חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול בתלונות של לקוחות בדרך הטובה ביותר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נומרולוגיה צמיחה אישית תובנות זוגיות

נושא המאמר: חופש, התבוננות פנימה ו... הנומרולוגיה שבניהם
מאת: ציונה אבירם   שמור מאמר למועדפים

להיות חופשי ומאושר :) כמה משמעות יש לשתי המילים הללו... דרך ארוכה על האדם לעבור על מנת להגיע לשלמות שכזאת... מה קורה כאשר אדם אוהב חופש , אבל לא מממש את אהבתו? האם יודע הוא שהחופש כבול בתוכו כמו שטן והוא היחיד לשחרר אותו? חברים יקרים, החופש תם. בתקופה זו נתנו מנוחה לנשמה... כמעט ולא נגענו במקומות הכואבים, וזאת - על מנת לא לקלקל חלילה את האווירה. היום, זה הזמן..."החיים האמיתיים" במרחק נגיעה.. המסע מתחיל כעת? לצורך העניין, מזמינה אני למסע את אהובתי הנומרולוגיה לאמר את דברה? מיד מסתערת היא על שני מספרים שמאירים לנו את הסוגיה... מספר חמש ומספר שבע. שניהם יכולים להימצא בכל אחד ממרכיבי מפת הלידה.  מה הדבר העיקרי המאפיין את האדם שמספר חמש דומיננטי במפת לידתו? חופש כמובן! חופש הבחירה לפעול ולהחליט עפ"י צו ליבו. לאדם זה יש את היכולת לכך, מכיוון שמספר זה מכיל את כל חמשת החושים: ראיה, שמיעה, מישוש, טעם וריח. ואם יודע להפעיל אותם בהרמוניה - יכול הוא להגיע לגבהים? אולם- יש תנאי לכך... לגבהים אמרנו? כן...בזכות מספר שבע ישתבח שמו? והקסם הוא: היכולת להגיע לחשבון נפש מעמיק , קבלת תובנות וצמיחה אישית . מספר שבע זכה לאנרגיה מאד חזקה...ולמה? כי בפנים שלנו יש שבעה פתחי אנרגיה: שתי עיניים, שתי אוזניים, שני נחיריים ופה אחד. אם אדם יודע להשתמש נכון באנרגיה- יכול הוא להגיע לפסגת העולם:) וכדי לסבר את האוזן, הנה כמה מילים שסכומם בגימטרייה הוא שבע: עצמה, טהר, שכינה, חכם, דג , זוג וגם...מלך העולם:) מה שמעניין הוא שגם הקשת שבשמיים מורכבת משבעה צבעים... אז איך אפשר להרגיש גם חופשי וגם מאושר עם המתנות שקבלנו? ברגע שאדם חש אנרגיות שליליות של מחנק וחוסר מיקוד (חמשת החושים מתפזרים לו), עליו להבין שעל מנת להרגיש את החופש, חשוב שיתבונן פנימה לתוך עצמו. יפעיל את שבעת פתחי האנרגיה הקיימים בו, ייגע בכאב ויתחבר אל האור שבתוכו... עכשיו כשהוא חשוף יש לו את היכולת להיוולד מחדש . החיפוש העצמי יוביל אותו לחופש הפנימי לו הוא נכסף. בהצלחה מכל הלב, ציונה אבירם – נומרולוגית יועצת מוסמכת בתחום הנישואין וזוגיות 052-8231669 ...09-8346375 [email protected]

www.roga2002.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ציונה אבירם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]