חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תזונת כלבים וחתולים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תיווך מתווכים רימקס נובה

נושא המאמר: גובה עמלת תיווך דירות והתועלת תמורתה
מאת: ליאור בלול    שמור מאמר למועדפים

עניין מרכזי בהקשר של תיווך דירות הוא כמה עמלת תיווך תאלץ לשלם לכל מתווך דירות שיסייע לך
הבנת המרכיבים המשפיעים על גובה עמלת תיווך שיגבה ממך כל מתווך הינה קריטית לפני תחילת ביצוע כל עסקת נדל"ן שהיא.
עומדת על הפרק עסקת נכס ,ולמעשה עסקה זו כנראה העסקה הגדולה של חייך, ואתה צריך איש מקצוע אמיתי שישיג למענך הלקוח את התוצאה הטובה ביותר עבורך.

המתווך :

תפקיד מתווך נדל"ן להלחם למענך על תשלום נאות כפי שביקשת בשיחות התיאום הראשונות שניהלת עימו לגבי הנכס, דירה כלשהי, מגרש נדל"ן ומה שרצוי לך ביותר. מתווך נדל"ן ישיג לך את התוצאה שרצית בכל מחיר. יש לזכור כי גם מעבר לתשלום עמלת תיווך למתווך, שלמעשה מעורבים בכל עסקת נדל"ן גם זמנים מוקצבים, תנאי שוק, ענייני היצע וביקוש ונחיצות מידע מקיף מקצועי מוחלט וטיפול טוב בעניינים. הכל כלול כמובן בתוך תשלום עמלת תיווך - אחת בלבד.

לחשוב היטב ובמונחים של רווח והפסד

. כאשר עומדת על הפרק קניית דירה שערכה המשוער הינו גבוה - האם באמת תהיה חשובה לך עמלתו של המתווך כל זמן שהוא משיג לך את רצונך? - במידה ותצליח לראות את עצמך ורצונותיך בעדיפות גבוהה יותר על פני חישובי "כמה יצא לי לשלם למתווך", או "כמה המתווך מרוויח על גבי ", אם תמקם את עצמך היטב מול העניין וודאי יהיה ברור לך, בלשון המעטה, כי האינטרס שלך הוא לקבל את מקסימום התפוקה מעבודתו של מתווך הנדל"ן. הוא משרת אותך ואין זה כלל משנה כמה תיאלץ לשלם לו. מטרתו בעבור תשלום זה הינה להשיב לך תמורה גבוהה פי אלפי מונים ואף יותר גבוהה מכל סכום שלמעשה תשלם לו.


תודה על תשומת הלב צוות רימקס נובה דימונה

www.remax-israel.com/nova


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאור בלול שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]