חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הצבע בעיצוב פנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יחסי ציבור מושג חדש יעל לוטן לוטן תדמיות

נושא המאמר: PuReComm - יחסי ציבור בעדן החדש
מאת: יעל לוטן -מנכ"לית לוטן תדמיות בע"מ   שמור מאמר למועדפים

לפני הכל.....

הגדרת יחסי ציבור – להפוך מוצר / אדם / ארגון לידוע באופן חיובי בקרב קהלי המטרה שלו.
במילים אחרות תפקידו של יועץ יחסי הציבור הוא ליצור הסכמה בקשר לכך שהמוצר המוצע הוא הדבר הנכון עבור קהל היעד והמתאים לו ביותר.

מה זה ציבור? – קבוצה של אנשים בעלי מכנה משותף אחד או יותר ואשר ניתן להגיע אליהם.


PuRe Comm –יחסי ציבור בעידן החדש!

כל כך הרבה ספקולציות חטף תחום יחסי הציבור ,הכפשות ודימוי עצמי נמוך כלפי המקצוע הם שגרמו למנכ"לית אחת לקום ולשנות!
יעל לוטן בעלת משרד יחסי הציבור "לוטן תדמיות" החליטה לפתוח בעידן חדש. עידן טהור ללא שקרים או סטיגמות ,עידן שהמוטו העיקרי שלו הוא אמת ,הסכמה , וטוהר מידות. מול התקשורת ,בתקשורת ובכלל .

כמו משימה בלתי אפשרית.....

עכשיו לך תשנה לעיתונאים את ה"חשיבה הצהובה" את הצורך העיוור ברכילות ובחומרים שליליים כאן נכנסת לתמונה התפיסה החדשנית של יעל לוטן שאומרת מותר ואפילו חייב להיות איכותי ומוכר דווקא בגלל הדברים הטובים שאתה עושה ולא אחרי עשרים שנה שאדם מזיע בהקמת עסק להשתרבב לתקשורת רק בגלל המאהבת החדשה... הרי הרבה יותר חשוב יהיה לדעת שהוא תורם לחברה מאשר לדעת על חיי החברה שלו
,המותג PuRe Comm הוא תהליך שרקם עור וגידים במהלך הרבה שנות עבודה של יעל עם לקוחות רבים כאשר בניסיון להכניס כתבה על בעל עסק נתקלה בבקשה להביא את "אחותו הסוררת" כדי שיהיה מעניין .
יש סוג של זלזול באינטליגנציה של בני אדם כשנראה שמשהו שהוא לא שלילי, לא יעניין ומכאן נולד PuRe Comm .

חשיפת טוהר המידות של אדם והבאת האמת שלו לקדמת הבמה יוצרת את החדרת העשייה החיובית שלו לטובת הכלל. הכרה חיובית במוצר ובאדם המייצר משפרת פלאים את תדמית החברה כולה ,נכון תמיד אפשר לזרוק מילים כמו ,אסטרטגיה קריאייטיב ,פרודקשן ובזה לשכנע את הלקוח שהוא נמצא בידיים הכי מקצועיות שיש אבל השאלה ביחסי ציבור והיא בעצם השאלה המרכזית היא לא מה אני נותן בתור איש יחסי ציבור? אלא איך אני מעניק את השירות הזה ללקוח מה היא נקודת המבט המקצועית שלי בבניית האדם , המוצר אותו אני מעוניין לקדם.

כבר קרה לא פעם שאנשי יח"צ "גירשו" מישהו מאישתו ,"הכניסו להיריון את השכנה של...." רק למטרות חשיפה. באותה נשימה בדיוק לאדם נגרם מוות תדמיתי אף אחד לא ירצה לעשות עסקים עם אדם שרק מסתבך לא?

אז איך באמת עושים את זה בעידן החדש?

בטכנולוגיה של יחסי ציבור היה מרכיב חסר מאז ראשית קיומו של הנושא. השמטה זו הייתה אחד הגורמים העיקריים לכך שיחסי ציבור הפכו לנושא לא שלם וכתוצאה מכך לחיסרון פוטנציאלי למשתמש בהם. המרכיב הוא ממשות .

ממשות ביסודו של דבר היא מידת ההסכמה שמושגת בין אנשים או שאתה בהסכמה עם זולתך או שאתה בחוסר הסכמה ,בהתאם לכך תהיה הממשות שלך בו ברגע שתבין את הלקוח והוא יבין אותך ויסכים עם הדרך אותה אתה מתווה לעתיד אז מובטחת הצלחה לשניכם שכן מדובר פה ביחסי גומלין הלקוח מרוצה המשרד מפורסם באופן חיובי הלקוח לא מרוצה המשרד בבעיה חמורה של אי הבנה!
לא ייתכן שיינתן שירות שגוי ללקוח ברגע שברור מה הוא צריך .חשוב לזהות את חולשותיו מבחינה מקצועית ולנתב את כשרונותיו כלפי מעלה כדי ליצור אפקט חיובי עבורו. זו המטרה ! לקדם את הלקוח בגלל עשייה חיובית וכך להסיט ממרכז תשומת הלב את הדברים השלילים שאולי נדבקו בו בעבר. זה ניתן ,זה אפשרי וזו הדרך היחידה לפרוח!

הכוח העצום של עיתונים , מגזינים , רדיו , טלויזיה ו" תקשורת ההמונים" מכוון על ידי גורמים אינטרסנטיים ספציפיים והם מכוונים באמצעות שקרים לפיכך יחסי הציבור נהפכו מושחתים והפכו לטכניקה של "שימוש בשקרים באופן משכנע" .זה אפילו לא מתחיל בכתב ויותר מזה גם לא בעורך זה מתחיל מזה שאין הבנה בין מה שרצוי לפרסם ובין מה שרוצים לקרוא הרי אף אחד לא ייתנגד לקרוא בעיתון על דברים טובים שקורים.
והכוונה היא שהרוב יהיו מעשים טובים ומועילים לחברה במקום שחיתויות בצמרת............
אבל בזמנו מישהו חשב שלכלוך זה מה שרוצים ומשם התקבעה החשיבה ש"רק צהוב מוכר" ומשם שנים רבות של חוסר הבנה מביאים אותנו עד היום זמן שבו כבר לא יודעים למי להאמין אם בכלל ,התקשורת עצמה יוצרת משבר אמון בינה לבין הקוראים כאשר היא ניזונה משקרים אשר יוצאים לאור בסופו של דבר ומצריכים אלפי התנצלויות..........

כבר קרה במשרדנו עם לקוח שמיותר לנקוב בשמו שיצר עבודה גאונית בתחום מסוים ורצה להיות מוכר בגלל זה ולא בגלל סיפור חייו (שהיה מעניין לא פחות) . נתקל בקשיים מאחר ותשומת הלב התקשורתית היתה נתונה לעברו העשיר במקום ליצירתו המדהימה.

בעידן החדש PuRe Comm הולך לשנות את הכל !

בתפיסה שלנו הכל מתחיל מבנייה של האסטרטגיה כאשר החומרים צריכים להיות טהורים ומושתתים על הדברים החיובים שאותם עושה הלקוח ופחות על חייו הפרטיים ניתן לציין כמה ילדים אך לא מכמה אמהות....

חשוב לדעת שבעולם העסקים ובכלל בכל מקום שמך הולך לפניך. הרבה פעמים שמעת על אדם לפני שראית אותו ואולי אפילו הספקת לגבש דעה עליו לחיוב או לשלילה.
לכן כל חשיפה ואפילו הקטנה ביותר צריכה להיות מבוקרת עם מלוא תשומת הלב עליה כי דברים לפעמים יוצאים מהקשרם במיוחד כשיש למישהו אינטרס שכך יקרה(מתחרים וכו').

כדי לעשות קצת סדר בדברים ניתן לחזור למשולש הבסיסי של PuRe Comm ואותו לפרק לגורמים.

1.טוהר מידות – חשוב לדעת לספק מידע אמין ומדויק על הלקוח על מנת שלא ליצור משבר אימון בין הקורא לבין הלקוח אשר הכרחי עבורו כדי לשרוד.

2. הסכמה – חובה להבין את הלקוח ותוך כדי כך להגיע להסכמה של מה הכי טוב עבורו בנקודת זמן זו כאשר הדברים משתנים מזמן לזמן בהתאם לדרישות השוק.

3. תקשורת – לכאורה נראה שהתקשורת שולטת ביחצ"ן אך האמת רחוקה מכך , היחצ"ן הוא זה שמזין את התקשורת לכן חובה עליו להעביר לה חומר אמיתי מדויק וחיובי.


כאן נכנסים לתמונה משרדי היח"צ אשר בידם הכוח לשנות!. בתור חלוץ מרכזי יעל לוטן לקחה על עצמה את הפרויקט ויצרה את PuRe Comm בלוטן זה בא לידי ביטוי החל במסלול לימודים המכוון את היועץ לאחריות חברתית ומוסרית והקפדה על כללי אמת. וכלה בנתינת אסטרטגיה ללקוח אשר מבוססת כולה על הפרודקט החיובי של הלקוח .

להגיד אחריות חברתית זה טוב ליישם בשטח הכי טוב.

כאשר לפני חמש שנים חברת פרטנר תקשורת הייתה עדיין בחיתוליה נאלצו בחברה להתמודד עם בעיה כואבת . התדמית השלילית של האתרים הסלולרים אשר צצו בכל מקום כפטריות אחרי הגשם.

עבור בעיה אנושית זו נבנתה אסטרטגיה גאונית אשר הושתתה על בניית קשר אמיתי ואמין עם הקהילה ,קוראים לזה אחריות חברתית.
על שילוב בין טכנולוגיה לקהילה ,על נתינת מוצר חיובי והענקת אכפתיות אמיתית מצד פרטנר לקהילה.

בינתיים בחסות ORANGE נבנו עשרות חדרי מחשבים בפריסה ארצית ומידי קייץ מתקיימות קייטנות המבוססות על טכנולוגיה וכייף.

מעורבות ארגונים ועסקים בקהילה היא תופעה הולכת ומתרחבת בשנים האחרונות ,קהל היעד מכיר ביכולת העסק לתת מהלב ללא שום תמורה על מנת לתרום ולשפר והדבר יוצר הסכמה ואמון בטוהר המידות עליהם נבנה העסק .
תדמית חיובית ואכפתית לחברה היא הדרך היחידה בה ניתן לא רק לקנות קהל יעד אלא וחשוב יותר לשמר אותו!
חמשת השנים האחרונות בהן פרטנר מהדקת את קשריה עם הקהילה הוכיחו כי תכנון אסטרטגי ארוך טווח וניהול תדמיתי נכון הם הנוסחא להצלחה והעובדות מדברות בעד עצמן.......

יעל לוטן – מנכ"ל לוטן תדמיות.








www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן -מנכ"לית לוטן תדמיות בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]