חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התנהלות נכונה באתרי הכרויות ושיפור סיכויי מציאת בן או בת זוג





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יחסי ציבור יעל לוטן לוטן תדמיות דור שלישי

נושא המאמר: יחסי ציבור בדור השלישי
מאת: יעל לוטן מנכ"ל לוטן תדמיות   שמור מאמר למועדפים

יחסי ציבור בדור השלישי

מאת: יעל לוטן מנכ"לית לוטן תדמיות בע"מ


בדרך כלל כשאנו שומעים את המילים הגיל השלישי זה מתחבר לנו מייד לזקנים שלא מבינים מה הולך וכביכול "עבר זמנם".
מדובר בטעות חמורה ביותר מכיוון שזהו הגיל בו הרגלי הצריכה לא נגמרים אלא להיפך הם רק מתחילים.

הגיל השלישי הוא גיל התבונה וחברה בריאה אשר מכבדת את עצמה יודעת לכבד את זקניה.
מדובר בשכבת גיל ייחודית אשר ככל שהיא מתבגרת כך היא משתפרת. היום ישנה יותר מודעות לויטמינים, לאוכל בריא, למנוחה וכל זה מביא את "המבוגרים" שלנו לצעירים בנפשם שבגיל היציאה לפנסיה "מוכנים לקרוע את העיר".

פתאום יש להם הרבה זמן פנוי לחוגים, לכנסים, לטיולים לחו"ל , לפעילויות התנדבותיות ומה לא. והם אוהבים לקנות בדיוק כמו כולנו ואולי אפילו יותר.
הכסף אשר חסכו כל החיים נמצא לרשותם, הילדים עזבו את הקן ומתחילה תקופה חדשה של פריחה .
כולנו ברמה זו או אחרת חוסכים לגיל פרישה כדי לא לחיות על נדבת הביטוח הלאומי ולכן שכבת הגיל המבוגרת יותר היא קהל מטרה פוטנציאלי כמעט לכל התחומים. 40% גולשים באינטרנט, רשומים לקאונטרי, משתתפים בחוגי העשרה, נהנים ממסעדות ועוד מגוון של אפשרויות בילוי המתאימות להם. אז נכון שלא ידבר אליהם שמו של המועדון החדש שנפתח במתחם הנמל אבל בית קפה או מסעדה טובה בהחלט.

צריך לדעת לזהות את הביקוש ולדבר אליהם ב"שפה שלהם" שאני סבורה שהיא הפשוטה ביותר להתחכמויות אין מקום ואין טעם זה הגיל שבו הכל צריך להיות "תכל'ס בשטח" הם רווי ניסיון חיים ומתרשמים מעובדות והוכחות לא מסיפורים צבעוניים על איכות של מוצר.

הדגמה קטנה, ריכוז של נתונים יציבים והתמקדות בעיקר בהחלט יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר.

בסקר קטן שערכתי מתבררת תמונה די מעניינת – הדבר שהכי משפיע ומשדר עבורם אמינות הן תכניות אירוח בהן הם מקבלים הסבר והדגמה למוצרים שהם רואים ולכן זה הרבה יותר אמין מבחינתם.
תחום ההתעניינות אשר גבר על בריאות וחו"ל היה קניות. (כמו שכבר אמרתי יש להם הרבה זמן וכסף כדי להתפנק.)
במהלך הסקר התעניינתי בנושא ביטוחי חיים אשר גם הם מנת חלקם של מבוגרים ולא הופתעתי לגלות שהם קובלים על שפה מקצועית לא מובנת ופוליסות שניתן לקבל מהן בעיקר כאבי ראש.
חשוב לדעת לדבר אליהם במדרג שלהם, לערוך את המסרים בצורה כזו שבאמת יבינו ויוכלו להגיע להסכמה לגבי מוצר או תחום מסוים. מאחר והכל מתחיל ונגמר בתקשורת במידה ולא העברנו נכון את המסר לקהל המטרה התפספסה בעצם כל הכוונה הטובה שבעניין.
ביטוחי חיים הם תחום אחד מרבים אשר לא הצליחו לפענח את הנוסחא הטובה ביותר כדי לפנות אל הציבור המבוגר יותר גם בתחום הבריאות, רכישה בעסקאות, ותשלומים למיניהם עולה על הפרק

בעיית הניסוח המורכב מידי עבור שכבה שלא ברובה נאורה דיה על מנת לפצח את השפה המקצועית ה"כבדה".

כאשר רוצים לעשות יחסי ציבור לשכבת גיל זו יש להתייחס למספר פרמטרים שבלעדיהם זה לא יקרה.

בדיוק כמו כולם – מבוגרים הם אנשים מדהימים בדיוק כמו כולם. (ולפעמים אפילו יותר מאיתנו בעקבות ניסיון החיים אשר נרכש) התייחסות אל מבוגר כאל אדם שקשה לו להבין היא טעות ביסודה המקצוענות צריכה לבוא לידי ביטוי בעריכת המסרים ולא בהתייחסות "מיוחדת למבוגרים".

התעניינות אמיתית- צריך לעשות סקר שוק מקיף אשר יעלה ממצאים מדויקים לגבי מה הם אוהבים ואיך לדעתם הכי נכון לפנות אליהם מחקר מקיף מספק המון נתונים אשר ישמשו במהלך בניית האסטרטגיה וייתנו את אפקט החשיפה הטוב ביותר והפרודוקטיבי.

סקירת מדיה – המחקר התבקש אמור לסרוק את כל המדיה הרלוונטית עבור קהל המטרה המבוגר מה שאומר שמגזין לילה לא יהיה מתאים.

אמינות- הפרמטר החשוב ביותר אשר קונה את דעתו של הקהל המבוגר הוא האמינות. היושרה היא הדבר החשוב ביותר מבחינתם ורק מסרים המשדרים אמינות יזכו להתייחסות המתאימה מצידם צריך להבין שהניסיון אשר רכשו טומן בחובו גם קצת אכזבות שקרו במהלך הדרך ולעת זקנה הם הרבה יותר סקפטיים מבעבר ודורשים הוכחות ולא הבטחות.

אז כן, הם קצת כמו כולנו אך עדיין גם שונים וכמו שלכל קהל מטרה יש את הדרך הנכונה לפנות אליו כך גם הקהל המבוגר שהוא קהל היעד של כולנו ללא ספק ויש להתייחס אליו ברצינות.

www.lotan.org.il








www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן מנכ"ל לוטן תדמיות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]