חיפוש מאמרים

11626 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פרחים, משלוחי פרחים, טיפול בפרחים ועוד...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניהול אסטרטגיה עובדים כוח אדם

נושא המאמר: עובדים כאסטרטגיה
מאת: משה שמא   שמור מאמר למועדפים

אסטרטגיה עסקית אמורה להעניק לארגון יתרון תחרותי בר-קימא, כלומר כזה שלמתחרים שלנו יהיה קשה להעתיק אותו ואו לחסלו חלילה.
בעידן הנוכחי, רבות מן החברות גיבשו אסטרטגיה טכנולוגית, קרי כזו המטילה את יהבה על חדשנות טכנולוגית ככלי ליצירת היתרון התחרותי הנכסף ואולם, כל בר דעת מבין שיש בכך משום ראייה קצרת טווח, שכן חסמי החדירה בתחום זה - ברמת הידע והפיתוח - הם לרוב נמוכים וקלים לחיקוי ולשדרוג על ידי המתחרים.
אלו מן החברות שיחליטו כי האסטרטגיה התחרותית שלהם תבוסס על שירות משופר, גם הם לא יוכלו להציג הישגים משמעותיים לאורך זמן, שכן טכניקות שירות, מוצלחות ככל שיהיו, ניתנות לשכפול, שדרוג וחיקוי במהירות רבה ויתרה מכך, בעולם העסקי הנוכחי, שירות מעולה הוא כבר תכונה ארגונית בסיסית שבלעדיה ממילא אין לאף ארגון יכולת לשרוד.
לא ניתן כאן פירוט מלא על כל האסטרטגיות הגנריות הנוספות ובכללם: מחיר נמוך, בידול ואו מיקודי נישה למינהם - כולן בהחלט טובות, בהקשר הענף, הזמן, אופי התחרות ומצבי אי הוודאות השונים ואולם ישנה אסטרטגיה מנצחת אחת והיא: העמצת וטיפוח העובדים.
מאמר זה מבקש להאיר את הזירה היחידה שבה המתחרים שלך לא יוכלו לשכפל אותך, להעתיק את יתרונותיך ואו לבטל את יתרונך התחרותי - זירת המשאב האנושי.
אם ברצונך ליצור יתרון תחרותי אמיתי, חזק, בר-קיימא, יצירתי ושונה - עליך לוודא שהעובדים שלך אוגרים בתוכם מרכיבי ידע ומקצועיות ראויים.
טיבו של מאמר שהוא תמציתי ומציין נקודות מרכזיות ולפיכך ראוי גם כאן לסכם מספר פרמטרים שכל מנהל ארגון חייב ליישם בהקשר לעובדיו:
1. בחר אותם בקפידה והשקע בתהליך הסינון והמיון.
2. נקוט גישה ניהולית המעניקה עצמאות לעובד בביצוע תחומי אחריותו אך קיים מערכת בקרה יעילה.
3. עובדים מקצועיים ומוכשרים ראויים לתחושת שיוויון והכרה בערך. כמנהל הענק להם תחושה שכזו.
4. שתף אותם במידע שכן שיתוף במידע יוצר אמון.
5. תגמל ביצועים טובים - בין אם בשכר, במשוב חיובי ואו בקידום מקצועי.
6. הגדר להם במדויק את תחום אחריותם והגדרת תפקידם ואל תהסס להטיל עליהם אחריות מלאה על ביצועי תחום זה.
7. הענק להם ביטחון - הן במקום העבודה והן ביכולותיהם לבצע את המשימה. ביטחון עצמי מקצועי הוא התכונה שאתה כמנהל הכי מעוניין בה אצל העובד.
8. עסוק בניהול ולא בביצוע מטלות העובד.

טיפוח המשאב באנושי הוא האסטרטגיה המצליחה ביותר לכל ארגון ולפיכך כל עסק, לפני שמבצע תהליך אסטרטגי מעמיק, ניתוחי שוק, גיבוש חלופות ויישומים כאלה ואחרים, מוטב לו שיצור בסיס מוצק פנימי בדמות עובדים בעלי מומחיות גבוהה בתחום עיסוקם.

כותב המאמר, משה שמא, מנכ"ל חברת MSM ניהול וייעוץ אסטרטגי בע"מ. mssh@zahav.net.il 052-3469774

msm.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה שמא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."