חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השקעה בקרקע חקלאית - לא מה שחשבתם...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה חתונות

נושא המאמר: איך עושים מוסיקה לחתונה
מאת: רן ביטון לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

איך עושים מוסיקה ?

כולם זוכרים את החתונות והאירועים של פעם, התקליטן היה מגיע עם צוות סבלים, מרכיב במה ענקית ומרקיד את כל האורחים עם קסטות ישנות ופנסים מזעזעים

ובכן, היום הדברים נראים אחרת לחלוטין, רוב התקליטנים מגיעים עם פלטה { מערכת שאיתה מנגנים} ועם עמדה שמתפרקת ומורכבת בין רגע. את הקסטות החליפו הדיסקים ומהחשבים הניידים ומה שנשאר זה, רק להתרכז במוסיקה ולהפוך את החתונה לאירוע מוצלח.

רוב הזוגות המתחתנים יודעים שהמוסיקה חשובה לא פחות מהאוכל, שמלת הכלה ובגדי החתן, חתונה מוצלחת היא חתונה שבה כולם רוקדים ונהנים, מה שנשמע פשוט אך בפועל הדבר קצת יותר מורכב.

את טעמו של האוכל כולם ישכחו עוד בדרך הביתה {חוץ ממי שאוהב לקטר}, ואת שמלת הכלה יזכרו רק בגלל הצבע, אבל המוסיקה, המוסיקה היא הלב של כל אירוע.

אחד המשפטים המפורסמים שתשמעו כמעט בכל פגישה עם תקליטן הוא "תקליטן טוב יודע לקרוא את הקהל" האומנם? אם אתם רוצים חתונה שמחה, חתונה שבה כמה שיותר אנשים ייהנו וישמחו גם לכם יש תפקיד לא קטן בנושא המוסיקה.

הקדישו מחשבה רבה לבחירת השירים והסגנונות, אשכנזים? ספרדים? תדאגו שכל האורחים יקבלו ייצוג מוסיקלי בחתונה שלכם. נתקלתי לא מעט בעבר בזוגות שבני המשפחה משני הצדדים הם ספרדים אבל הזוג שהשקיע הון עתק על האולם, צבע המפות, שמלת הכלה ואפילו על קישוט הרכב, אבל, על השירים לא ממש! הם החליטו שבחתונה שלהם לא יהיו שירים במזרחית!

אתם בוחרים מקום שלכולם יהיה נוח להגיע, בוחרים שמלה שכולם יאהבו, אוכל שכולם יאכלו אבל אל תשכחו את המוסיקה, האורחים שלכם באו ליהנות והם גם שילמו "כנסיה" לחתונה אז אל תענישו אותם, אפשר לשלב בין כל הסגנונות גם בלי להפוך את הערב ל- חתונה מזרחית.

לכן יחד עם התקליטן בחרו את המוסיקה המתאימה לאירוע שלכם. נסו להיזכר באירועים אחרונים במשפחה, בקשו עצה מההורים ותדאגו שכולם יוכלו לרקוד וליהנות.

שיהיה לכם המון מזל טוב ובהצלחה!

לי קל אירועים וחתונות.

www.lee-kal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]