חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהו הסכם ממון





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים קידום אתרים עיצוב אתרים חנות

נושא המאמר: מהי חנות וירטואלית והשלבים להקמתה
מאת: דרור שתיוי   שמור מאמר למועדפים

חנות וירטואלית היא חנות שהמסחר בה מתבצע באמצעות תקשורת בין מחשבים, דרך
רשת האינטרנט, הדואר האלקטרוני או באמצעות סוכנים אלקטרוניים.

הוא יכול להתבצע בין שני אנשים פרטיים או בין ספק לצרכן שרוכש מוצרים ברשת האינטרנט, או בין שני גופים עסקיים שקושרים את העסקה ביניהם באמצעות תוכנות מחשב וללא מעורבות של גורם אנושי בהסכם החוזה.

מסחר זה מאפשר חשיפת הצרכן למגוון של מוצרים בחנות הוירטואלית וכן נחשף הצרכן למגוון של יצרנים ומשווקים.

בסיוע המסחר האלקטרוני כל שנדרש הוא השקעה מינימלית בהקמת אתר מכירות ואחסונו בשרתי האחסון. מרגע זה חשופה חנות האינטרנט ונגישה לכל קונה פוטנציאלי בארץ ובעולם, וגם כאן פרסום העסק יגדיל את חשיפתו לציבור, ולפיכך את כמות הנכנסים לאתר והקונים בפועל.

השווקים החדשים שנפתחים כתוצאה מהחנות הוירטואלית תורמים להגברת התחרות, להוזלת המחירים וכן להגדלת המכירות והרווחים.

אפשרויות העיצוב של חנות כזו מגוונות ומחולקות בדרך כלל על פי סוג האתר. האפשרויות רבות וניתן לבחור את צבעי הלוגו, צבע הרקע ועוד.

בזמן הקמת האתר יש לחשוב כיצד החנות שונה מהאחרות ולהבליט את הייחודיות. כמו כן יש לבדוק חנויות אחרות בתחום ולראות מה היתרון שאנו יכולים להעניק לחנות שלנו. יש לחשוב היטב מי הוא קהל היעד, להבין מה מניע אותו וכיצד יש למשוך אותו לחנות. על האתר להיות פשוט ונוח.

בחנות הוירטואלית ניתן לא רק לראות ולרכוש מוצרים, אלא אף להשוות מחירים באמצעות האתרים השונים.

החלק הקל בהקמת חנות וירטואלית הוא להרכיב את המבנה העסקי הבסיסי, לבחור את פלטפורמת התוכנה, לפתוח חשבון שיאפשר העברת תשלומים בכרטיס אשראי, לערוך תוכנית שיווקית וכדו'. אמנם שלב זה דורש הכנה מדוקדקת והוא כרוך בהוצאות, אך זה לא החלק הקשה.

החלק הקשה טמון בפיתוח ותכנון. חלק זה דורש מודעות ואסטרטגיה יצירתית. דבר זה יקבע במידה רבה אם החנות תצליח או תגווע. בשלב זה חשוב מאד לבחון בקפידה כל החלטה בקשר לתכנון החנות, לשקול השלכות צפויות, וכמו כן יש לחשוב היטב כיצד מתכוננים לעשות כסף. המודל העסקי יכול להיות מבוסס על מכירת מוצרים או על שטחי פרסום או דרך תיווך ומשלוחים.

היתרון בחנות וירטואלית הוא שהיא זמינה בכל שעות היממה, כל השבוע. פתיחת חנות כזו ברשת עבור עסקים שפועלים בדרך המסורתית מוזילה את עלויות הפרסום, מקטינה את הצורך בהוספת שטחי תצוגה, הוספת סניפים, הרחבת צוות המכירות והגדלת המלאי. בנוסף, גם צוות קטן יחסית של עובדים יכול להתמודד עם גידול בהזמנות, הפנייתם למלאי, טיפול במשלוחים וגביית התמורה.

כמו כן אפשר לנהל את העסק באתר בצורה יעילה ורווחית, תוך ניהול קטלוג ספקים, מותגים, הזמנות והפקת דוחות, תוך שימוש בממשקים נוחים ופשוטים.

גם במסחר האלקטרוני קיימת תחרות. לפיכך חשוב שהחנות תהיה ייחודית ומעניינת, מושכת את העין, בעלת מגוון מוצרים איכותיים ונותנת שרות ברמה גבוהה ביותר. בעניין התחרות, הכללים וחוקי המסחר והכלכלה דומים לאלה החלים על כל עסק אחר, מכל סוג


www.amsale.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דרור שתיוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]