם תפעלי ורק כך תוכלי להשיג לעצמך שיתוף, פריחה, צמיחה וגדילה – אמן כן לו יהי רצון!!!!
הילה צחי, מנחה סדנאות להתפתחות אישית וכלכלית.


כשהנשמה מאירה - גם שמים עוטי ערפל מפיקים אור נעים / הרב קוק
לקראת השנה החדשה, תאירי ותתעוררי.
תאירי את עצמך באור והכניסי אור לחייך. מנהלת מלאת אור מפיצה אור מסביבה וההפך. נכון, יש קשיים, יש ציפיות, יש אכזבות אבל האור שבך לא צריך להיות קשור או מותנה לאור של סביבתך. כלומר לחייך רק כשמנהל הבנק מתקשר ומבשר ושואל אותך בנימוס מה לעשות עם היתרה הגבוה בחשבון העו"ש שלך...
תתעוררי. תפעלי מתוך מודעות, מתוך בחירה ולא מתוך אוטומט. כי "צריך", "התרגלנו", "מה יגידו" "מאוחר מדי" וכו'. אף פעם לא מאוחר מדיי.
רונית טימסית, מנהלת פרוייקט "נשים מחדשות ניהול"

אולי העובדת שלך היא מייקל פלפס?
מייקל פלפס, השחיין האגדי שזכה באולימפיאדת בייגי'ן ב 8 מדליות זהב, הוא אדם עם הפרעות קשב והיפראקטיביות קשות, שבהיותו ילד ניבאו לו כישלון. על אף ההפרעה, ואולי אף בזכותה, פלפס תעל את כל האנרגיות שלו לשחייה, והתמחה בכל סגנונות השחייה באופן מקצועי ומעולה.
האם יכול להיות שיש לך עובד/ת "פלפסית" שאחרים מתקשים לראות את יכולותיו, אבל אם רק תשכילי לנתב אותו/ה לשם הוא/היא יפיק תוצאות יוצאות מגדר הרגיל??? לכל אדם יש נקודות מצויינות, ועלייך, כמנהלת לזהותן, לאפשר להן ביטוי ולעודד אותן להופיע במלואן במציאות העבודה.
דולי חותם, מאמנת ומנחה לפיתוח אישי אירגוני.

'כל הכבוד'
האם בתוך סדר היום הצפוף, עמוס המטלות האישיות והארגוניות את מוצאת עצמך עוצרת רגע, מתבוננת סביבך ומחמיאה לעובדים שלך על מה שנעשה?
האם את מחפשת את ההזדמנויות לתת משוב חיובי , סתם כך גם שהם אינם מצפים לכך? או שמא את מגלה שהערות שלך והתגובות למעשיהם של העובדים מתייחסות רק למה שלא נעשה, לשגוי, או לטועה? מנהלת מעצימה מחזקת את הטוב והחיובי שנעשה ובכל הזדמנות אומרת לעובדיה: 'כל הכבוד'.
נסי, ועד מהרה תגלי את הקסם הגלום בשתי מילים אלו .
דניה גלילי, יועצת ומאמנת עסקית וארגונית, מנחת קבוצות.


יומן ניהול יצירתי
השנה החדשה היא הזדמנות מצוינת להתחיל ביומן ניהול יצירתי. זהו כלי נהדר 'הפותח דלת' לניווט ניהולי יצירתי. היומן מאפשר יצירת שיח עם עצמנו, עיבוד של חוויות ניהוליות, מחשבות ורגשות. היומן מאפשר מפגש, פיתוח ותיעוד של תובנות ורעיונות העולים וצצים במהלך היום.
כל יום ניהולי מיצר מפגש עם סוגיות ניהול שונות ולעיתים עם קצב התרחשויות אינטנסיבי, מהיר ודינאמי- ישיבות, פגישות, אנשים, פרויקטים, משימות ועוד. בכל זירת ההתרחשויות הללו, היומן מאפשר פסק זמן קצר להתבוננות פנימית ולפרספקטיבה.
המתכון:
מצרכים: יומן שכיף לכתוב בו, כזה ניתן לשליפה מהתיק במהלך היום, כחמש דקות יומיות ( ומעלה עפ"י הצורך).
אופן ההכנה: כתיבה, ציור, המחשה בצבע, במטאפורה, בדימוי ועוד.

מלי נבו, יועצת ארגונית ומנחת קבוצות.



בכל יום שאלי את עצמך שתי שאלות:
מה אני עושה היום להשגת החזון הניהולי, הארגוני והאישי שלי?
מה מהדברים שאני עושה, ניתן שייעשו ע" אחרים בארגון.?
האויב הגדול ביותר של כל מנהלת- הסטייה מהמטרות הערכיות החשובות.
הדלת הפתוחה לעובדים, לקוחות וספקים מחייבת הקצאת זמן, פניות, הקשבה, קבלת החלטות, שיחות טלפון, כתיבת מיילים, קריאת דוחות ועוד ועוד ועוד וביער הסבוך של משימות היום יום- מאבדים את הדרך.
אני מאחלת לך שבתום השנה הבאה תוכלי לומר לעצמך בסיפוק- שהתקרבת אל השגת החזון שלך, שלא אפשרת למשימות היום יום להאפיל על הדרך להשגת מטרותייך.
מאת: מזל גולדשטיין. מנהלת ומאמנת מנהלים.

תני מחמאות
החמיאי לעצמך ולעובדים שלך. יש אנשים שלא קל להם להחמיא. להם אני מציעה: התחילו במשהו פשוט, כמו משהו טוב שנעשה או בגד יפה. חשוב גם לדעת על מה האדם האחר גאה ומה הדברים החדשים בחייו, וכך לתת מחמאה שתוערך מאוד.
תלמדי לקבל מחמאות. היכולת לקבל מחמאה מעלה את הביטחון העצמי שלך ומשדרת נינוחות. חייכי, השירי מבט והוקירי תודה.
גבי שני, פעילה חברתית ויועצת ארגונית מתחילה.


כשאנו מוותרות על שליטה, אנו זוכות בכוח גדול יותר
אנו לא חייבות להיות צודקות כדי להיות בטוחות. אנו לא צריכים להעמיד פנים שיש לנו תשובות לכל דבר כדי שאחרים יכבדו ויערכו אותנו. למעשה, זה בדיוק ההפך. לאף אחד מאתנו אין את כל התשובות. פורה ומהנה יותר לעבוד עם אחרים, כשאנו מציעים להם מהידע שלנו, מודים בחוסר הידע שלנו ומנסים ללמוד מהזולת. אנו חיים בבטחה עם עצמנו כשאנו מפסיקים להסתמך על השליטה שלנו. תהיי מופתעת מהידע ומהיצירתיות שיש לעובדים שלך, כאשר תשתפי, תעריכי ותוקירי אותם על עבודתם, מאמציהם והשתדלותם.
אסתר בנון, מנחה סדנאות מומחית בנושא רב תרבותיות.





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י "נשים מחדשות ניהול" שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]