חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך להתחבר לתת מודע ולרצונות הפנימיים של עצמך ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




חיפוש עבודה חינם
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעל לוטן לוטן תדמיות תקשורת יחסי ציבור

נושא המאמר: כלים לעבודה עם עיתונאי
מאת: יעל לוטן מנכ"לית לוטן תדמיות   שמור מאמר למועדפים

כלים לעבודה מול עיתונאי

מאת יעל לוטן מנכ"ל לוטן תדמיות בע"מ.
www.lotan.org.il

עיתונאים הם כמו כולנו, בני אדם. הם עצבנים, שמחים, ממהרים, מקפידים ובעלי מספר תכונות נוספות אשר מאפיינות בני אדם על הפלנטה הזו. הם לא אלוהים ואין צורך לחשוש מהם צריך רק לדעת איך לעבוד עימם.
רבות דובר על יחסי הגומלין בין העיתונאי לבין איש יחסי הציבור וברור לגמרי מההתנהלות על פני השטח שמשבר תקשורת קטן בין עיתונאי לאיש יחסי הציבור יכול להרוס עתיד שלם של עבודה משותפת שיכולה להיות מאוד מהנה ופורייה.
במקצוענות אין מקום לרגשות ולשיקולים שלא נובעים ישירות מהמקצוע. אין זמן להיעלבויות ולמשחקי כוח, במיוחד כאשר האינטרס של שני הצדדים משותף. האחד צריך ורוצה לכתוב על נושא מסוים ואילו השני רוצה וצריך שיכתבו על אותו נושא. חשוב להבין שאף אחד מהצדדים לא עושה טובה, מקצוענים עושים עבודה ועושים אותה על הצד הטוב ביותר בלי לבזבז זמן על שטויות..

כבר למעלה מעשרים שנה שאני עובדת עם התקשורת ומולה. למדתי לזהות את ההתנהלות הרצויה לעבודה מול עיתונאים אשר מביאה מקסימום תוצאות. במאמר הזה אתן מספר טיפים לעבודה עם עיתונאים.

זיהוי צורך ותחום – היה זה מאוד לא מתאים אם בתור מנכ"ל של חברת הייטק היה בא מישהו ומציע לך מוצר מתחום הבישול.. כך גם ובמיוחד עם עיתונאים.מתוך אלפי המיילים שהם "מסננים" ביום הכי מטריד זה כאלו שלא קשורים בכלל לנושא עליו הם כותבים.כאשר אתה מפנה אייטם מבלי לדעת מראש אם הוא מתאים לאותו כתב ספציפי אז גם הפסדת את האייטם וגם הרווחת עיתונאי שחושב שאתה לא מקצועי ואת המייל הבא ממך הוא אפילו לא יטרח לפתוח..

קווי תקשורת – ישנם קווי תקשורת ספציפיים אשר מועדפים על כל אחד מאיתנו וגם על עיתונאים באשר הם. חלקם מעדיפים לתקשר טלפונית וחלקם מעדיפים במייל. כאשר אתה פותח קו תקשורת חדש עם עיתונאי ברר קודם מה עדיף עליו כדי שלא ייווצר מצב ש"תטריד" אותו בלי כוונה ולא משנה כמה האייטם שלך מוצלח אם התחלת את השיחה כשהעיתונאי מעוצבן נקודת הפתיחה שלך כבר לא משהו וכך הסיכוי של האייטם. לכן מומלץ בחום להבהיר כבר בשיחה הראשונה בניכם איזו צורת תקשורת תהיה הכי נוחה וכך תקל על שניכם בעצם.

PuReComm – מדובר במותג תקשורת אשר פיתחתי ואני מקפידה לעבוד לפיו כל הזמן. המותג PuReComm מביא את משולש האמת כהגדרתי לעבודה מול התקשורת. ערכי המותג הם: אמת, הסכמה וטוהר מידות.

אמת – כי אף אחד לא אוהב שמשקים לו גם לא העיתונאים. חומרים אשר מועברים לתקשורת חייבים להיות אמיתיים ומבוססים על עובדות אחת יישרף קו תקשורת גם אם היה פעיל במשך שנים. אמון הוא אבן היסוד בהתנהלות בין בני אדם.

הסכמה – לפעמים אתה והעיתונאי לא רואים בעין אחת את ההתאמה של האייטם שלך למדור שלו. כדי שהאייטם יפורסם עליכם להגיע להסכמה. עם הסבר ותקשורת חיובית ניתן לפתור מצב כזה ולפעמים יש צורך להגיע גם לעורך כדי שיחליט אל תהסס נסה גם את זה.

טוהר מידות – נכון שפרובוקציות מעוררות עניין אך לא רק. חשוב לזכור את ההגדרה של יחסי ציבור שאומרת שתפקידם "להביא דברים טובים לידיעת הציבור" ממש כך נקי ופשוט. כל מוצר, חברה, או אדם צריכים להיות בתקשורת בגלל הדברים החיוביים שהם עושים ובגלל יתרונות המוצרים שלהם ולא בגלל שחיתויות והכפשות. חשוב מאוד לדייק בהעברת המידע ולהעביר תמיד את החיובי ואולי יום אחד עוד נהנה לקרוא את העיתון ולא רק להתבעס ממנו...

הכל מתחיל ונגמר בתקשורת וככל שנדע ליישם ולהשתמש בה נכון כך נתעצם ונגיע לתוצאות הטובות ביותר.







www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן מנכ"לית לוטן תדמיות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]