חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בחירת רהיטים לבית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שפע יחסי ציבור יעל לוטן לוטן תדמיות

נושא המאמר: הנוסחא לשימור השפע
מאת: יעל לוטן -מנכ"לית לוטן תדמיות   שמור מאמר למועדפים

הנוסחא לשימור השפע!

מי מאיתנו לא מאחלת לעצמה רווחים גבוהים?, כאשר עסק מרוויח זה סימן מובהק לכך שהוא מבצע את הפעולות הנכונות עבור ההישרדות שלו ועבור גדילתו.

זה טוב ונחמד להרוויח השאלה היא אם יודעים באמת איך לשמור על הרווח. רווח יכול להיות חד פעמי או קבוע הכול תלוי בדרך בה את מנהלת את העניינים.
אני מכירה שיטה מצוינת אשר הוכיחה את עצמה אצלי בגזרה ואני לא רואה סיבה לכך שלא תעבוד גם אצלך. מדובר במדע מדויק והצלחה מוכחת.
לפני הכול אקדים ואומר שהצעד הראשון הוא לעבוד לפי סטטיסטיקות אמנם אנחנו בעידן שרובנו עושות זאת כבר אך מי שלא פשוט חייבת.
גרף סטטיסטיקה הוא אמצעי מדידה של סה"כ הפרודקשן שלך בשבוע. הגרף נותן לך תמונת מצב ברורה ועדכנית לגבי התקדמות או לחילופין ירידה בתפוקה. סטטיסטיקה צריכה להיות גם אישית לגבי כל עובד ועובד וגם כללית אשר נותנת תמונת מצב לגבי כל העסק. הרי לכל עובד יש את המוצר שהוא מספק ללקוח בין אם זה יצרני או שירותי . הכול מדיד ונתון למעקב. ברגע שהסטטיסטיקה עובדת את יכולה לזהות בקלות ובזמן תנודות בעסק לכאן או לכאן וכך למצוא את הפיתרון במהירות המקסימלית ולמנוע הידרדרות. אם הגרף מראה על עלייה משמע שעלייך לנקוט במספר פעולות אשר ישמרו עליו במצב אידיאלי זה. יש להיזהר מאוד זה לא הזמן "לנוח" גם אם נראה כך. למעשה מצב של שפע הוא המצב הכי מסוכן לעסק כי אם לא תנקטי במספר פעולות לשמירה עליו תצנחי בצורה דרסטית לגירעון....
ישנן שני נוסחאות לשימור עסק בשפע אחת מדברת על נושא כספים והשנייה על שפע בפעולות אשר מביאות לקידום העסק (וכאן הכוונה לגרף האישי של כל עובד ועובד).

נוסחא א' – שפע בכספים

חסכי – הפעולה הראשונה שעלייך לעשות כאשר יש לך שפע כספי היא לחסוך.
כן, יש נטייה לחשוב שזה הזמן לבזבוזים "כי יש הרבה" אך זו טעות אשר יכולה לגרום לגירעון כבד במצב כזה את לא קונה דבר אשר יש בו התחייבות עתידית.

שלמי את כל חובותייך – דאגי לשלם את כל חובותייך מקטנים ועד גדולים. ממש כל חוב שתוכלי לגרד כי רק כך תהיה לך תמונת מצב ברורה לגבי סך כל ההון הכספי שנותר לרווחת העסק.

השקיעי – את הסכום הנותר לאחר תשלום כול החובות השקיעי באמצעים לייעול השירות או המוצר אותו את מספקת דבר אשר יעזור לך להרוויח יותר גם בעתיד.

גלי מה הביא לשפע – מן הסתם חייבת להיות פעולה מוצלחת אשר הביאה לעלייה.
עלייך לגלות מה הוא הדבר אשר הביא את השפע ולדאוג לחזק את הפעולה. כאן בא לידי ביטוי היתרון הענק של גרף הסטטיסטיקה. מייד כאשר את מבחינה בעלייה תוכלי גם לדעת איזו פעולה בוצעה באותו שבוע ואותה לחזק.

ידוע וברור לכולנו שחריצות ויעילות גורמות לעלייה ברווחי העסק. אין סיכוי שבעסק בו העובדים מבצעים פעולות במהירות ובמקצוענות לא יהיו גם רווחים. לכן אנו מודדות גם את התפוקה האישית של כל עובד ועובד כדי שגם בגזרה הזו תוכל להיות לנו שליטה מלאה על המצב.

הנוסחא השנייה היא נוסחא לשימור "שפע" של פעולות.

1.חסכי – גם כאן השלב הראשון הוא חיסכון. אלא שכאן מדובר בחיסכון של פעולות. חסכי בנוגע לפעולות שהן אינן הכרחיות או מפוזרות אשר לא תרמו למצב הנוכחי. בצעי רק פעולות אשר נועדו להגברת הפרודקשן שלך אני חותמת לך על תוצאות מדהימות.

2. דאגי לכך שכל פעולה תיחשב – אל תיקחי כל חלק בפעולות חסרות תועלת. כל פעולה חדשה צריכה לתרום ולהיות מהסוג שרק יקדם ויעצים אותך.

3. חזקי את כל ההישגים – בכל מקום בו קיבלת הישג שמרי עליו!
אל תיתני לדברים להירגע או לחילופין להידרדר. המצב הגרוע ביותר שיכול להיות בעסק זה מצב של רכבת הרים בה דבר לא יציב ופעם את למעלה ופעם למטה. כל יתרון או הישג יש לו ערך אשר לא יסולא מפז וחובה לשמור עליו.

מנהלת יקרה, לאחר פירוט הנוסחאות לשימור מצב בו העסק שלך נמצא בשפע חשוב לזכור שהעבודה עם גרף נכונה עבור כל עסק אשר מכנה את עצמו יצרני או שירותי. כל פעולה היא משהו שניתן לכמת אותו ולמדוד אותו וזו הדרך היחידה לקבלת תמונת מצב ריאלית ומדויקת.
כך תמיד תהיה לך שליטה גם על התפוקה האישית של כל עובד ועובד. בעסק המתנהל ע"פ סטטיסטיקות קשה מאוד לטעות מאחר וגם כאשר נוצרת הבעיה הקטנה ביותר אין לה סיכוי לגדול ככדור שלג כי רואים אותה מייד על הגרף, לומדים לזהות מהיכן היא נובעת (לדוגמא: באותו שבוע עובד מסוים היה חולה, ספק עיכב סחורה, גבייה לא בוצעה בזמן וכן הלאה).
ברגע שזיהית את הבעיה ואת המקור לה תוכלי על נקלה למצוא את הפתרון האופטימלי ביותר עבורה אשר יסייע להמשיך הלאה למצב של שפע תמידי!

חשוב להדגיש שנוסחאות מצבי הפעולה קיימות על מנת שניישם אותן. יישום מצב הפעולה הנכון מפחית כ-90 אחוזים של מקריות מתוך פעילות עסקית או כלכלה אישית.המשתנים הם רק עד כמה טוב תוכלי להעריך את הסיטואציה ועד כמה את נמרצת ביישום הנוסחאות. אין סיבה בעולם שלא תצליחי כאשר את מבצעת הכל על הצד הטוב ביותר.
מבוסס על עבודותיו של ל.רון. הבארד

www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן -מנכ"לית לוטן תדמיות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]