חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פינוי בינוי





    קישורי טקסט (לפרטים)




תמ"א 38
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חקירות משרד חקירות חוקר פרטי חוקרים פרטיים

נושא המאמר: חקירות פרטיות
מאת: בני   שמור מאמר למועדפים

חקירות פרטיות

מקצוע החקירות הפרטיות הינו החקר אחר האמת. חוקר פרטי צריך ליישם כל יום את הנקודה החשובה הזו במהלך עבודת החקירה שמבצע. האירוניה הינה כי הרבה פעמים הלקוח אשר שוכר את החוקר הפרטי ומשרד החקירות אשר מעסיק אותו, אינו מעוניין דווקא באמת, אלא רוצה לנצח. עבודתו של החוקר הפרטי הינה למצוא את העובדות אשר יכולות לעזור ללקוח לנצח בתיק העומד בפניו.
הלקוח צריך להיות מודע לעובדות "הטובות והרעות" גם יחד. אין דבר גרוע יותר מעורך דין אשר מגיע לבית המשפט ואינו מודע גם לעובדות ה"רעות" מבעוד מועד כך שהוא יכול להתכוונן אליהם מראש ולא להיתפס מופתע. הוא חייב להיות מודע לכל ההיבטים של הנושא. ניצחון, הפסד או תיקו, עבודתו של החוקר הפרטי הינה להביא את האינפורמציה ולתת ל"קוביות" ליפול היכן שייפלו.

חוקר פרטי, חוקרים פרטיים – היכולת לחשוב מחוץ לקופסא

חלק מבני האדם הינם אצנים מוכשרים, אחרים מנגנים בפסנתר, הם צריכים לשמוע קטע מוסיקאלי קצר ומייד יוכלו לנגן אותו, וחלק מבינים היטב במכונאות. בנוסף, יש את אלו שכאשר ניתנים להם פיסות מידע מעורבבות, או מצבים סתומים אשר אינם מובנים לאחרים, הם מסוגלים לבצע חשיבה הגיונית משלהם ולהרכיב את פיסות המידע באופן שיסביר ויתאר את המציאות והתמונה הנכונה, בעוד שאחרים יראו רק "תוהו ובוהו". זהו הכישרון או המתת של החוקר אשר עוזר לו לתפוס את מבצעי הפשע, לפתור את המקרה הסבוך, ולחבר את החוליה החסרה אשר תוביל לפתרון הבעיה.
הכישרון המנטאלי הזה ניתן לפיתוח על ידי אנשים מסוימים, כמו שנגינה בפסנתר הניתנת ללמידה ולשיפור, אך הכישרון לראות את התמונה ממצבים שונים, מחוץ לקופסא , ומזוויות שונות הינה מומחיותו של החוקר הפרטי.
בתחום החקירות הפרטיות חייבים לחשוב מחוץ לקופסא באם רוצים להפוך למקצוענים בתחום במשך הזמן.

דוגמא לאופן חשיבה בעת ביצוע מעקב ותצפית :

בתקופת עבודתי בתחום המודיעין והחקירות בחו"ל היה עלי ועל צוות חוקרים נוסף להתמקם לתצפית אל מול ביתו של אובייקט על מנת לספק את הדיווח הראשוני לצוותים נוספים שהיו באזור, את ההתרעה הראשונית על יציאת האובייקט מן הבית לצורך תחילת ביצוע המעקב הממונע, ובשלב מאוחר יותר מעקבים רגליים.
ביתו של אובייקט החקירה היה ממוקם בשכונה יוקרתית מאוד במדינת ניו יורק. מדובר בשכונה בה "לא קיים מצב" כי רכב יעמוד בשטח הרחוב היות וכל הרכבים השייכים לבעלי הבתים הפרטיים, מוכנסים לחניותיהם הפרטיות. כל רכב אשר יעמוד בסמוך למדרכה על הכביש יהיה בולט מאוד וימקם את תשומת לב השכנים אליו באופן מיידי. מקרים כאלו ע"פ רוב מקשים מאוד על ביצוע התצפית והמעקב באזורים שונים וניתנים לפיתרון בדרך כלל על ידי מכוניות מוסוות, וצוותי מעקב רבים אשר תוחמים את השכונה. מאידך
במועד ביצוע התצפית היו באמצעותנו 3 כלי רכב בלבד כמות אשר לא הספיקה לסגירה הרמטית של השטח עקב תוואי האזור בו היה ממוקם ביתו של אובייקט העיקוב ולכן היה צורך בתצפית ישירה על הבית.

כאן נכנס עניין החשיבה מחוץ לקופסא שנועד לסייע בקבלת פתרון מיידי למצב זה. עברנו בנסיעה פעם אחת ברחוב בו ממוקם הבית. הבחנתי כי מאחד הבתים הממוקמים מעט צפונית אליו בעיקול, ניתן יהיה לראות בבירור חלק נכבד משטח הבית לרבות אזור הכניסה והחנייה בה ממוקמת מכוניתו. לבושים בחולצה מעונבת וחליפה דפקנו אני וחוקר נוסף בדלת הבית השכן אשר כאמור ממוקם במרחק של כ 50 מטרים מבית האובייקט. את הדלת פתחה אישה חביבה בשנות השישים לחייה. הצגנו את עצמנו כחוקרים פרטיים אשר קיבלו משימה לאתר קטינה נעדרת אשר ברחה מביתה בלוס אנגלס אשר בחוף המערבי. סיפרנו לאשת שיחנו כי אנו מנהלים חקירה ארוכה ומורכבת מזה זמן רב שמטרתה לאתר את הקטינה ולהחזירה שלמה ובריאה לבית הוריה. סיפרנו לה כי עקב מידע מודיעיני שקיבלנו, יתכן והנערה מתגוררת עם בנו של אחד השכנים ברחוב זה ולכן אנו מעוניינים בביצוע תצפית ומעקב סטטיים על הקטע הרלוונטי במשך מספר ימים, על מנת לאמת או להפריך נקודה זו. ציינו בפניה כי אין אנו רוצים לבלוט בשטח ולהתריע בפני השכנים על מנת שלא יתעורר חשד והקטינה "תעלם בשנית" ועקבותיה יאבדו. כל רצוננו בשלב זה הינו להתמקם עם רכבינו לתצפית בחניית הבית ובאם הנ"ל תצא הרי שנוכל לצלם מספר תמונות ולשלוח אותן לזיהוי על ידי הוריה של הקטינה קודם לנקיטת פעילות נוספת. כמובן שסיפור זה היה מופרך מיסודו והמטרה לביצוע המעקב והתצפית הייתה שונה לגמרי. לא סיפרנו לאשת שיחנו על איזה ביית אנו מתצפתים אך גישתנו הישירה יצרה אמינות וקיבלנו היתר לשהות בחניית הבית ככל שנחפוץ. מידי יום בשעות הצהריים הייתה "בעלת ביתנו" החביבה מוציאה לרכב התצפית כריכים וקנקן תה קר. המצב הנ"ל התאפשר משום שחשבנו מ"חוץ לקופסא" ובאופן יצירתי.

חקירות פרטיות מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il




www.detect.co.il
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]