חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פורום קיסריה 2010





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים קידום אתרים חנות עיצוב אתרים

נושא המאמר: עיצוב אתרים עם תמונות
מאת: דרור שתיוי   שמור מאמר למועדפים

ידוע הוא כי פרסומת בעיתון או בטלוויזיה שאינה מלווה בתמונה מאבדת חלק גדול מיעילותה. הדבר דומה גם באתרי אינטרנט. כמו שתגיות מלל, רשימות וכמות סבירה של קישורים עושים פלאות לדף מלל משעמם, כך אפשר להוסיף מגע גראפי בעיצוב אתרים, באמצעות תמונות שנבחרו בקפידה. כך יבלוט האתר בין שאר האתרים. דפדפני האינטרנט מכירים שני פורמטים של תמונות GIF ו- JPEG. 99 אחוזים מן התמונות באינטרנט הן בפורמטים האלה. GIF הוא הפורמט המקורי. הוא מוגבל ל-256 צבעים ומתאים במיוחד לתמונות פשוטות כמו: תמונות קו, קליפ-ארט, מלל וכדו'. תמונות GIF גם שימושיות עבור תמונות עם רקע "שקוף" וליצירת אנימציות פשוטות. JPED הוא פורמט התומך בתמונות מורכבות המכילות מיליוני צבעים. בעיצוב אתרים בהם משתמשים בתמונות באיכות גבוהה, רצוי להשתמש בפורמט זה, כיוון שאז התמונות קטנות יותר ולפיכך זמן טעינתן קטן יותר. מי שניחן בכישרון גראפי, יכול ליצור את הגראפיקה הנלווית באחת מתוכניות הגראפיקה ולשמור אותה בפורמט GIF או JPEG . ניתן להשיג איורים גראפיים ותמונות גם באינטרנט. בעיצוב אתרים משתמשים בחבילות תוכנה הכוללות בתוכן ספריות קליפ-ארט. ישנם גם תקליטורים המכילים מאות איורי קליפ-ארט. יש לזכור כי חלק מהתמונות באינטרנט שייכות למי שצילם אותן ואין להשתמש בהם ללא רשות, אך יש מספיק אתרי תמונות ואפשרויות להשיג תמונות חופשיות באינטרנט. אם משתמשים בתמונה מתוך דף אינטרנט, ניתן ללחוץ עם הלחצן הימני על התמונה ולבחור את האפשרות שמירת תמונה בשם. כמו כן יש להיכנס לגוגל ולחפש את הביטוי GRAPHIC ARCHIVE. אם יש סורק, אפשר לסרוק בו תמונות, איורים וכל אלמנט גראפי אחר שעוזרים בעיצוב אתרים שונים. אם יש תמונה שאינה בפורמט GIF או JPEG משיגים תוכנית גראפית אשר מסוגלת להמיר קבצים לפורמטים אחרים. חלק מהתוכנות הן: PAINT SHOP PRO GRAPH X L VIEW PRO IRFAN VIEW בעיצוב אתרים קיים קוד HTML שאומר לדפדפן להציג תמונה. זוהי התגית . תגית זו אומרת לדפדפן למצוא את קובץ התמונה ולהכניס אותן בדף, בדיוק במקום שבו נמצאת התגית. הדפדפן יטען את התמונה ויציג אותה בדף. אפשר להציג תמונות ומלל באותה שורה, ע"י הכנסת תגית  בתוך דף המלל. במקום לצבוע את רקע הדף בצבע כלשהו, ניתן להגדיר תמונה שתופיע ברקע. זו לא חייבת להיות תמונה גדולה. כדי להשתמש בתמונת רקע, יש להוסיף לתגית את המאפיין BACKGRPOUND אך יש לדעת שזה מאריך את זמן טעינת האתר. חשיבותן של התמונות בעיצוב אתרים רבה ביותר. זוהי דרך קלה ופשוטה לתת לדף מראה מקצועי ונעים.

www.amsale.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דרור שתיוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]