חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הצורך בקיום מסחר אוטומטי לסוחר הפרטי בשוק המעוף בבורסת תל אביב : סיסטם לסוחרים במעוף stop loss אוטומטי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משכנתא הלוואה דיור

נושא המאמר: משכנתא - דיור חלופי לחייבי משכנתא
מאת: רונן סלע   שמור מאמר למועדפים

ועדת חוקה חוק ומשפט דנה לאחרונה בהצעת חוק שתחייב את הבנקים להציע דיור חלופי ללווה משכנתא אשר הבנק נאלץ לפנותו מביתו בשל אי יכולת להחזיר את ההלוואה. הצעת חוק זו באה בעקבות המצב הנוכחי בו מפונים מבתיהם אלפי משפחות לאחר שלא יכלו להשלים את החזר ההלוואה והן נותרות ללא קורת גג. הבנקים ניסו בעבר להימלט מאחריותן למציאת דיור חלופי ללווה משכנתא שלא החזיר את ההלוואה, בכך שחייבו את הלווה לחתום בעת לקיחת המשכנתא, על סעיף בו הוא מוותר על הדיור החלופי. לטענת ועדת חוקה חוק ומשפט הסדר זה אינו חוקי משום שזהו ניצול חולשת הזולת. הבנקים בתגובה מתנגדים לשינוי גורף בזכויות הלווה לדיור חלופי בטענה שהצעת חוק זו תגרום לעליית הריבית על המשכנתאות. הדיון בועדת חוקה חוק ומשפט ייסוב גם על מידת הכלת החוק רטרואקטיבית על לווי משכנתא שבעבר לא פרעו את ההלוואה במלואה ונותרו חסרי קורת גג. הצעת החוק תחול על מי שחתם על חוזה משכנתא עד לפני 5 שנים והיו לו עד 6 פיגורים בתשלומים. כמו כן מי שחתם על חוזה משכנתא עד לפני 5 שנים יוכל לבטל את חתימתו על סעיף ויתור על דיור ציבורי תמורת תשלום סמלי המקובל על שר המשפטים באישור המפקח על הבנקים. ועדת החוקה תאלץ גם להכריע על תקופת מתן הדיור החלופי על ידי הבנקים, בין אם היא תנוע בין שנה אחת עד שלוש שנים ממועד פינוי הלווה מביתו. הצעת הפשרה של האוצר עומדת על חצי שנה בה יזכה הלווה לדיור חלופי באזור מגוריו, כך שיוכל למצוא בפרק הזמן הזה דיור קבוע המתאים לצרכיו. האגודה לזכויות האזרח מתנגדת לפשרה שהוצעה על ידי האוצר בטוענה כי דבר זה יביא לחיסול הדיור הציבורי וכי על המדינה לרסן את הבנקים מול הלווים שנקלעו למצוקה, כדי להבטיח את אחת הזכויות הבסיסיות של האזרח והוא הזכות למגורים.

mashkanta-click2find.co.il/not_found.aspx?id=129


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן סלע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]