חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הוצאה לפועל בנצרת עילית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כמה עולה חתונה מתחתנים

נושא המאמר: כמה עולה חתונה
מאת: רן ביטון לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

השאלה הראשונה שרוצה לדעת כל זוג לפני חתונה היא: כמה יעלה לנו להתחתן?

אז כמה זה עולה לנו? המום- גן או אולם? שמלות כלה? צלם- תקליטן, הכול כל כך יקר ויש המון אפשרויות, עשינו עבורכם סדר מחירון עבור מתחתנים:

המקום:
ההוצאה הגדולה ביותר- מקום האירוע,, למשל, גן אירועים, המחירים בגני אירועים גבוהים מאולם אירועים. לעונות השנה יש תפקיד חשוב בקביעת המחיר, זוגות שרוצים לחסוך כסף יכולים לבחור בחודשים דצמבר עד פברואר, המחירים נמוכים משמעותית מחודשי הקיץ וגם מקומות רבים אשר בקיץ דורשים מינימום של מוזמנים {300} בחורף יתפשרו אתכם על פחות אורחים {200}.

המחיר לאולם אירועים ינוע בין 100 שקלים ועד 300 לאולם יוקרתי, הממוצע בחורף הוא: 150- 170 ₪, בקיץ 180- 200 ₪.

המחיר לגן אירועים יתחיל ב 150 ₪ ויגיע עד 350 ₪, הממוצע בחורף 160-180 ₪, בקיץ 190-200 ₪.

המוסיקה:
תקליטן לחתונה- המחירים של התקליטנים יכולים לנוע בין 3000 ₪ בחודשי החורף ועד 7000 ₪ ומעלה. גם כאן יש משמעות לתקופה בה אתם מתחתנים. תקליטנים עצמאים יעלו לכם פחות ותקליטנים מחברה יעלו יותר, הדבר החשוב ביותר שאתם תרגישו כימיה אישית ומוסיקלית עם התקליטן.

צלמים:
צילום אירועים יכול לעלות לא מעט כסף, הדבר המשפיע ביותר הוא החבילה שאתם בוחרים, אלבום מעוצב או דיגיטאלי? אלבומי הורים? מצלמה אחת או יותר? המחירים מתחילים ב 6000 ₪ ועולים צפונה ועוברים את מחסום עשרת אלפים ש"ח.

עיצוב:
רבים מעדיפים שלא להסתפק בעיצוב הבסיס שמציע האולם/ גן אירועים ומעדיפים לבצע תוספות: עיצוב חופה {כולל שדרה} יכול להגיע ל 2500 – 3000 ₪ תוספות לעיצוב שולחן ועוד דברים קטנים יכול להגיע למחיר של 1000 ₪.

השמלה:
שמלות כלה – ההוצאה הכי חשובה לכל כלה. אפשר להשכיר שמלת כלה ואפשר לקנות משומשת או לתפור שמלה בהזמנה אישית. המחירים יכולים לנוע מ 3000 ₪ לשמלה חדשה ועד 10.000 ומעלה לשמלה בסלון עיצוב יוקרתי.

בגדים לחתונה- חליפה לחתן מתחילה ב 1000 ₪ ועד 5000 ₪ אם אתם ממש חובבי בגדים יוקרתיים, אם אתם מתחתנים בחודשי הקיץ רצוי לקנות גם בגדים להחלפה.

איפור ושיער – אפשר לעשות שניהם יחד במקום או אחד או להזמין מאפרת לסלון כלות, המחירים לעיצוב שיער כולל איפור יכולים לנוע בין 1500 ₪ ועד 3000 ₪ וצפונה.

הזמנות לחתונה – יש הזמנות פשוטות העולות שקל ויש הזמנות המגיעות ל 10 שקלים להזמנה, תלוי בעיצוב ובאיכות ההזמנה.

וכמו כל המתחתנים גם אתם רוצים דברים נוספים:
- לימוזינה – 1500 ₪ ליום החתונה.
- מתופפים – 500 ₪ עד 2500 ש"ח
- זיקוקין- 800 ₪ {ממוצע}
- רקדנים סמויים- 1000 ₪ {תלוי במספר הרקדנים}.
- נעלים 300-1000 ₪
ויש עוד המון גימיקים והפתעות- הכל תלוי בתקציב.

עכשיו שיש לכם מעט מושג אפשר לצאת לדרך, חברו את כל הסכומים וחלקו למספר המוזמנים כך תוכלו לדעת כמה עולה לכם כל החתונה וכמה תעלה כל מנה.

ואם אתם צרכים עזרה נוספת נשמח לסייע לכם.

לי קל אירועים וחתונות

www.lee-kal.co.il/article.php?rid=162


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]