חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חיסכון בהדפסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים קידום אתרים חנות עיצוב אתרים

נושא המאמר: מהו עיצוב אתרים וכיצד עושים זאת
מאת: דרור שתיוי   שמור מאמר למועדפים

עיצוב אתרים הוא הדרך להציג את התוכן באמצעות גרפיקה, עימוד וממשק והוא חלק חשוב מאיכות האתר. ניתן לעצב את האתר בעזרת css או בעזרת תוכנות המיועדות לכך (תוכנות המיועדות לעיצוב) למשל : Potoshop או Flash . המטרה של עיצוב האתר היא ליצור מראה שימשוך את לב הגולשים וימלא אחר המטרה והפונקציה שהאתר צריך למלא, כמו אתר שמייצג תדמית או אתר שמייצג קניית שירותים או אתר אינפורמטיבי בעיקרו וכדומה. לפני שמתחילים לעבוד על עיצוב אתרים חשוב להבין ולחקור מיהו קהל היעד של האתר ומה מעניין אותו. יש להכין לוגו יפה ומקורי לאתר, היות שאם הלוגו לא נראה טוב – כנראה שכך גם יראה האתר. יש לדאוג שהאתר ישדר אווירה נעימה למתבונן בו. עיצוב האתר כולל עיצוב מלל שיכול להיות מודגש, נטוי,מודגש בקו תחתי ובגודלי גופן שונים. מרכוז מלל וגרפיקה מעניקים לדף האינטרנט מראה מקצועי ומעניין. התגיות הבסיסיות לעיצוב מלל הם: מודגש נטוי < I > מודגש בקו תחתי < U > מונוספייס < TT > אפשר גם לשלב עיצובי מלל. אפשר לדוגמא ליצור מלל מודגש ונטוי. לשם כך נשתמש במשולב בתגיות ו- . יש צורך להבליט את האתר בעיצוב אתרים בצורה שהאתר יבלוט בין האתרים השונים. הדבר דורש הוספת מגע גראפי באמצעות תמונות שנבחרו בקפידה, או יצירת לוגו מושך או איור שילכוד את עינו של המתבונן. חשיבותן של תמונות בעיצוב האתר אינה ניתנת כלל למדידה. זוהי דרך לתת לדף מראה מקצועי ונעים. לא מומלץ לשים באתר הרבה מאד תמונות ומעט מלל. עיצוב האתר יכול לכלול כאמור לוגו של חברה כאשר האתר מסחרי, גרפיקה ממודעה, ציורים ועוד. כדי להוסיף מעט חיים לדפי האינטרנט שבאתר, אפשר לשנות את צבע הרקע ואף להגדיר תמונה שתופיע ברקע. מאחר שניתן לשנות את צבע הרקע של הדף ואת צבעי הקישורים והמלל כחלק מעיצוב האתר, חשוב מאד לבחור שילוב צבעים הגיוני שיקל על הקריאה. לדוגמא טקסט צהוב בהיר על דף לבן, או טקסט ירוק בהיר על דף אדום, עלולים להקשות על הקריאה. יש לבחור 3/2 צבעים שיופיעו תמיד באתר ולהתאים את כל הדפים לאותו עיצוב. בעיצוב אתרים רצוי להשתמש בגופן Arial ומומלץ להתאים את הצבעים לנושא האתר (צבע,רקע,טקסט וכדומה). יש לדאוג שהכל יהיה מסודר, טבלאות במידות קבועות וכדומה. לא כדאי להפוך את האתר לטבלה אחת גדולה ומכוערת. חשוב גם להוסיף מספר קישורים, שיעבירו את הגולשים למרחבי עולם האינטרנט, שכאשר הגולש מקיש עליו הוא עובר למסמך אינטרנט אחר. הקישור יוצר אינטראקציה בין האתרים. קיימת גם דרך להגדיר צבעים עבור הקישורים המופיעים בדף. העיצוב יכול להיות צבעוני, עמוס בטקסטים או בתמונות וכן גם באנימציות. את הגראפיקה יוצרים באחת מתוכניות הגראפיקה. בעיצוב אתרים את התמונות משיגים דרך חבילות תוכנה או ע"י שימוש בתמונה מדף אינטרנט. קיימים אתרים המאחסנים מאות ואפילו אלפי תמונות. בעיצוב האתר ניתן להוסיף לדף מוסיקה, קולות, אפקטים מיוחדים וצלילים שונים ושמונים. לאחר שמשיגים קובץ מוסיקה, יש להעתיק אותו לשרת האינטרנט ולהכניס בקובץ קישור המצביע אליו. עיצוב האתר ע"י כותרת, קישורים, צבע וגרפיקה, הוא הדבר שנותן לתוכן את הייחוד שלכם.

www.amsale.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דרור שתיוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]