חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קייטרינג למסיבות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שלומי יקיר שמלת כלה עיצוב שמלות כלה שמלות כלה

נושא המאמר: שמלת הכלה שתשפיע על עתיד חיי הנישואים שלך
מאת: ליאת כהן   שמור מאמר למועדפים

בקולקציה החדשה שלו מביא לנו המעצב שלומי יקיר שמלת כלה המשובצת באבני חן יקרות וטובות שיכולות להשפיע על מצב הרוח ביום החתונה ועל עתיד חיי הנישואין שלך.

בחירת האבנים נעשתה אחרי מחשבה רבה ומעבר ליופיים עוצר הנשימה הם נבחרו על מנת למלא את הכלה באנרגיות חיוביות ולהעניק תחושה של רוגע וביטחון ביום החתונה. את ההשראה לעיצוב הדגם קיבל המעצב שלומי יקיר תוך כדי טיול עם משפחתו בעיר ג'אייפור בראג'סטן שבמערב הודו, שהיא ארץ אבני החן.
שלומי יקיר משיק את הדגם המיוחד בקולקציה החדשה שלו ועושה בדגם כדרכו, שימוש בבדים היקרים והעשירים ביותר - משי, שיפון ותחרה שעליהם שזר במלאכת מחשבת אבני חן יקרות משפיעות ולא קונבנציונאליות שהן דוגמא ליופיו של הטבע.

אבן האופל – תעניק אושר, שמחה, ביטחון עצמי ותגביר את המודעות לרגש בייחוד בזוגיות.האופל היא אחת האבנים הידועות בעולם ואחת הנמכרות ביותר מאז ומעולם. תרבויות קדומות האמינו כי לאופל תכונות קדושה, יכולת ראיית הנולד והגנה חזקה מפני מחלות. לאבן האופל יכולות רבות והיא עוצרת בתוכה עוצמות חזקות. האופל גורמת ליציאת האמת הפנימית החוצה: לאנשים פתוחים אבן האופל תעניק אושר, שמחה, ביטחון עצמי ותגביר את המודעות לרגש ולזוגיות.
אבן הריינבומונסטון – מביאה הרמוניה לזוגיות . מרוממת מצב רוח. ביכולתה להקל על הריון ולידה. המונסטון ריינבו לבן עם נצנוצים צבעוניים: לשמירה על זוגיות ושמחה מוסיפה גם שלווה. מומלץ להעביר אבן מונסטון מאחד לשני אחת לשבועיים.אבן השומרת על האהבה ומביאה אותה בכל פעם מחדש.
אבן הטופז – טופז משמשת להרחקת עצב והרגשת דיכאון, הגברת יצירתיות, הענקת אנרגיה טהורה וחיזוק האהבה העצמית.מביאה ומחזקת את האדם הקרוב אליה להבנות מטפיזיות, מעוררת אהבת הזולת, עוזרת ומרחיבה את דעתו של האדם להבנת השפע והשגתו, תומכת ועוזרת ביצירת תקשורת ומערכות יחסים.
אבן הקריסטל – אבן נהדרת לאיזון האנרגיות ולהקלה על לחצים. היא מגבירה את יכולת האהבה והבנת הזולת ולכן טובה מאוד לזוגיות, במיוחד כאשר קיימים חילוקי דעות וויכוחים מתמידים.הפלא הגדול הוא שאבני הקריסטל מורכבים מאותם חלקיקים שמהם עשויים גם אנו בני האדם, רק בצירופים שונים.
אבני הקריסטל מתחברות עם אנרגיה של היקום, סופגות את האור לתוכן, ולאחר מכן מקרינות ושוברות אותו לכל צבעי הקשת.
פניני מים פראיים – פנינים הגדלות בטבעיות באוקיינוס ההודי, מנקות אנרגיות רעות, מעודדות יצירתיות, טבעיות, זרימה מחודשת והצלחה בבחירות חדשות.
למותר לציין כי רק ההתבוננות באבנים גורמת לנו הנאה ורצון ומשיכה לגעת ולחוש אבן מסוימת והתדרים שלה.

כל כך הרבה אבנים טובות ומשפיעות יכולות לרוממם את מצב רוחך, ליצור בתוכך אהבה, סבלנות ושלווה שכל כלה ביום חתונתה הלחוץ בדרך כלל הייתה שמחה לו הייתה חווה את ההרגשה.
את הדגם המיוחד ניתן לראות באתר :

http://www.mitchatnim.co.il/members/shlomiyakir/

www.mitchatnim.co.il/members/shlomiyakir/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאת כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]