חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מידע למטייל בסלובקיה - סלובקיה - טיולים - טיול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שלומי יקיר עיצוב שמלות כלה שמלת כלה שמלות כלה

נושא המאמר: המסע אחר שמלת הכלה המשתלמת
מאת: ליאת כהן   שמור מאמר למועדפים

אחרי בחירת החתן, השמלה היא הבחירה הקשה ביותר שעל כלה לבצע בדרך לחופה ; המחירים? בדרך-כלל גבוהים מאוד, ועלולים לטפס לעשרות אלפי שקלים; לקראת עונת החתונות מסביר המעצב שלומי יקיר איך לעבור את המסע לחיפוש שמלת הכלה מבלי לקחת משכנתא.
השכרת שמלת כלה היא בדרך-כלל עסקה חד-פעמית. למרות שמדובר בבגד הנלבש פחות מ-10 שעות, ההוצאה עלולה להגיע לעשרות אלפי שקלים. יותר ויותר כלות בוחרות מתוך עיקרון לא להיות חלק מקונצנזוס יקר זה ולא לקחת משכנתא עבור שמלה לערב אחד ובוחרות באלטרנטיבות משתלמות יותר. המעצב שלומי יקיר מונה את הקריטריונים החשובים לבחירת השמלה:
מחיר - בחירה בשמלה מוכנה על המדף או שמלה חדשה בעיצוב אישי כמובן שדגם קיים של שמלת כלה יעלה פחות משמלה בעיצוב אישי. סוגי הבד מהווים גורם משפיע ביותר בנושא העלויות - סוגי הבד השונים ואיכותם משפיעים אף הם על העלות הכללית, הוספה של חבילות עיצוב שיער ואיפור גם משפיעות על העלויות.
איכות התפירה והגימורים - יש הבדל גדול בין שמלה הנתפרת אצל תופרת ובין שמלה של מעצבים, ניתן לראות זאת בתפורים ובגימורים של השמלה באופן בולט כמעט לכל עין. כאן נכנס גם עניין הגזרות של השמלות, איך השמלה יושבת עליך, האם היא מחמיאה לך, לא תמיד השמלה שחלמת עליה היא מתאימה לך
פקטור נוסף וחשוב מאוד עבור הכלה הוא היחס האישי והרגשת הביטחון שהיא מקבלת בסטודיו בו היא בוחרת לעצב את שמלת הכלה שלה, בייחוד בגלל הלחץ שכרוך כל הדרך אל החופה ובייחוד בלחץ שהכל יתקתק באותו היום הנכסף, יחס אישי – איך מתייחסים אלינו כשאנו מגיעות למדוד ולבדוק שמלה ואיך מתייחסים אחרי שכבר סגרנו את העסקה וכל הדרך אל החתונה, האם מתחשבים ברצונות שלנו, האם יש חשיבות לפרטים הקטנים, האם המעצב נוסך בך רגש של ביטחון .
והנוחות שבעיצובים – חשוב שבשמלה שאת הולכת להשתולל ולהתרגש כמה שעות תרגישי נינוחה ומשוחררת. בדקי כמה כלות יהיו אתך באותו היום שאת צריכה להרגיש מלכה אחת ויחידה.
המעצב שלומי יקיר משיק את קולקציית 2009 של שמלות הכלה שלו בסטודיו המשפחתי שלו במערב ראשון, בקולקציה החדשה שלו מקפיד שלומי בשימוש בבדים היקרים ביותר: משי, טאפטה, שיפון ותחרה שלעיתים שזורים בעבודת יד ובמלאכת מחשבת באבני חן אמיתיות, פניני מים ואבני קריסטל פראיים. הקולקציה בולטת בקווים נקיים וקלאסיים עם בדים נשפכים בדגש על נוחות ועל גזרות מחמיאות במיוחד. הוא מציע במקום שינויים לשמלות לפי טעמך ומבנה גופך ואף מאפשר גם עיצוב חדש ואישי שיתאים רק לך. בסטודיו הם עובדים בהרמוניה כמעט כל המשפחה מה שנותן לך להרגיש בבית - יחס אישי סבלנות ואהבה. המחירים אצל שלומי יקיר הם מחירים הכי הוגנים ושפויים באזור המרכז: שמלה לדגם קיים תעלה 3500-4300 שקל. שמלה חדשה בעיצוב אישי 4900-5500 שקל. ושמלת אבני החן הטובות תעלה לכן בתפירה חדשה ושזירת יד 6300 שקל בלבד!!! וגם אם ימצאו חן בעינייך התכשיטים שמעצבת דנה תוכלי לקחת שרשרת וצמיד ללא כל תוספת בתשלום. גם הדילים שהוא מציע לאיפור ושיער עם שורה של נותני שירות לפי בחירתך הם דילים משתלמים וטובים.
שלומי מאמין באמת ובתמים שמעל לכל הוא היחס החם לכלה ובנוסף שלא צריך לשלם כל כך יקר עבור שמלה שנלבשת רק לערב אחד ועדיין אני לא מתפשר ברמת האיכות של תפירת השמלות. מה גם שהסטודיו שלנו הוא חלק מהבית ולכן אני לא מוסיף במחירים של השמלות גם ארנונה, שכירות יקרה, עובדים וכו'... אז רק הכלות מרוויחות. שיהיה במזל!!!


www.mitchatnim.co.il/members/shlomiyakir/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאת כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]