חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חיסכון בהדפסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לימודי עיצוב שנקר בצלאל

נושא המאמר: לימודי עיצוב
מאת: שמואל לוי   שמור מאמר למועדפים

לימודי עיצוב הינו תחום שהולך ומתפתח בקצב מואץ בארץ, עקב תהליכי הגלובליזציה שעוברת ישראל והחשיפה של הישראלי הממוצע לתחומי האופנה, ריהוט, אדריכלות ועוד. בכל מקום בסביבת החיים שלנו נמצאים מוצרים שעברו תהליכי עיצוב. החל בפריטי ריהוט כמו הכסא שעליו אנו יושבים, השולחן או המחשב שלנו, וכלה בבגדים, בדירה ובמכונית שלנו או באריזות מוצרי המזון שאנו רוכשים. בשנים האחרונות הפכו לימודי עיצוב לתחום מבוקש בקרב צעירים רבים הרוצים לרכוש מקצוע יצירתי ומעניין המספק חידושים וריגושים מידי יום ומידי עונה ודורש להיות עם האצבע על הדופק בכל הקשור לטרנדים ואופנות מקומיות ועולמיות.

מה כוללים לימודי עיצוב
לימודי עיצוב מאפשרים לסטודנט ללמוד לבחון מוצרים קיימים בעין מקצועית - האם הם מעוצבים בצורה אסתטית, האם הם נוחים? מה תרומתם לחיינו המודרניים והאם הם נחוצים בכלל? השלב הבא של לימודי עיצוב הוא פיתוח היכולת של הסטודנט לתכנן ולפתח מוצרים חדשים או לשפר עיצוב מוצרים קיימים בהתאם לדרישות השוק או מתוך יצירה עצמאית.

לימודי עיצוב בבתי הספר להשכלה גבוהה בארץ כמו בצלאל, שנקר, הטכניון בחיפה, מכון קווים בשיתוף עם המכללה למנהל בראשון לציון, ויצ''ו חיפה, המכון הטכנולוגי בחולון ועוד נמשכים ארבע שנות לימוד ונערכים במחלקה לעיצוב. תכנית הלימודים מורכבת ממספר תחומי לימוד וכוללת קורסי חובה וקורסי בחירה עיוניים וקורסים טכניים על בסיס סדנאות התנסות. סטודנט שרוצה לשפר את סיכוייו להתקבל לאחד מבתי הספר הגבוהים ללימודי עיצוב בארץ או בחו''ל יכול ללמוד במכינה לעיצוב שתכין אותו למבחני הקבלה של הפקולטה ותגדיל את סיכוייו להתקבל לתחום מבוקש זה.

לימודי עיצוב לפני שנות לימוד
בשנה הראשונה של לימודי עיצוב נלמדים היסודות המקצועיים התרבותיים וההיסטוריים השונים המהווים בסיס לכל תחום העיצוב. הנטייה כיום ברוב בתי הספר ללימודי עיצוב היא לעודד את הסטודנטים להתנסות במגוון גדול של תחומי עיצוב, בשיעורים ובפרויקטים כדי שכל אחד ימצא את התחום המועדף עליו מתוך מגוון תחומי העיצוב הקיימים כיום, כגון לימודי עיצוב תעשייתי, עיצוב אופנה, עיצוב פנים, עיצוב זכוכית וקרמיקה, עיצוב גרפי וכ''ד. בנוסף נלמדים כלי עיצוב שונים, כגון שירטוט ורישום, עבודה בדו-ממד ותלת-ממד ונרכשות מיומנויות וכישורים בהיבט המקצועי- טכני.

בשנה השנייה של לימודי עיצוב מתבצע יישום של הכלים שנרכשו בשנה הראשונה תוך שילוב תרגילי עיצוב ברמות שונות עד לתהליך של עיצוב מוצר שלם. כמו כן נלמדות טכנולוגיות תעשייתיות וקורסים בתולדות העיצוב. במוסדות מסוימים הסטודנט רשאי בשנה זו להרכיב בעצמו מסלול לימודים באמצעות בחירת קורסים מכל תחום של לימודי עיצוב בהתאם לנטיותיו האישיות בנוסף לקורסי החובה, ולעיתים גם לשלב קורסים במחלקות אחרות או במוסדות מוכרים מחוץ לאקדמיה בה הוא לומד.

בשנה השלישית מתקיימת עבודת בצוותים ומתאפשרת התנסות בתחומי עיצוב ממוקדים כמו עיצוב מערכתי, עיצוב יחידני ועיצוב וירטואלי תוך העמקת הלימוד של השפה הצורנית של העיצוב ושית דגש על פיתוח שפת עיצוב אישית. במוסדות מסוימים ללימודי עיצוב רשאים הסטודנטים בשנה ג' להשתתף בתכנית חילופי סטודנטים עם אקדמיות בחו"ל.

בשנה הרביעית והאחרונה ללימודי עיצוב הסטודנט צריך לבצע פרויקט גמר אישי שיהווה את גולת הכותרת של הידע והניסיון שרכש במהלך לימודי עיצוב, ולכלול תהליך שלם של עיצוב מוצר. פרויקט הגמר משמש לרוב גם ככרטיס הביקור הראשון של הסטודנט כמעצב ויכול גם להיות מוצע לגורם חיצוני בארץ או בחו"ל, אם הוא בעל אופי שימושי. בפרויקט הגמר משתתפים סטודנטים שהשלימו את כל קורסי החובה ושצברו את מינימום נקודות הזכות הנדרשות במחלקה. עם סיום לימודיהם, זכאים בוגרי המחלקות ללימודי עיצוב לתואר בוגר בעיצוב .B.Des.

www.cavim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שמואל לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]