חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד יתכן שילד מקבל חינוך טוב ובכל זאת יהיה סורר ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תחזוקת אתרים ניהול תוכן כתיבה שיווקית תוכן שיווקי

נושא המאמר: יש לך אתר? זוהי רק ההתחלה
מאת: שיר מנור, קופירייטרית ומעצבת גרפית, מנהלת "מילת הקסם", www.milat-hakesem.co.il, בעלת השכלה נרחבת בתחום הכתיבה והעיצוב, וניסיון של 10 שנים בניהול פרויקטי תוכן ועיצוב, בכתיבה ובעריכה שיווקית ועיתונאית, לאינטרנט ולדפוס, לכל קהלי היעד, בכל סגנון, על כל נושא   שמור מאמר למועדפים

בניית אתר אינטרנט אינה השלב האחרון בתהליך שיווק המוצר/שירות שלך באינטרנט. היא רק ההתחלה. אתר אינטרנט דורש תחזוקה שוטפת, כדי להיות תמיד רלוונטי ועדכני, באופן שיענה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי ויקדם אותך במנועי החיפוש.
נראה שמרבית בעלי העסקים מבינים שאתר אינטרנט לעסק הוא בגדר חובה היום. הם הפנימו שאם אתה לא שם אתה לא קיים, ודאגו לכבוש לעצמם פינה ברשת, אם באתר תדמיתי המכיל עמודים ספורים (פרופיל חברה, פירוט המוצרים, גלריית תמונות ופרטים ליצירת קשר), אם באתר מכירתי, ואם באתר המשלב תוכן עשיר עם מוצרים למכירה.
אתר אינטרנט דורש תחזוקה
חלקם משוכנעים שכאן הסתיים התהליך, ומעתה אפשר לנוח וליהנות מן הפירות העסקיים שיניב האתר. חשוב להבין שאין זה כך. אתר אינטרנט, כמו משרד פיזי, דורש תחזוקה שוטפת. משרד פיזי דורש ניקיון אבק, אוורור תכוף וריקון הפחים, אחרת איש לא יבקר בו, או שכל מבקריו יימלטו ממנו מייד. משרד וירטואלי, אתר האינטרנט, דורש תשומת לב דומה – חשוב לעדכן אותו בתדירות גבוהה.
למה חשוב לתחזק את אתר האינטרנט?
- מידע לא רלוונטי באתר שלך ירתיע את הגולש בו – הלקוח הפוטנציאלי. הגולש יבין שלא נגעת באתר למשך תקופה ארוכה, והוא ירגיש שלא השקעת בו כראוי, ושבאותו אופן לא תשקיע במוצר/שירות שאתה מוכר לו.
- הגולש המודרני רוצה יותר - באותו אופן שהסועד המודרני לא יסתפק ברוטב אלף האיים לסלט, שסיפק אותו לפני שנים לא רבות, כך הגולש המודרני לא יסתפק באתר המכיל תוכן דל שאינו מתעדכן. הגולש מחפש תוכן איכותי באתר, הנובע מהמומחיות שלך בתחום העיסוק שלך, ומקנה ערך מוסף למי שנחשף אליו. פרופיל חברה ופירוט המוצרים שלך לא יספקו את הגולש הממוצע. הביקור הראשון שלו באתר יהיה כנראה הביקור האחרון, וסביר להניח שהוא לא ייצור אתך קשר, ובטח שלא ימליץ לחבריו לבקר אצלך.
- תוכן רלוונטי המתחלף ומתעדכן באופן תדיר יעלה את הדירוג שלך במנועי החיפוש הפופולאריים, ובראשם גוגל. אתר שלא מתעדכן בקביעות בתכנים איכותיים גורר התעלמות מצד מנועי החיפוש. זה הדבר האחרון שהעסק שלך צריך עכשיו... או בכלל.
אין לך זמן לזה? תן למקצוענים לעבוד בשבילך
אנחנו יודעים שלבעלי עסקים/מנהלי שיווק אין את הפנאי הדרוש לשידרוג ולתחזוקה של אתר האינטרנט, ולכן אנו מתחזקים בעצמנו את אתרי האינטרנט של הלקוחות הגדולים במשק, בלי להטרידם – אנו כותבים את התכנים, על בסיס מילות המפתח הרלוונטיות לתחום העיסוק, ומזינים את התכנים למערכות ניהול התוכן.
אנחנו מומחים גם בעיצוב אתרים, ולכן אנו לוקחים אחריות גם על עיצוב ועימוד מקצועיים ומרשימים של כל עמודי האתר, כי הרי ידוע שתכנים איכותיים מוגשים באריזה יפה, כדי שיהיה מושך ונעים לעיין בהם.
כל מה שנדרש ממך הוא להגיד את מילת הקסם... ואנחנו לשירותך.

www.milat-hakesem.co.il/internet.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שיר מנור, קופירייטרית ומעצבת גרפית, מנהלת "מילת הקסם", www.milat-hakesem.co.il, בעלת השכלה נרחבת בתחום הכתיבה והעיצוב, וניסיון של 10 שנים בניהול פרויקטי תוכן ועיצוב, בכתיבה ובעריכה שיווקית ועיתונאית, לאינטרנט ולדפוס, לכל קהלי היעד, בכל סגנון, על כל נושא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]