חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קדרות





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום קידום אתרים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים בניית אתרים חנות עיצוב אתרים

נושא המאמר: כיצד פועלת למעשה חנות אלקטרונית
מאת: דרור שתיוי   שמור מאמר למועדפים

מסחר אלקטרוני הינו האפשרות להציג מוצר לקונים בחנות וירטואלית, למוכרו ולגבות את התמורה – כל זאת בעזרת רשת האינטרנט.

מערכת החנות היא מערכת המאפשרת כניסת לקוחות דרך רשת האינטרנט. כאשר לקוח יכנס לחנות הוירטואלית הוא יוכל לצפות בפרטי המוצרים ואף להזמינם כאמור ישירות דרך אתר האינטרנט.

חווית הגלישה והקניה פשוטה ונעימה. הלקוח מטייל בחנות, מקבל מידע על המוצרים ובאפשרותו להוסיפם לסל הקניות שלו.

בחנות וירטואלית ניתן להציג את מרבית המוצרים. יחד עם זאת, סוג מסחר זה אינו מתאים לכל מוצר. אם המוצר הינו מורכב, יקר במיוחד, מחייב בדיקה ובחינה אישית לקבלת החלטה לרוכשו, או שאינו ניתן למשלוח – השימוש ברשת האינטרנט יהיה מוגבל להצגתו ואספקת נתונים בלבד. במקרה שכזה תהליך המכירה יבוצע בדרך המסורתית תוך מפגש בין מוכר לקונה.

היתרון בחנות וירטואלית הוא שהיא זמינה 24 שעות ביום, 7 ימים בשבוע לכל גולשי האינטרנט. פתיחת חנות כזו ברשת האינטרנט עבור עסקים הפועלים בדרך המסורתית, מוזילה את עלויות הפרסום, מקטינה את הצורך בהוספת שטחי תצוגה, הוספת סניפים, הרחבת צוות המכירות והגדלת המלאי. כמו כן גם צוות מינימלי של עובדים יכול להתמודד עם גידול משמעותי בהזמנות, הפנייתם למלאי וטיפול במשלוחים וגביית התמורה.

אפשרויות העיצוב של חנות וירטואלית מגוונות ומחולקות בדרך כלל על פי סוג האתר למשל אתר שעוסק במכוניות, בהסעדה או בבעלי חיים וכדומה. ניתן לבחור את צבעי האתר, צורת הכפתורים בחנות, צבע הרקע, הלוגו וכדומה.

כמו כן אפשר לנהל את העסק באתר בצורה יעילה ורווחית, תוך ניהול קטלוג ספקים, מותגים, הזמנות, הפקת דוחות תוך שימוש בממשקים נוחים ופשוטים.

החנות הוירטואלית מאובטחת ומצפינה את נתוני ההזמנות באתר וכך מאפשרת ללקוחות לקנות בבטחה. מערכות האבטחה, המוצעות כיום ברשת האינטרנט ומשרתות את המשתמשים בכרטיסי אשראי, מבטיחות רמת בטיחות גבוהה העולה ברוב המקרים על הביטחון לו יכול קונה לצפות, בעת השימוש בכרטיס אשראי כאמצעי תשלום, ברכישות שאינן באמצעות רשת האינטרנט. לרוב מוצג מנעול בעת ההזמנה באתר, כך שהלקוחות יודעים שהחנות מאובטחת.

כאשר רוצים לבצע הזמנה של מוצר כלשהו, הלקוח מתבקש לבחור בין שתי אופציות תשלום. האחת היא כאמור תשלום דרך כרטיסי האשראי. הלקוח מזין את פרטי הכרטיס למערכת. האופציה השנייה היא תשלום דרך הטלפון. מזינים כתובת נמען ומען והמנהל מקבל את פרטי ההזמנה ויוצר קשר עם הלקוח לקבל את פרטי כרטיס האשראי.

לגבי מפעיל החנות – טכניקת המסחר ברשת מאפשרת יתר ביטחון בקבלת התמורה למוצרים הנמכרים. השימוש, הכמעט בלעדי בכרטיסי אשראי, מבטיח אישור התשלום למוצר בטרם ביצוע המשלוח לקונה, וחוסך את ההתמודדות עם התחמקות מתשלום או עם המחאות חוזרות. כך גם נמנע הסיכון הכרוך בהחזקת מזומנים באתר המכירה ןהןבלתם להפקדה בבנק.

ניהול החנות באתר מתבצע ע"י הדפדפן ואין צורך בהתקנת תוכנה. בעת פתיחת האתר מקבלים שם משתמש וסיסמא שבעזרתם אפשר להיכנס לממשק הניהול ולנהל את החנות. בממשק הניהול ניתן להוסיף מוצרים, טטגוריות, לצפות בהזמנות ועוד.

הרחבת קהל הקונים של החנות הינה תולדה טבעית של השימוש ברשת האינטרנט. רשת האינטרנט מאפשרת חשיפה ואפשרות לביצוע קניות ע"י ציבור שלם במדינה או ברחבי העולם.

גם בתחום זה קיימת תחרות. פתיחת חנות כזו ברשת אינה בהכרח מתכון להצלחה, ללא תנאי. הפעלת חנות כזו ברשת דורשת דמיון, יצירתיות, ניהול יעיל והשקעות כספיות. כמו כן חשוב מאד לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר.







www.amsale.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דרור שתיוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]