חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסכם יחסי ממון כמגן על התא המשפחתי מפני נושים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי הצלחה אימון זוגי הרצאות

נושא המאמר: מדוע אימון אישי מועיל לנו ?
מאת: טלי קורן   שמור מאמר למועדפים

בחיים אנחנו כל הזמן לומדים, שומעים רעיונות שמתיימרים לקדם אותנו ולסייע לנו בחיים, קוראים ספרים שונים שמתיימרים להראות לנו את הדרך אל האושר, שומעים הרצאות ממורים באקדמיה וגם ממאמנים וקואצ'רים אישיים, מעבירים ביקורת על עצמנו, מלמדים אנשים אחרים, את הילדים שלנו דברים שונים שאמורים לסייע להם בחיים.
אימון טוב אמור לגרום לדבר המסובך ביותר להיות הכי פשוט בעולם בעיניך. אימון טוב גורם לך לא להבין את אלו שלא מבינים, גורם לך להתפלא מהפשטות של הרעיון, מכך שהוא בכלל לא מסובך, אולי עד כדי כך שלפעמים אתה בטעות עלול לזלזל בו בגלל שהוא נראה לך פשוט ולא מספיק מהפכני. אימון טוב אמור לקחת אותך שאתה קטן בעיניך וביכולות שלך בעיני עצמך ולגרום לך להרגיש גדול, להרגיש פחות קטן ויותר גדול מאשר קודם לכן, לנטוע בך תקווה ואמונה בעצמך, שגם אתה יכול להשיג הכול, שגם אתה יכול להיות בדיוק כמוהו. מרצה טוב מצליח לפשט עבורך את הדבר הגדול והמורכב ביותר לדברים הפשוטים ביותר שהם בתפיסתך.

תהליך אימון אישי מתאים לכל אדם המעוניין לצמוח ולהצטיין, בכל שלב, בין אם הינו שכיר או עצמאי.
לסיכום אציין כי אימון אישי כולל התמודדות עם נושאים כמו: פיתוח אסרטיביות, מיצוב תדמית אישית והכוונה מקצועית, והוא משלב גם תהליך של אימון זוגי העוסק בהצלחה בזוגיות, הורות, ניהול מערכות יחסים שונות ועוד.
אני אישית, עברתי מספר רב של אימונים אישיים במגוון תחומים וקיבלתי כלים שימושיים רבים ותובנות מעצימות בחיי .תהליך האימון האישי עבורי היה תהליך מובנה, תחום בזמן ולא יצר כל תלות בו. אחד הדברים המרכזיים שעשיתי בתהליך של אימון אישי הוא הסתכלות ומציאת פתרונות. זאת אומרת; זה אינו תהליך של "לדבר על" אלא של "לעשות את". מתוך העשייה מתקבלות התוצאות..

אז שיהיה אימון נעים ומוצלח לכל מי שבוחר בכך
יום נפלא
טלי

www.successwiz.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי קורן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]