חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תרגום מסמכים מעברית לאנגלית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ פנסיוני פנסיה קופות גמל ביטוח מנהלים

נושא המאמר: ייעוץ פנסיוני
מאת: אלדד זכאי   שמור מאמר למועדפים

מהו ייעוץ פנסיוני
מתן יעוץ ליחיד בנוגע לכדאיות החסכון, שלו או של קרובו, כעמית-שכיר, כעמית- עצמאי או כמבוטח, באמצעות מוצר פנסיוני שאין לנותן הייעוץ זיקה אליו.
על היועץ הפנסיוני, כפי שעולה מהגדרות החוק ובשונה מן הסוכן, אסורה הזיקה למוצר פנסיוני כל שהוא, כלומר, חל איסור חמור על היועץ להתקשר עם ספק תוכניות פנסיה כל שהוא, כגון חברת ביטוח, קרן פנסיה או קופת גמל, בהסכם להפצת מוצריו, או לקבל תמריץ כל שהוא שיש בו כדי לעודד את היועץ להעדיף מוצר של יצרן פנסיה אחד על פני יצרן אחר.
למה צריך ייעוץ פנסיוני
כולנו חולמים על היום שבו נצא לפנסיה, נוכל לצאת לטיול מסביב לעולם, לבלות עם הנכדים, לקנות להם מתנות ולעזור פיננסית לילדים, לקרוא את הספרים שלא היה לנו זמן לקרוא, להנות מהצגות ומופעי בידור ועוד. כל אלה דורשים אמצעים לא קטנים. מי שסומך על המדינה שתשלם את כל זה בשבילו, יופתע לגלות שקצבת הביטוח הלאומי אינה מספיקה אפילו לאוכל... לכל אחד מאיתנו צרכים שונים, שעם השנים גם הם משתנים, ולכן עלינו לשנות את תוכניות הפנסיה שלנו בהתאם. ניתן לחסוך לפנסיה במספר דרכים, כאשר המרכזיות שבהן הן: קרן פנסיה, ביטוח מנהלים וקופות הגמל. ולכל אחת מאלה תוכניו רבות ומגווות. כיצד נדע, אם כן, איזו תוכנית היא הטובה ביותר לנו? לשם כך נצטרך ניתוח מעמיק של הצרכים שלנו בהווה ובשנים הבאות. האם אנחנו יכולים לעשות את זה לבד? האם יש לנו את כל הידע? ייעוץ פנסיוני רציני ומעמיק, כולל ניתוח צרכים, בדיקת תוכניות, מעקב ארוך טווח ועוד.
מתי זה התחיל
באפריל 2004, מינתה הממשלה את ועדת בכר לבדוק את נושא החסכון לפנסיה. בסוף 2004 הועדה הגיעה למסקנות אלה:
סוכני הביטוח דאגו לעצמם ולא ללקוח.
חברות הביטוח דאגו לעצמם ולא ללקוח.
העליה בתוחלת החיים גרמה לתמיכה גדולה יותר של הממשלה בגמלאים (תשלומי ביטוח לאומי לשנים רבות יותר.
אנשים רבים פדו כספים ולא נשאר להם כסף לפנסיה רבת שנים.
העובד נשלט על ידי המעביד בנושא בחירת ההסדר הפנסיוני.
ולכן, הוחלט בעקבות הועדה ודיוני הממשלה, לבצע הפרדה עם זיקה מוגבלת.
המשמעות, נוצר צורך בתפקיד משמעותי חדש: יועץ פנסיוני.

היכן מקבלים ייעוץ פנסיוני
ייעוץ פנסיוני ניתן לקבל כיום על ידי הבנקים ועל ידי יועצים פרטיים. מומלץ בחום לקרוא תחילה יותר בנושא הייעוץ הפנסיוני, לפי שתגיעו לייעוץ פנסיוני. מומלץ ללמוד את המושגים והמונחים, לעשות שיעורי בית ולבדוק את הצרכים שלכם כיום.
ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי
בכל ייעוץ פנסיוני הלקוח חייב לדרוש מהיועץ מסמך חתום של גילוי נאות. מדוע? הסיבה היא: אובייקטיביות של הגוף המייעץ.
חלק מהיועצים מקבלים את הכסף על הייעוץ מחברות הביטוח עצמן, ולכן הן אינן גובות מחיר על הייעוץ מהלקוח. להלן הבנקים שייצאו עם פרסומות לייעוץ פנסיוני חינם.
חלק מהיועצים גובים חלק מהכסף מחברות הביטוח וחלק מהלקוח.
וחלק גובים את הכסף מהלקוח בלבד.
על פי החוק, יועצים הגובים את הכסף מחברות הביטוח, יקבלו עמלת הפצה קבועה. תארו לעצמכם מצב, בו אחת מחברות הביטוח תציע עמלה נמוכה משאר החברות. הנחת הייסוד היא, שהיועץ לא יציע ללקוח את התוכניות של חברת ביטוח זו(למרות שיכול להיות ששם קיימת התוכנית העדיפה ללקוח), מכיוון שעדיף ליועץ להציע את התוכניות של חברת הביטוח שתשלם לו את העמלה המירבית!!!
אובייקטיביות של ייעוץ פנסיוני היא, כאשר הייעוץ הפנסיוני הוא לטובת הלקוח ב 100%!!!

www.wayout.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלדד זכאי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]