חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
10 רעיונות למסיבת הרווקות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אסטרטגיה מותגית שיווק מותג מיתוג

נושא המאמר: מהי אסטרטגיה מותגית ?
מאת: גדעון כלימיאן   שמור מאמר למועדפים

אסטרטגיה מותגית מתחילה במחקר, עוברת להסקת מסקנות, בדרך עוברת בידול עם הבטחה ברורה וממשית, דרך זהות תאגידית ועד לחיוך שלך כל הדרך לבנק.
אסטרטגיה מותגית, הינה הדרך, היא המסע שעוברת הפירמה כדי למכור את מרכולתה ולהציג את הבידול האמיתי שלה בפני צרכניה ובתמורה למלא את כיסך במרשרשים.
אסטרטגיה מותגית צריכה קודם לכול לענות על השאלה היכן ימוקמו המאמצים השיווקיים שלך?. ולנו ב Mesh Branding דרושים לכך מחקרים.
לאחר תהליך המחקר יתבהרו השמיים ויהיה ברור לאן לכוון את עיקר הכוחות השיווקיים של הפירמה.
אחרי השאלה מי הם הצרכנים הפוטנציאליים, יש לשאול - מה אתה יכול להציע לאותה אוכלוסיה שלא הוצע לה עד עכשיו?.
הפירמה חייבת להציע הצעה שתהייה חדשה יותר ועדיפה על ההצעה הקיימת בידיהם היום.
זוהי דרך אגב ההבטחה שלך ללקוחותיך, זוהי ההצעה שהמבדיל בינה לבין האחרות, היא התועלת המושגת בעיני הצרכנים, תועלת הקיימת במוצר שלך ושל הפירמה שלך בלבד.
במידה ואפיינת את הצרכנים שלך ובמידה ויצרת לכבודם תועלת ממשית הרי שהדרך בירורה לך ויש בידך תחילתה של אסטרטגיה מותגית – כזאת, שתשמש אותך כמפת הדרכים של הפירמה ואשר לא רצוי לפנות ממנה ימינה או שמאלה.

יצרן ממתקי שוקולד – אחד מבין לקוחותינו – החליט – לאחר שקיבל והסכים לאסטרטגיה המותגית שהמלצנו לו – כי נפלה לידיו הזדמנות עסקית נפלאה להבאת מוצר משקה מתוק לארצנו, לו היה ברור כי המוצר צריך להישען על פלטפורמת המותג שלו ולשווק אותו בכפיפה אחת עם מוצרי השוקולד.
לכאורה זהו ניצול מצוין של משאבים וחסכון כספי של הפירמה אך בטווח הרחוק הצעד הזה היה יכול לגרום נזק למותג, אם בגלל ויתכן והיה נכשל או אם בגלל שהיה מצליח אבל תחת הבטחה שונה מהבטחת המותג אותה כללנו באסטרטגיה שבנינו- במילים אחרות היה הרבה מה להפסיד.
אנחנו ב Mesh Branding המלצנו לו לפתוח חברה בת שתטפל במשקאות ללא קשר לאסטרטגיית מכירת השוקולד.
אסטרטגיה, היא לא קונסנסוס לאומי של כוכב נולד. היא לא חייבת להיות כל מה שאנשים מצפים ממך, רוצה לאמור – אינך ליכול להעביר שאלון בין הלקוחות הפוטנציאליים במטרה להבין מה היו הם מצפים מחברה כמו שלך ואז לבצע זאת. עליך ליצור הצעה שיווקית שהם לא ציפו לה. (יתרה מכך, רוב המותגים המצליחים בעולם הינם משהו שצרכנים לא ביקשו או ציפו לו). המטרה היא לגרום לבאז תקשורתי חזק אצל קבוצה קטנה של צרכנים ואלה מן הסתם יעשו את העבודה. הם יהיו הסיבה להצלחה ואותם יחקו כולם.
בכדי ליצור אסטרטגיה שלמה של מיתוג יש לפעול מהעומד בראש הארגון מכיוון שזהו תהליך בעל מרכיבים רבים.
לכל המותגים המצליחים ישנו דבר אחד במשותף יש להם הבטחה מאוד ברורה והיא לאו דווקא לספק רק מוצר או שירות מכיוון שאם זאת הייתה הסיבה היחידה ניתן היה לקנות מוצר או שירות כזה דומה רק בגלל שמחירו נמוך יותר. במקרים רבים למחיר אין כל משמעות, אנשים יחצו ערים והרים כדי לרכוש את המותג אליו הם כמהים והכול בגלל שהחלטתם אינה פרגמאטית אלא רגשית גרידא.
ללקוח יש בדרך כלל יחס רגשי למותג, יחס זה הוא קשר כל כך חזק בין המותג ללקוח עד שתמיד יהיה מישהו שישמור על כך.

www.mesh.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גדעון כלימיאן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]