חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה לא מבינים אותי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק עסקים מינוף הדרכה

נושא המאמר: מהו שיווק מרושת ?
מאת: לירון יונג   שמור מאמר למועדפים

מהו שיווק מרושת ?

הוא מוכר בשמות רבים. יש כאלה שקוראים לו שיווק מרושת , אחרים קוראים לו שיווק רב –שכבתי , ויש כאלה שקוראים לו סתם , בקיצור , שר"ש . בעצם , זה לא דבר חדש. טכניקה עסקית רבת עצמה זו הומצאה לפני יותר מחמישים שנה , אבל בעשר השנים האחרונות התגלו מעלותיה לחברות מהזרם המרכזי , בצורה שמעולם לא הכירו כמותה, בזכות התפתחויות טכנולוגיות שפרצו דרכים חדשות.

מה זה שיווק מרושת? זוהי אסטרטגיה למכירת מוצרים שבה מאפשרים לאנשי מכירות עצמאיים לגייס אנשי מכירות נוספים ולגבות עמלות מהמכירות שביצעו. בארגון שר"ש , מגייסים אנשים , ואלה מגייסים אנשים אחרים , המגייסים גם הם אנשים נוספים , וכן הלאה במורד השרשרת . לאנשי מכירות רגילים יש הזדמנות אפוא להקים ארגון שמכניס להם כסף , במספר לא מבוטל של שכבות , העשוי להקיף מאות ואף אלפי אנשים.

מנהלי עסקים רבים התייחסו פעם לשיווק המרושת כמו אל איזו מזימה אפלה להתעשר במהירות , הדומה למכתבי שרשרת או לתכניות הפירמידה.אבל הימים ההם חלפו-עברו.
חברות הכלולות ברשימת ה-500 של פורצ'ן נוהרות כיום לעסקי מכירות ברשתות שר"ש, והאנליסטים של וול סטריט מהללים ומשבחים את שיטות המכירות הרב שכבתיות .

ואכן , השיווק המרושת צמח והיה לאחד הכוחות המניעים את כלכלת המאה ה-21. קשה אומנם לאתר סטטיסטיקות אמינות על הצמיחה הגלובלית של עסקי השר"ש, מפני שחברות רבות אינן מדווחות לשום איגוד מקצועי על המכירות שלהן , או על מספר אנשי המכירות שלהן : אולם בכול זאת , דנקן מקסוול אנדרסון , העורך האחראי של כתב העת Networking Marketing Lifestyles , מעריך – על סמך הנתונים שנתקבלו מ"האגודה למכירות ישירות" ( ( DSAבוושינגטון הבירה , וכן ממקורות אחרים בענף – כי המכירות באמצעות ארגוני שר"ש הגיעו ל-20 מיליארד דולר לשנה , בערך , בארצות הברית, ול-80 מיליארד דולר בעולם. ה-DSA מעריך – בצורה שמרנית – כי בארצות הברית לבדה עוסקים שמונה מיליון איש בערך בשיווק מרושת .

למה הם עושים את זה? מפני ששר"ש נותן תשובה לאחת השאלות המציקות ביותר הניצבות לפני אנשים בעידן המידע : איך מתפרנסים בעולם שבו אין יותר משרות?

מפרי עיטו של :
"הגל הרביעי " מאת ריצ'רד פו.
לפרטים נוספים : [email protected]

www.aloevera1.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לירון יונג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]