חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נושא משרה - נושא באחריות בגין עבירות איכות סביבה - איכות הסביבה - עבירות איכות סביבה - מאמץ גלובלי - אחריות פלילית





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כתיבה שיווקית קופירייטינג תוכן שיווקי קופירייטר

נושא המאמר: תוכן שיווקי לאינטרנט – לא כל אחד יכול
מאת: שיר מנור, קופירייטרית ומעצבת גרפית, מנהלת "מילת הקסם"   שמור מאמר למועדפים

כותב לעצמך מאמר או פרופיל חברה? אולי כדאי לשקול זה שוב...
הטרנד החדש-ישן של אתרי מאמרים ופורטלי עסקים באינטרנט, המאפשרים לפרסם מידע אודות עסקים חינם אין כסף, גרם לבעלי עסקים קטנים לקפוץ באושר על המציאה. כאשר התקציב לפרסום כה זעום, אין משמח ממדיה פרסומית בחינם. הדבר היחיד הדרוש לפרסום באתרים מסוג זה הוא תוכן שיווקי – פרופיל העסק שמדגיש את איכויותיו ומאמרים אודות תחום העיסוק, שיעניינו את הגולשים בדיוק במידה שתביא אותם ליצירת קשר. כדי להמשיך ולחסוך, רבים מבעלי העסקים הקטנים מחליטים לכתוב את התכנים השיווקיים בעצמם.
הבעיה היחידה בהחלטה הזו, היא שהשיקולים המנחים אותה הינם קצרי טווח. נכון, היא מבטלת את הצורך בהשקעה מיידית בקופירייטר מקצועי, אולם כתיבה דורשת זמן ומאמץ רבים, בעיקר מאנשים שאין זה תחום ההתמחות שלהם, וזמן שווה כסף. חשוב מכך – השקעת הזמן והמאמץ בכתיבה לרוב אינה מובילה לפנייה של לקוחות פוטנציאליים, והדבר מביא להפסד לטווח הרחוק, שעולה בהרבה על החיסכון. יש כללים לכתיבה שיווקית נכונה, במיוחד לאינטרנט, ונדרשים עבורה ניסיון והבנה שיווקית. לא כל אחד יכול.

הרי לכם כמה טעויות נפוצות המאפיינות תכנים פרסומיים לא מקצועיים המופיעים ברשת –
- הארכת יתר – כבעלי עסקים, רובנו מאמינים שכל מה שאנו עושים חשוב וראוי לציון, ושוכחים לפעמים שלרוב הגולשים באינטרנט אין זמן, ואם יש זמן – אין סבלנות. למעשה, אנחנו הגולשים לא קוראים אלא מרפרפים. אם איננו מאתרים במהירות את הנושא שחיפשנו - נמשיך מייד הלאה.
- דוחים את העיקר – מגבלת הזמן והסבלנות של הגולשים צריכה להנחות את הכותב גם בתכנון סדר העדיפויות של הנושאים שיידונו בטקסט. על כן, הכתיבה צריכה להיות רק השלב הסופי בתהליך שלם של גיבוש אסטרטגיה שיווקית, הגדרת מטרות ויעדים לשיווק, והחלטה מה כדאי להבליט תחילה, מה לשמור רק למתעניינים ומה להשמיט. כמו בידיעה חדשותית – העיקר צריך להופיע בהתחלה, כדי שלא יקרה מצב שבו קהל היעד נחשף לתוכן, חלף על פניו ועבר הלאה, מבלי להגיע לעיקרו.
- קפיצה מנושא לנושא – זו הבעיה שמטרידה אותי, באופן אישי, יותר מכולן. לרוב, כאשר אני מקבלת מלקוח טקסט לעריכה שיווקית, אני משקיעה את רוב הזמן בארגון הטקסט לנושאים - גרירת משפטים ממקום למקום כך שייצרו רצף הגיוני. אנשים שאינם מתמחים בתחום הכתיבה, נוטים להעתיק משפטי מפתח שפורסמו באתרים העוסקים בתחום דומה, בלא קשר בין משפט למשפט, ולצרף אליהם מחשבות אישיות שלהם, בדיוק באופן שבו הן מסודרות בראשם. התוצאה היא לרוב "סלט" שקשה מאוד לעורך המקצועי להבין את פשרו, קל וחומר ללקוח הפוטנציאלי.
- חזרות מיותרות - חוסר הארגון של הטקסט ו"השאלתו" ממגוון מקורות באינטרנט מביאה בדרך כלל את הכותבים למצב של חזרה על רעיון פעמים רבות לאורך הטקסט, כל פעם בניסוח אחר, באופן שעלול להתיש את הקורא.
- שימוש יתר בסופרלטיבים – כל מחמאה דורשת גיבוי. כתיבה שיווקית צריכה להכיל את הגיבוי בלבד, ולהותיר בצד את המחמאות העצמיות. במקום סופרלטיבים, כדאי לציין את החוזקות האובייקטיביות של בית העסק, אותם גורמים שמבדלים אותו ביחס לבית עסק אחר בתחומו.
- שימוש בקלישאות – אנשים לא אוהבים קלישאות שחוקות. הם נוטים לדלג עליהן ולהמשיך הלאה, ואוטומטית מתקשים להתחבר אל הגורם המשתמש בהן.
- שימוש במונחים מקצועיים – רוב בעלי המקצוע מבלים את היום עם קולגות שמכירים את כל הז'רגון המקצועי שלהם בעל פה. כתיבה לאינטרנט, הפונה לצרכן הסופי ולא לקולגה, צריכה להיות נטולת מושגים שהגולש לא מבין. כתיבה שיווקית נכונה צריכה לקרוא את קהל היעד, ולהשתמש רק במילים שמדברות אליו.
וזוהי רק ההתחלה...
כתיבה שיווקית היא תורה שלמה.
כדאי ומשתלם לאפשר לבעלי המקצוע לבצע אותה.


www.milat-hakesem.co.il/homepage.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שיר מנור, קופירייטרית ומעצבת גרפית, מנהלת "מילת הקסם" שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]