חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מצברים לרכב ומה שביניהם...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום בגוגל קידום במנועי חיפוש חברה לקידום אתרים

נושא המאמר: 7 פינות שחשוב לסגור לפני שבונים אתר
מאת: גיא יום טוב   שמור מאמר למועדפים

כיום כמעט לכל עסק/חברה יש אתר. כל אחד רוצה להראות באינטרנט, הרי אם אתה לא שם אתה לא קיים...
המוטו הזה הוביל עסקים רבים לבנות אתרים בחפזון, מבלי מחשבה מוקדמת ממשית, צעד אשר הוביל אותם להפסדים.
חשוב להקדיש מחשבה עוד לפני שאתם מוציאים כסף מהכיס. ככל שתדעו יותר לפני שאתם בונים אתר, אתם מגדילים את הסיכויים להצלחתו.

להלן 7 פינות שחובה לסגור לפני שאתם מתחילים לבנות אתר.

1. אני יכול, אני יכול?

אתר מוצלח הוא כזה שמחזיר לך את ההשקעה ומייצר עבורך רווחים ועל מנת לבנות אתר כזה עלייך להשקיע משאבים- מבחינת זמן, כ"א וכמובן- כסף. עלייך לוודא שאכן יש לך את כל המשאבים האלה.

אל תקים אתר לפני שאתה בטוח שיש לך את היכולת לתחזק אותו. אל תקים אתר רק בגלל שכולם עושים. אל תחשוב "מה יש לי להפסיד". יש לך הרבה מה להפסיד- כמה פעמים נתקלת במעין "חצאי אתרים", אתרים שנראה כאילו לבעלים שלהם נגמר הכסף באמצע העבודה? זה לא הרושם שאתה רוצה להותיר אצל הלקוחות שלך. אתר שלא הושקעו בו המאמצים הראויים עושה נזק תדמיתי לחברה שאח"כ קשה מאוד לתקן.

תבנה אתר רק לאחר שאתה יודע שאתה מסוגל לתחזק אותו לאורך זמן ולגרום לו להצליח. אתה נכנס לעולם תחרותי ואתה צריך להתחיל להתחרות כשאתה חזק. לא צריך לחזור בתשובה בשביל להתחזק...אז אם צריך לחכות קצת, תחכה, זה יהיה שווה את ההמתנה.


2. מי אני?

תתפלאו אבל להרבה עסקים יש בעיות זהות קשות. העיקרית שבהן היא פיצול אישיות. מי אני? חברה שמספקת מידע מקצועי ללקוחותיה? חברה שמציעה קו של מוצרים למכירה? חברה שמציעה חידושים טכנולוגיים?
עלייך להגדיר לעצמך בשורה אחת מי אתה.
זו שאלה טריוויאלית כביכול אך זו השאלה החשובה ביותר שאתה צריך לשאול את עצמך.
התשובה לשאלה הזו תכתיב את הטון כולו של האתר שלך.


3. מי הטיפוס שלי?

תחליט מי הלקוח האידיאלי שלך. מי מבחינתך הוא השידוך המושלם? האם אתה רוצה לקוח שמקבל החלטה מהירה מהבטן? או האם אתה דווקא מעדיף את הטיפוס השקול שעושה מחקר שוק לפני שהוא מקבל החלטה? תחשוב גם במובנים דמוגראפיים של מין, גיל והכנסה. יהיה לך בהרבה יותר קל להחליט כיצד לעצב את האתר ואילו תכנים יהיו בו, לאחר שאתה יודע מי הלקוח האידיאלי שלך. מה שמוביל אותנו לעקרון הבא.

4. לעשות רושם

לאחר שהחלטת מיהו הלקוח המושלם שלך עלייך להחליט כיצד אתה רוצה להיות ממוצב בראשו. מה אתה רוצה שהוא יחשוב עלייך לאחר שהוא נכנס לאתר? שאתה חדשני? שאתה יצירתי? שאתה מגוון? מהו הרושם שאתה רוצה להותיר בו.


5. בין ממטרה למטרה

"מהי המטרה שלי באתר" היא גם שאלה טריוויאלית לכאורה, אך היא רחוקה מכך.
עסקים רבים, במקום לבחור במטרה, בוחרים ב"ממטרה" ויורים לכל הכיוונים. זו טעות של חובבנים שלא מסוגלים להגדיר מה הם רוצים. ואם אתה לא יודע מה אתה רוצה, איך הגולש יידע?

אם כן, עלייך להגדיר מטרה עיקרית אחת ולהתמקד בה.
אתה צריך לדעת לאן אתה רוצה להוביל את הגולש שלך ואז להתחיל לנווט אותו אל היעד.
האם המטרה שלך היא לגרום לגולש להתקשר אלייך? אז תפזר את הטלפון שלך ברחבי האתר. האם המטרה שלך היא לגרום לו לחשוב שיש לך את המוצרים הכי יפים בארץ? אז תמלא את האתר בתמונות מרהיבות, גדולות ואיכותיות. האם המטרה שלך היא לגרום לו לסלוק כרטיס אשראי? אז תפזר באתר טפסים מיוחדים לפרטי חשבון.


אתה בהחלט יכול להגדיר לעצמך שאתה רוצה את כל הנ"ל אך מילת המפתח כאן היא מינון. למשל- אם אתה יודע שקל לך יותר לבצע מכירה בטלפון אבל אתה לא רוצה לוותר על טופס סליקת כרטיס אשראי, אז מבחינת מינון, פשוט תבליט יותר את הטלפון שלך.
כאמור, רק לאחר שאתה יודע מהי מטרת העל שלך אתה יכול להחליט מהו המינון הנכון.


6. מצא את ההבדלים

השאלה הבאה שעלייך לשאול את עצמך נוגעת דווקא למתחרים שלך. ואם אתה לא מכיר אותם אז זה הזמן להכיר. אל תחשוב בכלל על לבנות אתר לפני שאתה יודע בדיוק מיהם המתחרים שלך.
אם כן, עלייך לעמוד על ההבדלים בינך וביניהם. מה מבדל אותך מהם?
מחיר זול יותר/יקר יותר? איכות גבוהה יותר של מוצרים? גמישות גדולה יותר? אתה קטן/גדול יותר מהם?


לאחר שאתה יודע מי אתה ומי המתחרים שלך אתה יכול להתחיל להביא את ההבדלים הללו לידי ביטוי באתר שלך.


7. תתרגל לרגל

אז אתה כבר יודע מיהם המתחרים שלך, עכשיו הגענו לשלב הבא- אתה צריך להתחיל לאסוף מידע על האתרים שלהם. לא צריך אמצעי אלקטרוניקה מתקדמים פשוט תכנס לגוגל ותתחיל "לרגל". תראה איך האתר שלהם מעוצב, כמה עמודים יש להם, באילו תכנים הם משתמשים, תבדוק היכן הם ממוקמים בתוצאות החיפוש, תנסה לעמוד על קהל היעד שלהם וכו'. תאסוף כמה שיותר מידע. אלה האתרים ש"תלך איתם ראש בראש" – מה שהם עושים, אתה צריך לעשות טוב יותר.



כאמור, מדובר בשאלות שהן "טרום" אתר אך הן בגדר טרום חובה.

לשאול לפני, בשביל לא לבלוע את הגלולה המרה של אחרי...

www.advanced.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]