חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ספא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סעדיים זמניים הליכי גירושים מזונות מזונות זמניים

נושא המאמר: סעדים זמניים בהליכי גירושין
מאת: אלי דורון, עו"ד - אתי סדיס-פרל, עו"ד [email protected]   שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - אתי סדיס-פרל, עו"ד [email protected]


מזונות זמניים
במקרים מסוימים, כאשר הוגשה תביעה למזונות אשר הדיון בה טרם נקבע, או שטרם ניתנה החלטה סופית בתביעה, ובכדי למנוע מן הקטינים או מן האם חרפת רעב או ירידה משמעותית ברמת החיים ניתן לבקש מבית המשפט לחייב את הבעל לשלם מזונות זמניים עד שייערך דיון בתביעה למזונות.
בשלב זה של הדיון אין בית המשפט נכנס לעובי הקורה והוא מסתפק בראיות לכאורה בלבד לסכומי המזונות הנתבעים.

צו עיכוב יציאה מהארץ
צו עיכוב יציאה מהארץ הוא צו האוסר את יציאתו של אדם מהארץ לתקופה מסוימת בהתאם להחלטת בית המשפט או בית הדין הרבני.
למשל, כאשר בני זוג מתגרשים, קיים חשש כי הבעל יעזוב את הארץ וישאיר את אשתו עגונה ללא אפשרות להתגרש כדין, וללא מזונות לעצמה ולילדיו הקטינים.

סיטואציה קשה יותר היא כשאחד מבני הזוג בורח מהארץ ונוטל עמו את ילדיהם הקטינים של בני הזוג.
כדי למנוע מצבים כאלה, רצוי, כבר עם פתיחת הליכי הגירושין, להגיש לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני בקשה לעיכוב יציאת בן הזוג והילדים מהארץ.
חשוב כי בבקשה לעיכוב יציאה מהארץ תביאו ראיות טובות המוכיחות את הבסיס לחששכם כי בן הזוג צפוי לעשות פעולה המצדיקה את מתן הצו וכן תסבירו את הנזקים שייגרמו לכם אם לא יינתן הצו, שכן לאור חקיקת חוקי היסוד המעלים על נס את חירות האדם וחופש תנועתו, לא מטילים בתי המשפט צו עיכוב יציאה מהארץ בקלות.

לפיכך, בטרם הגשת הבקשה, כדאי להצטייד במידת האפשר, בראיות המעידות על כוונת בן הזוג לצאת לחו"ל, כגון צילום כרטיסי טיסה, הקלטה במסגרתה מאיים הבעל להותיר את האישה עגונה וכד'.

בית המשפט בדרך כלל יקצוב את תקופת צו עיכוב היציאה מהארץ, ויש להגיש בקשה להאריכו במידת הצורך. בכל מקרה, צו עיכוב יציאה מהארץ מוגבל לשנה אחת ויש להאריכו לאחר חלוף תקופה זו.
ישנה חשיבות רבה לניסוח הבקשה בהתאם לתקנות, שאם לא כן, יהא הצו חסר תוקף.

צו עיקול
צו עיקול הוא צו אשר מטיל בית המשפט או בית הדין הרבני על רכוש, כספים, זכויות ונכסים אחרים במטרה למנוע את שינוי הבעלות בהם בדרך של מכירה, הברחה, העברה ללא תמורה או במסגרת כל עסקה אחרת.

מטרה נוספת של צו העיקול הנה לייחד רכוש מסוים של אחד מבני הזוג לצורך ביצוע פסק הדין. כך לדוגמא, ניתן לעקל משכורת של בן הזוג לצורך הבטחת תשלום מזונות.

את העיקול ניתן לבצע בין אם הנכסים נמצאים בשליטת בן הזוג ובין אם הנכסים נמצאים בשליטת צד ג' כלשהו. כך למשל, ניתן לעקל את כל הזכויות של בן הזוג בבנק מסוים או חוב שחייב לקוח לבן הזוג במהלך עסקיו וכיוצא בזה.
צו עיקול הוא אחד מהסעדים החשובים ביותר העומדים לרשות האישה בהליכי הגירושין, ויש לדאוג להשגתו במהירות המרבית. כך לדוגמא, אישה אשר לא תשכיל למהר ולהגן על נכסיה באמצעות בקשה להטלת צו עיקול, עלולה בסופו של יום לקבל פסק דין הקובע כי הנה זכאית לקבל מחצית מכל הרכוש הרשום על שם בעלה, כאשר למעשה לא נותר כל רכוש הרשום על שם הבעל...

יש להקפיד על כל הכללים בחוק לגבי אופן הגשת בקשת העיקול, שכן אי הקפדה על הכללים עלולה להכשיל את כל מטרת הצו ולהותיר אתכם מול שוקת שבורה ביום מתן פסק הדין.

צו מניעה
צו מניעה משלים את צו העיקול, ומטרתו לשמור על המצב הקיים ולאסור על בן הזוג האחר לעשות פעולות שתשננה את המצב הקיים.

למשל צו מניעה יכול להורות כי כל שינוי שיעשה ברכוש המשותף ללא הסכמתכם מרגע מתן הצו, לא יחייב אתכם ואתם תהיו זכאים לדרוש מן הזוג להשיב לכם כל רכוש שהועבר על ידו לאחרים.

אמנם, צו המניעה בא למנוע מבן הזוג להוציא רכוש מחזקתו, להסתירו או לעשות בו שימוש מזיק, אך אם בן הזוג עלול לפעול בניגוד לצו המניעה או אם הרכוש מוחזק על ידי אנשים אחרים (צדדי ג') חיוני כי תגישו במקביל גם בקשות מתאימות לצווי עיקול.



רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]


www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - אתי סדיס-פרל, עו"ד [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]